🔴سامانه تلفن گویا IVR چیست؟
به یک فناوری تلفن گویا گفته می شود که به مشتریان یک شرکت یا سازمان اجازه می دهد تا به وسیله ی منوهای صوتی از قبل تنظیم شده یا سیستم میزبان شرکت مورد نظر خود ارتباط داشته باشند. این ارتباط به وسیله صدای (DTMF ) در زمان تماس مشتری و بدون نیاز به مداخله انسانی برقرار می شود تلفن گویا در واقع یک پیام و صدای ضبط شده است که با شما صحبت می کند.تلفن گویا بطور خودکار به شما پاسخ می دهد و شما با استفاده از صفحه کلید خود می توانید با سیستم ارتباط برقرار کنید.
🔴تکنولوژی IVRچیست ؟
یک سیستم تلفن گویا است که با تماس گیرندهها در تعامل است، اطلاعات و تماسها را جمعآوری میکند و مسیر تماسها به گیرنده موردنظر را تعیین میکند. سیستم تلفن گویا یک ویژگی نرمافزاری مرکز تماس است که به تماسگیرندگان این امکان را میدهد تا با انتخاب از طریق فهرست اتوماتیک، به مناسبترین بخش در سازمان هدایت شوند. تلفن گویا (IVR) با دریافت ترکیبی از ورودی صوتی و انتخاب صفحه کلید لمسی، پاسخهای مناسب تماسگیرنده را در قالب صدا، فکس، تماس مجدد، ایمیل و سایر روشهای تماس ارائه میدهد.
🔴از ivrدر چه زمینه هایی میتوان کمک گرفت؟
فروش: تماسگیرنده میتواند فرم درخواست خرید محصول یا سرویس را از طریق صفحه کلید تلفن تکمیل نماید. سیستم IVR فرم را به بخش فروش سازمان ارسال میکند و از این طریق پس از بررسی اطلاعات و درخواست مشتری، با او تماس میگیرند.
بازاریابی: تیم بازاریابی هر شرکت میتواند با استفاده از سیستم IVR برای سنجش علاقه و رضایت مشتریان نسبت به یک محصول یا سرویس، نظرسنجی کنند.
سوابق پزشکی: پزشکان میتوانند از یک سیستم IVR برای رونویسی از یادداشتها و سوابق بیماران استفاده کنند و یک نسخه از سوابق رونویسیشده را داشته باشند.
🔴مزایای استفاده ازسیستمIVR
•خدمترسانی و پاسخگویی بهتر به مشتریان
•قابلیت شخصیسازی تماسها
•دسترسی مشتریان به پشتیبانی نامحدود
•ایجاد تصویر بهتر از کسبوکار
•افزایش بازدهی و کاهش اشتباه
🔴کلام پایانی: سامانه تلفن گویای مجازی، اهرمی قدرتمند در دستان شما است تا بتوانید به کمک آن بهترین تجربه ممکن را به مخاطبین خود ارائه دهید. امکانات فراوان(IVR)دست شما را بسیار باز می گذارد. اما باید دقت کنید که به خوبی از این امکانات استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.
🔴سامانه پیامک ملی ایران برای رفاه بیشتر مشتریان یک پنل تست در اختیار کاربران قرار داده و آنها می توانند با مراجعه به این پنل از امکانات ویژگی های سامانه ارسال پیامک این شرکت اطلاع یابند. شما نیز برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت این مجموعه با آدرس اینترنتی www.payamakemelli.com مراجعه نمایید.
و جهت ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.
جهت مشاوره رایگان در واتساپ به لینک زیر مراجعه فرمائید.👇
https://wa.me/989196860960
☎️
02155799600
02151091000
09196860960