تبلیغات با پنل پیامکی

تبلیغات با پنل پیامکی،خط خدماتی پیامک، تبلیغات پیامکی انتخابات مجلس، پنل sms،ارسال پیامک انبوه مناسبتی

تبلیغات با پنل پیامکی، تبلیغات نوین امروزی در شیوه‌های مختلف

تبلیغات با پنل پیامکی ، با رشد زیادی مواجه شده است چون براحتی به مخاطب هدف میرسد.

امروزه تبلیغات کسب و کارها به شیوه‌های نوینی انجام می‌شود. ارسال پیامک‌های انبوه تبلیغاتی از طریق سامانه پیامکی یکی از همین روش‌های ساده و ارزان محسوب می‌شود. بدین ترتیب دیگر نیازی نیست که تراکت‌های زیادی را چاپ کنید و آن‌ها را به دیوارهای سطح شهر خود بچسبانید. شما با این کار فقط مشتریانی در منطقه و نهایتا شهر خود را می توانید جذب نمایید. اما وقتی شما از یک سامانه تبلیغاتی برای معرفی کسب و کار خود به دیگران استفاده می‌کنید؛ می‌توانید کار خود را در مجموعه وسیع‌تری به دیگران معرفی نمایید. همچنین هزینه‌هایی که برای تبلیغات در این روش جدید پرداخت می‌کنید؛ به مراتب کمتر از چاپ تراکت‌ها و سایر روش‌های قدیمی است.

برای اینکه نتیجه و بازخورد بهتری از تبلیغات نوین ببرید؛ می‌توانید از طریق یک اپراتور نسبت به خرید سامانه پیامکی اقدام کنید. بدین ترتیب می‌توانید کسب و کار خود را با ارسال پیامک سریع و ارزان معرفی کنید.

ارسال پیامک های تبلیغاتی با استفاده از سامانه پیامکی

هر کسب و کاری با استفاده از تبلیغات با پنل پیامکی، می‌تواند پیامک‌های تبلیغاتی را به صورت انبوه برای انواع اپراتورها اعم از ایرانسل و همراه اول، ارسال نماید. محتوای این پیامک‌ها ممکن است معرفی کامل کسب و کار همراه با آدرس سایت یا شماره تلفن‌های تماس باشد یا اعلام تخفیفات و افتتاح شعب جدید. تنها کاری که صاحبان مشاغل باید انجام دهند تهیه متن پیامک مورد نظر است. سپس پیامک تبلیغاتی خود را از طریق سامانه پیامکی تبلیغاتی به تعداد زیادی از مخاطبین هدف ارسال کنید. با این روش، شما دیگر محدودیت زمانی و مکانی نخواهید داشت.

پنل پیامکی برای تبلیغات هر کسب و کاری، می‌تواند یکی از راه‌های موثر و البته ارزان قیمت باشد که به صاحبان مشاغل امکانات و قابلیت‌های جالب توجهی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از طریق سامانه پیامکی، پیامی تأثیرگذار را به تعداد زیادی از کاربران ارسال کنید و آن‌ها را به استفاده از خدمات خود ترغیب نمایید. بدین ترتیب روز به روز به تعداد مشتریان شما افزوده می گردد. برای خرید پنل sms، می توانید از اپراتور آرین تل بهره‌مند شوید که امکانات متعدد و متنوعی برای شما به‌همراه دارد.

آشنایی با خدمات ارائه دهنده در اپراتور آرین تل هلدینگ ایرانیان

اگر قصد دارید نسبت به خرید سامانه پیامکی، اقدام کنید؛ می‌توانید پنل پیامکی را برای تبلیغات کسب و کار خود از اپراتور آرین تل هلدینگ ایرانیان خریداری کنید. این سامانه خدمات متنوع و متعددی را از جمله موارد زیر به شما ارائه می‌دهد:

  • فعال سازی بسیار سریع سامانه پیامکی برای تمامی کسب و کارها
  • ضمانت بازگشت وجه
  • پشتیبانی همه روزه به صورت شبانه روزی
  • گزارش‌های بسیار دقیق
  • بانک جامع و کامل شماره‌ها در تمامی اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و…
  • امکان ارسال پیامک طبق کدپستی در هر منطقه
  • ارسال پیامک با توجه به تفکیک جنسیتی و رده های سنی
  • ترکیب کد پستی و جنسیت کاربران
  • ارسال پیامک مکان فعلی کاربر
  • ارسال پیامک به شماره‌های روشن
  • تبلیغات متنی در پایان مکالمات خطوط ایرانسل
  • پیامک انبوه پیام صوتی در هر منطقه

اپراتور آرین تل در فروش سامانه پیامکی، بیش از ده ساله تجربه و فعالیت حرفه‌ای دارد.

