پشتیبانی ۲۴ ساعته

تمامی سامانه های ارسال پیامک بعداز فروش پنل نیاز به ساپورت یا همان پشتیبانی دارند. اصولا تمامی نرم افزار ها نیاز به پشتیبانی دارند. اما در برخی از مجموعه ها که پنل پیامکی ارایه میکنند این امکان را برای کاربرانشان فراهم نکردند واین موضوع باعث میشود که هیچ زمان به رضایت مندی کامل مشتریان دست نیابند

پشتیبانی قوی و ۲۴ساعته سامانه پیام کوتاه ملی ایران

سامانه پیام کوتاه ملی ایران خود را ملزم میداند که به کلیه مشتریان و نمایندگان خود پشتیبانی ۲۴ساعته را ارایه دهد

پشتیبانی پیام کوتاه ملی ایران در تمامی ایام سال یکسره از طریق تلفن و پشتبیانی انلاین میباشد در دو نوبت به صورت فیزیکی در شرکت حضور داشته و پاسخگو مشکلات وسولات کاربران و نمایندگان میباشند

ارتباط با بخش پشتیبانی سامانه پیام کوتاه ملی ایران به چند طریق انجام میشود

  • ارسال تیکت به بخش پشتیبانی
  • تماس تلفنی بابخش فنی و پشتیبانی
  • ارسال پیام در شبکه های مجازی
  • ارسال ایمیل

نکته تیکت همان مکاتبه میباشد که شما درخواست خود را به صورت کتبی برای ما ارسال مینمایید

در صورتی که موضوع تیکت شما زمان بر باشددر دست بررسی قرار خواهد گرفت و پس از بررسی لازم پاسخ خدمت شما اعلا خواهد شد

در نظر داشته باشید که انجام مواردی اعم از درخواست نامه-فاکتور انتقال شارز-خرید سر شماره اختصاصی وموارد این چنینی نها درساعات اداری یعنی ۹صبح الی ۵بعد از ظهر انجام می شود

شماره تماس های شرکت

۰۲۱-۵۱۰۹۱۰۰۰

۰۹۱۹۶۸۶۰۹۶۰

شماره های شبکه های مجازی

۰۹۱۹۶۸۶۰۹۶۰

ادرس ایمیل شرکت

info@iranianvas.ir