وا گذاری خط خدماتی

واگذاری خط خدماتی

واگذاری خط خدماتی برای ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از مهم ترین و بروزترین خدماتی است که هلدینگ ایرانیان ارائه میدهد که نماینده انحصاری اپراتور آرین تل است.

این روزها که بازار ارسال پیامک بسیار داغ است و افراد زیادی هستند که از این شیوه اطلاع‌رسانی جهت تبلیغات استفاده می‌کنند، داشتن یک خط خدماتی از لازمه‌های یک تبلیغات مفید و مؤثر محسوب می‌شود. چراکه زمانی که تعداد پیام‎های تبلیغاتی زیاد می‌شوند، بسیاری از مشترکین خط خود را مسدود می‌نمایند تا هیچ پیام تبلیغاتی دریافت نکنند. اینجاست که صاحبان مشاغل و مدیران کسب و کارها برای انجام یک تبلیغات گسترده نیاز دارند تا با یک خط خدماتی سد دفاعی خطوط بلک لیست را شکسته و به تمام مشترکین پیام تبلیغاتی خود را ارسال نمایند. اگر شما قصد دارید تبلیغات گسترده و مؤثری درخصوص شغل خود انجام دهید بهتر است با ادامه مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات مهمی درمورد واگذاری خط خدماتی به شما ارائه شود.

 

نماینده انحصاری آرین تل

 

 

پیامک خط خدماتی چیست؟

در سامانه پیامکی، ارسال پیامک به سرشماره‌ها به دو دسته پیامک تبلیغاتی و پیامک خدماتی تقسیم‌بندی می‌شود. ارسال پیامک ازطریق خط خدماتی به‌صورت انبوه انجام نمی‌شود بلکه کاربران می‌توانند تنها به شماره‌هایی که داخل بلک لیست هستند اینگونه پیامک‌ها را ارسال نمایند. همچنین تمام پیامک‌هایی که از شرکت‌هایی مانند بیمه، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های اینترنتی، بانک‌ها و… همه به واگذاری خط خدماتی نیاز دارند تا ارسال پیام‌هایی حاوی کد تخفیف، کد یکبار مصرف، رمز عبور و… را انجام دهند. ازطرفی کسب‌ و کارهای مختلف می‌توانند با استفاده از یک خط خدماتی اطلاعاتی مانند ثبت سفارش مشتری، زمان ارسال یا تحویل محصول را به مشتری اعلام کنند.

ارسال پیامک ازطریق خط خدماتی تفاوت عمده‌ای با ارسال پیامک تبلیغاتی دارد. در پیامک تبلیغاتی مدیران مشاغل یا صاحبان کسب و کار باید ابتدا مراحل خرید پنل sms را انجام دهند، سپس شرکت ارائه دهنده پنل پیامکی بانکی از شماره‌های تلفن همراه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، درنهایت صاحبان مشاغل با تنظیم یک متن جذاب می‌توانند تبلیغات خود را در قالب پیامک به مشتریان خود ارسال کنند. اما در ارسال پیامک توسط خط خدماتی خبری از تبلیغات نیست! بلکه این خط تنها پیامک‌های حاوی اطلاعات را به مشتریان ارسال می‌کند و قادر است به جهت اهمیت اطلاع‌رسانی و برطرف‌ نمودن نیاز مشتریان از لیست سیاه نیز عبور نماید.

 

برای ارسال چه پیام‌هایی باید از خط خدماتی استفاده کرد؟

حتماً تا به حال پیام‌هایی از قبیل «تاریخ شروع کلاس»، «سر رسید بیمه»، «اعلام ثبت سفارش مشتری»، «اعلام زمان تحویل سفارش»، «ارسال کد پیگیری«، «ارسال رمز دوم» و… دریافت نموده‌اید. این پیام‌ها و پیام‌های حاوی اطلاعاتی از این نوع همگی با استفاده از خط خدماتی انجام می‌پذیرد. زمانی که پیام‌های اطلاعتی از خطوط خدماتی برا یمشتریان یا کاربران ارسال می‌گردد، به دلیل عدم داشتن حالت تبلیغاتی بیشتر مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد. پس به‌طورکلی اگر احساس می‌کنید لازم است اطلاعات مورد نیاز مشتریان خود را به دست ایشان برسانید حتماض یک خط خدماتی خریداری نمایید.

