آیا سرعت اینترنت تأثیری در ارسال پیامک خواهد داشت؟

پنل پیامکی، تاثیر اینترنت در ارسال پیامک

آیا سرعت اینترنت تأثیری در ارسال پیامک خواهد داشت؟

تاثیر اینترنت در ارسال پیامک چقدر است؟

امروزه تلفن همراه به‌عنوان ابزاری کاربردی و در دسترس محسوب می‌شود، به همین علت بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روش‌ها جهت ارتباط مشاغل با مشتریان به‌شمار می‌آید. تلفن همراه وسیله‌ای شخصی است که افراد مرتباً ان را چک می‎کنند، بنابراین استفاده از ارسال پیامک در جذب مشتری تأثیر زیادی در شناخته شدن مشاغل مختلف دارد. صاحبان کسب و کار می‌توانند پیام خود را در لحظه به مشتری برسانند و مطمئن هستند پیامشان دریافت و دیده می‌شود. اما آیا سرعت اینترنت بر چگونگی ارسال پیامک اثر می‌گذارد؟ این سؤالی است که در ادامه مطلب آن را بررسی می‌نمایید.

 استفاده از پنل پیامکی از طریق چه اینترنتی قابل اجرا است؟

صاحبان مشاغل ازطریق هر اینترنتی اعم از Dial-Up، GPRS و… می‌توانند پیامک تبلیغاتی خود را برای گروه هدف ارسال نمایند. باتوجه به مشکلات متعددی که بر سر راه اینترنت در ایران وجود دارد، برخی کاربران تصور می‌کنند سرعت اینترنت بر سرعت اطلاع رسانی پیامکی تأثیر گذار است. درصورتی که سرعت ارسال پیامک هیچ ارتباطی با سرعت اینترنت ندارد. چرا که ارسال پیامک توسط سرور انجام خواهد شد. هر کاربر می‌تواند از طریق هر اینترنتی، از پنل اس ام اس استفاده نماید و پیام تبلیغاتی خود را به مشتریان ارسال نماید. همچنین سرعت ارسال پیامک در پنل اس ام اس بسته به شرایط ترافیک خطوط و صف مخابراتی بین ۳۰ تا ۵۰ پیامک در هر ثانیه محاسبه شده است این عدد معادل ۱۸۰۰ تا ۳۰۰۰ پیامک در دقیقه می‌شود.

قابلیت ارسال پیامک براساس زمانبندی

در پنل پیامک ملی ایران قابلیت ارسال با زمانبندی وجود دارد که حتی در نبود اینترنت ، نداشتن دسترسی به گوشی یا کامپیوتر و نبود وقت کافی هم می توانید ارسال داشته باشید. قابلیت ارسال پیامک با زمانبندی به شما این امکان را می‌دهد که در زمان دلخواه خود پیامکی را برای یک شخص یا گروهی از افراد ارسال کنید. به عبارت دیگر، شما می‌توانید تاریخ و ساعت ارسال پیامک را مشخص کنید و سامانه پیامکی به طور خودکار در آن زمان پیامک را ارسال کند. این قابلیت می‌تواند در مواردی مانند یادآوری قرار ملاقات، تبریک تولد، اعلام اخبار و … مفید باشد.

به این ترتیب ضرورتی ندارد تا کاربر همیشه اینترنت در دسترس داشته باشد، بلکه در زمان‌های ازپیش تعیین شده می‌تواند خدمات مورد نیاز خود را دریافت نماید و در مسیر اتقاء شغلی خود تلاش نماید.

 کلام آخر

سامانه پیامک ملی ایران به‌عنوان یک پنل پیامکی می‌تواند اطلاعات مشتریان را به شماره‌های داخلی، خارجی و حتی به شماره‌هایی که با شبکه‌های ارتباطی دیگری مثل تلگرام، واتساپ و لاین هم‌خوانی دارند، ارسال کند. سامانه پیامک ملی ایران برای رفاه بیشتر مشتریان یک پنل تست در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند با مراجعه به این پنل از امکانات ویژه سامانه ارسال پیامک این شرکت اطلاع یابند. شما نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت این مجموعه با آدرس اینترنتی www.payamakemelli.com مراجعه نمایید.
و جهت ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی با شماره‌های زیر در ارتباط باشید.

جهت مشاوره رایگان در واتساپ به لینک زیر مراجعه فرمائید.👇

https://wa.me/989196860960

☎️
۰۲۱۵۵۷۹۹۶۰۰
۰۲۱۵۱۰۹۱۰۰۰
۰۹۱۹۶۸۶۰۹۶۰