🔴دیجیتال مارکتینگ:

اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital marketing) از دو دهه پیش تا کنون به عنوان زیر مجموعه ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می گیرد.
دیجیتال مارکتینگ شامل تمام فعالیتهای بازاریابی و تبلیغات می شود که از طریق بستری بنام اینترنت صورت می پذیرد.
دیجیتال مارکتینگ در مقایسه با بازاریابی سنتی مزایای چشمگیری دارد که مهمترین آنها هزینه پایین تر، هدفمندی تبلیغات و قابلیت سنجش اثر بخشی است.
دیجیتال مارکتینگ موجب رشد چشمگیر کسب و کارها می شود.
در فضای دیجیتال ،تبلیغات بعنوان کانالهای دیجیتال مارکتینگ، ابزار تبلیغاتی محسوب می شود.
تفاوت تبلیغات دیجیتال مارکتینگ (آنلاین) و (آفلاین)
تبلیغات و بازاریابی آنلاین، که معمولأبه عنوان (بازاریابی اینترنتی) یا (تبلیغات اینترنتی)نیز شناخته می شود، زیر مجموعه ای از بازاریابی دیجیتال است.بازاریابی آنلاین همانطور که از نامش مشخص است برای کار به اتصال اینترنتی نیاز دارد.بعنوان مثال، تبلیغات کلیکی وب سایت ها نوعی بازاریابی آنلاین هستند.
تبلیغات آفلاین، انتشار هر آگهی و تبلیغات خارج از اینترنت و فضای مجازی تبلیغات آفلاین است.تبلیغات تلویزیونی،رادیویی، بنرها و بیلبوردها و انواع آگهی های کاغذی دیگر از روش های بازاریابی آفلاین هستند.
🔺تبلیغات آنلاین :
1- قابلیت هدف گذاری مخاطبان
2- نتایج فوری و قابل اندازه گیری
3- هزینه کمتر
🔺تبلیغات آفلاین:
1-دسترسی به مخاطبان گسترده و غیر هدفمند
2- عدم اندازه گیری نتایج
3- هزینه های بالا
🔴سامانه پیامک ملی ایران برای رفاه بیشتر مشتریان یک پنل تست در اختیار کاربران قرار داده و آنها می توانند با مراجعه به این پنل از امکانات ویژگی های سامانه ارسال پیامک این شرکت اطلاع یابند. شما نیز برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت این مجموعه با آدرس اینترنتی www.payamakemelli.com مراجعه نمایید.
و جهت ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.
جهت مشاوره رایگان در واتساپ به لینک زیر مراجعه فرمائید.👇
https://wa.me/989196860960
☎️
02155799600
02151091000
09196860960

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *