تفاوت پیامک تبلیغاتی و خدماتی چیست ؟

رشد تجارت با اس ام اس، تفاوت پیامک تبلیغاتی و خدماتی، ارسال sms انتخاباتی، سامانه پیامکی انتخابات

تفاوت پیامک تبلیغاتی و خدماتی

تفاوت پیامک تبلیغاتی و خدماتی در چیست ؟ چه نکاتی در ارسال sms را باید رعایت کنیم ؟

معمولاً کاربرانی که از سامانه ارسال پیامک استفاده می‌کنند تفاوت پیامک تبلیغاتی و خدماتی را نمی‌دانند و این امیر موجب می‌شود تا پیام خود را به اشتباه ارسال نمایند و باعث بروز مشکلاتی اعم از شکایت و … شوند. اصولأ تبلیغات برای معرفی محصول یا خدمات انجام می‌شود و به پیامکی که کار معرفی انجام می دهد پیامک تبلیغاتی گفته می‌شود. در ادامه به تعریف این دو نوع پیامک به‌طور مفصل می‌پردازیم تا شما با مشخص نمودن نیاز خود از راه‌کار درست استفاده نمایید.

پیامک تبلیغاتی یا پیامک خدماتی؟

پیامک تبلیغاتی اغلب شامل پیام‌های تبلیغاتی است که به هدف جذب مشتری و فروش محصول یا خدمات به افراد ارسال می‌شود. این نوع پیامک‌ها معمولاً حاوی اطلاعاتی در مورد تخفیف‌ها، پیشنهادات و تبلیغات فروشگاهی هستند. اما پیامک خدماتی برای ارائه اطلاعات به مشتریان یا ارائه دهندگان خدمات استفاده می‌شود. این نوع پیامک‌ها شامل اطلاعیه‌های پرداخت قبض، تأیید رزرواسیون، اطلاع رسانی امور مالی و ارسال رمز عبور می‌شوند. به طور کلی، پیامک تبلیغاتی برای تبلیغ و جذب مشتری و پیامک خدماتی برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده می‌شود.

خطوط تبلیغاتی و خطوط خدماتی چه هستند؟

خطوط خدماتی و خطوط تبلیغاتی، دو نوع شماره تلفن در سیستم تلفن‌های همراه و ثابت هستند که به منظور ارائه خدمات و تبلیغات تلفنی استفاده می‌شوند. کاربرد این خطوط عبارتند از:

  • خطوط تبلیغاتی: اگر تنها یک تلفن همراه داشته باشید متوجه می شوید که در طول روز پیامک های تبلیغاتی از قبیل فروشگاه ها ، مرکز خرید ، رستوران و … با شماره های متفاوت که جنبه تبلیغاتی و بازاریابی دارند برای ما ارسال می شود به این نوع از ارسال ها که هدف ارسال کننده تنها معرفی و فروش محصولات خود به عموم هست خطوط تبلیغاتی گفته می شود.
  • خطوط خدماتی: خطوط خدماتی کاملأ متفاوت است، از این نوع خطوط تنها نهادها و سازمان‌هایی استفاده می‌کنند که ارسال پیامک آنها برای اطلاع رسانی بوده و هیچ جنبه تبلیغاتی در این ارسال وجود ندارد. بطور مثال : پیامک اطلاع رسانی بانک، بیمه، خرید بلیط، اطلاع رسانی مشاور و …پس درنتیجه با استفاده از خط خدماتی برای ارسال پیامک میتوان کاملأ مطمئن بود که پیامک بطور حتم به دست کاربر خواهد رسید و کاربر نیز تنها پیامکی که مورد نیاز او هست را دریافت خواهد کرد .

کلام آخر

اگر به فکر تبلیغ و رونق کسب‌وکار خود هستید، سامانه پیامک ملی ایران برای رفاه بیشتر مشتریان یک پنل تست در اختیار کاربران قرار داده و آنها می‌توانند با مراجعه به این پنل از امکانات ویژه سامانه ارسال پیامک این شرکت اطلاع یابند.

با توجه به تفاوت پیامک تبلیغاتی و خدماتی از امکانات سامانه پیامک ملی ایران، برای رشد کسب و کار خودتان بهره ببرید.  شما نیز برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت این مجموعه با آدرس اینترنتی www.payamakemelli.com مراجعه نمایید.
و جهت ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی می‌توانید با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید. جهت مشاوره رایگان در واتساپ به لینک زیر مراجعه فرمائید

 
https://wa.me/989196860960

☎️
۰۲۱۵۵۷۹۹۶۰۰
۰۲۱۵۱۰۹۱۰۰۰
۰۹۱۹۶۸۶۰۹۶۰