پاسخگوی خودکار پیامکی

🔴پاسخگوی خودکار پیامکی چیست؟

ماژولی است که به صاحبان کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا در ازای پیامکی مشخص از سوی مشتریان، در سریع‌ترین زمان ممکن، جوابی از پیش تعیین‌ شده ارسال گردد. در واقع سیستم و سامانه اتوماسیون، منشی پیام کوتاه شما هستند تا با مشتریان یا کاربران تعامل خودتان را حفظ کنید.

🔴منشی پیامکی چگونه کار میکند؟

پاسخ دهی اتوماتیک به پیامک فقط به متن ارسال شده(کلمه کلیدی) به شماره پیامک اختصاصی شما پاسخ می دهد. عملی که انجام می دهد توسط ابزار اتوماسیون پنل اس ام اس مدیریت می شود. این موارد می توانند برای چندین شماره اختصاصی اعمال شوند. از سامانه پیامکی برای انتخاب جواب از لیست پاسخ های متناظر با کلمه کلیدی مورد نظر استفاده می شود. کلمه کلیدی، کلمه یا عبارتی است که در جواب کلمه کلیدی ارسال شده توسط کاربر ارسال می گررد. آنها همچنین می توانند برای چندین شماره اختصاصی و کلمه کلیدی اعمال شوند.

🔴مشاغل می توانند از پاسخگوی خودكار پیامک های دریافتی استفاده کنند تا:

۱٫تخفیف و تبلیغات را به اشتراک بگذارند.
۲٫ از مشترکین جدید استقبال کنند.
۳٫بلافاصله به سوالات فروش و پشتیبانی پاسخ دهند.
۴٫یادآوری، به روزرسانی و هشدارهای مشتری را ارائه دهند.
۵٫ نظرسنجی ایجاد کنند.
۶٫فایل ها و محتوا را به اشتراک بگذارند.

🔴کلام پایانی

پاسخگوی خودکار پیامک قابلیتی است که کسب‌وکارهای مختلف به کمک آن می‌توانند همیشه در دسترس مخاطبین خودشان باشند و حتی در ساعات غیراداری هم تعامل خود را حفظ کرده و نیاز آن‌ها را برطرف کنند. بدین منظور در ازای دریافت پیامک با عبارت کلیدی مشخص، متنی از پیش تعیین شده ارسال می‌گردد. این روش، بسیار سریع و کم هزینه است اما اثرات مثبت آن بر روی کسب‌وکارها بسیار بالاست.
🔴سامانه پیامک ملی ایران برای رفاه بیشتر مشتریان یک پنل تست در اختیار کاربران قرار داده و آنها می توانند با مراجعه به این پنل از امکانات ویژگی های سامانه ارسال پیامک این شرکت اطلاع یابند. شما نیز برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت این مجموعه با آدرس اینترنتی www.payamakemelli.com مراجعه نمایید.
و جهت ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.
جهت مشاوره رایگان در واتساپ به لینک زیر مراجعه فرمائید.👇
https://wa.me/989196860960
☎️
۰۲۱۵۵۷۹۹۶۰۰
۰۲۱۵۱۰۹۱۰۰۰
۰۹۱۹۶۸۶۰۹۶۰