هلدینگ ایرانیان به‌عنوان تنها نماینده رسمی شرکت آرین تل ارائه دهنده خط خدماتی به مشتریان گرامی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید و در جریان واگذاری خط خدماتی قرار بگیرید.

 

انواع خطوط خدماتی و شرایط واگذاری آن‌ها

خرید خد خدماتی مانند خرید پنل sms مراحلی مانند ثبت‌نام و درخواست واگذاری دارد. در این قسمت انواع خطوط خدماتی و شرایط واگذاری هرکدام را برای شما شرح می‌دهیم که بتوانید باتوجه به نیاز خود مراحل ثبت‌نام و خرید موفقیت‌آمیزی را داشته باشید. اما قبل از هر اقدامی لازم به ذکر است شما به هیچ‌ عنوان نمی‌توانید شغل یا محصولات خود را با استفاده از خط خدماتی تبلیغ کنید. پس درنظر داشته باشید درصورتی که نیاز به انجام تبلیغات پیامکی دارید حتماً از پنل اس ام اس باید استفاده کنید.

انواع خطوط خدماتی و شرایط واگذاری آن‌ها عبارتند از:

  • خط اشتراکی: اگر صاحب کسب و کار کوچکی هستید، شرکت ثبت‌شده‌ای ندارید، صاحب کسب و کار خانگی هستید یا سایت و اپایکیشن دارید می‌توانید با استفاده از خط اشتراکی به خطوط بلک لیست پیامک‌های اطلاع‌رسانی خود را ارسال کنید. شما با خرید خط اشتراکی از هلدینگ ایرانیان می‌توانید پیامک‌های خود را با همان سرعت ارسال پیامک از خطوط اختصاصی ارسال کنید و در عرض یک ثانیه صدها پیامک در لیست ارسال خود داشته باشد. پیامک‎های ارسال شده شما از خط اشتراکی ممکن است با پیامک‌های دیگر کسب و کارها از یک خط (یک شماره) ارسال شود، بنابراین مراقب باشید با خط رقیبتان پیامک ارسال نکنید.
  • خط سامانتل: همان خطوط خدماتی بدون سفته هستند که اشخاص حقیقی می‌توانند از آن استفاده نمایند. این خط امکان ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات را برای کاربران فراهم می‌کند. شما پس از ثبت‌نام و خرید خط خدماتی از شرکت ویرا ارتباط گستر ایرانیان (هلدینگ ایرانیان)، یک شماره تصادفی دریافت می‌نمایید و سپس ازطریق آن می‌توانید پیامک‌های خود را ارسال کنید.
  • خط اختصاصی: خط اختصاصی مخصوص شرکت‌ها، سازمان‌ها و مرسسات است. شرط گرفتن این خط، انجام مراحل ثبت شرکت محسوب می‌شودف سپس می‌توانید با ارائه مدارک لازم بعد از ۲ تا ۶ ماه خد اختصاصی خود را دریافت نمایید. فراموش نکنید شما نمی‌توانید با این خط پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و درصورتی که کد تخفیف یا پیامی حاوی متن تبلیغی یا مسابقه ارسال کنید خط شما سریعاً مسدود می‌شود. همچنین اگر با خط اختصاصی بیشتر از سه بار خارج از تعهدات خود پیام ارسال نمودید یا پیامک انبوه ارسال کنید خط شما از لیست سفید حذف می‌شود.

 

 

معتبرترین سامانه پیامکی

 

کلام آخر

هلدینگ ایرانیان به‌عنوان تنها شرکت فعال در کشور می‌تواند درخواست شما برای دریافت خط خدماتی را به سرعت ثبت نماید و در کمتر از ۲ ساعت نسبت به فعال‌سازی و واگذاری خط خدماتی اقدام نماید .این شرکت با مدیریت مهندس رشید نجاری تنها نماینده انحصاری آرین تل در ایران است که با نام تجاری سامانه ملی پیام کوتاه مشغول به فعالیت است. هلدینگ ایرانیان علاوه‌بر واگذاری خط خدماتی تمام خدمات پنل پیامک را نیز انجام می‌دهد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید و مراحل ثبت‌نام و خرید پنل sms یا خط خدماتی را جویا شوید.