قیمت سامانه پیامکی به منظور خرید برای تبلیغات کسب و کارها

اگر تمایل به خرید سامانه پیامکی دارید، می‌توانید با توجه به نیاز خود از خدمات متنوع این مجموعه انتخاب و خرید نمایید. قیمت نهایی خرید سامانه تبلیغاتی با توجه به نیاز مشتری متغیر است. شما با خرید از این سامانه تنها نسبت به ارسال پیامک اقدام نکرده اید؛ بلکه از سایر امکانات و قابلیت‌های دیگر هم می‌توانید استفاده کنید. بدین ترتیب شما مشتریان خود را دائما پیگیر کسب و کار خود می‌کنید و آن ها را تبدیل به مشتریان دائمی خود خواهید کرد.

یکی از انواع خدمات متنوع ارائه شده توسط این سامانه، خرید خط خدماتی برای ارسال به شماره‌های بلک لیست محسوب می‌شود. این خدمات سبب می‌شود شما حتی کسب و کار خود را به افرادی که در بلک لیست هستند نیز معرفی کنید، به‌این ترتیب شما کاملاً شناخته می‌شوید. برای خرید پنل پیامک یا سامانه پیامکی، بایستی نوع نیاز خود را تعیین کنید. بر حسب نیاز شما، قیمت خرید آن سامانه برای شما متفاوت محاسبه می‌شود. با توجه به عقد قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل و هلدینگ ایرانیان، شما می‌توانید نیاز خود را در این مرکز با قیمت‌های مناسبی برطرف نمایید.

کدام اپراتورها را برای خود خریداری کنیم؟

برای تبلیغات با پنل پیامکی، اپراتورهای مختلفی پیش روی شماست. اپراتورهایی همانند: ۱۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۲، ۰۲۱ و… از جمله این اپراتورها هستند که هر یک از آن‌ها نسبت به هم تفاوت هایی دارند. همین مسئله ممکن است سبب ایجاد ابهاماتی در ذهن شما گردد. با توجه به کیفیت و امکانات دیتا جدید همراه اول و ایرانسل در سامانه‌های تبلیغاتی، دست شما در انتخاب باز است. به عنوان مثال: اپراتورهایی که با ۳۰۰۰ شروع می‌شوند، برای شما به صرفه‌تر هستند. زیرا هزینه ارسال پیامک لیست سیاه به حساب شما باز می‌گردد؛ همچنین برای شماره‌هایی که خاموش هستند یا پیامک برای آن‌ها ارسال نمی شود، هزینه‌ای برای شما محاسبه نمی‌شود. بنابراین تا پیش از خرید سامانه پیامکی، می‌توانید به وجوه تمایز و تفاوت میان هر یک از این اپراتورها توجه داشته باشید، سپس اقدام به خرید کنید.

کلام آخر

ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین سامانه پیامکی به تمامی افراد و اقشار مختلف توسط اپراتور آرین تل انجام می‌گردد. رشید نجاری مدیر عامل هلدینگ ایرانیان در راستای توسعه کسب و کارهای ایرانی کم‌ترین تعرفه بدون واسطه را برای شما درنظر گرفته است. کافی است هزینه‌های ارائه شده ارسال sms تبلیغاتی در این مرکز را با سایر مراکز مورد مقایسه قرار دهید. هزینه‌ها را بر اساس نوع خدمات و امکانات مختلف با یکدیگر مورد سنجش قرار دهید تا بتوانید خریدی شایسته‌تر در پیش داشته باشید. شما می‌توانید همه روزه با شماره تلفن‌های ثابت و همراه موجود در سایت این اپراتور در تماس باشید تا در جریان بهترین خدمات و تبلیغات با پنل پیامکی قرار گیرید. بدین ترتیب می‌توانید تبلیغات خود را با هزینه‌های مناسب‌تر انجام دهید، جذب مشتری کنید و به بالاترین سود دست پیدا کنید.