ارسال پیامک تبلیغاتی
ارسال پیامک تبلیغاتی یا sms تبلیغاتی، بستری مناسب برای شناساندن نوع مهارت و کسب و کار افراد، به دیگران است.
سامانه sms تبلیغاتی از طریق ارسال پیامک با فراهم کردن امکانات لازم به مشتریان، باعث میشود تا آنها در نهایت سرعت، دقت و اطمینان اقدام به تبلیغات خود نمایند، بدون اینکه متحمل هزینههای گزاف و غیرمنطقی تبلیغات جانبی شوند. منظور از تبلیغات جانبی، استفاده از رسانه، بیلبوردهای شهری و نمونههای دیگر است که میتواند هزینه بسیار بالایی برای کارفرما به همراه داشته باشد. اما استفاده از سامانه تبلیغاتی یک راه اصولی و منطقی برای تمام کسب و کارها به خصوص فعالیتهای نوپا و کم سرمایه است.
اهمیت استفاده از سامانه تبلیغاتی
ارسال پیامک تبلیغاتی با استفاده از خط خدماتی
خط خدماتی توسط مجموعهها و سازمانهایی اداره میشود که قصد ارائه تبلیغات به افراد را دارند. با استفاده از این خطوط، نمیتوان پیامکهای تبریک، برنده شدن، تخفیفات و مواردی مانند اینها را به مخاطب ارسال کرد. شما با استفاده از خطوط خدماتی میتوانید به لیست سیاه پیامک ارسال کنید. همچنین ارسال پیامک کد تأیید، کد تخفیف، اطلاع رسانی جشنوارهها، اطلاع رسانی صاحبان کسب و کار به مشتریان با کمک خط خدماتی انجام میشود. اپراتورها با دریافت مدارک حقوقی و شرکتی، خط خدماتی را جایگزین خطوط اختصاصی مینمایند. اپراتور آرین تل یکی از اپراتورهای فعال در این زمینه است که در حال همکاری با شرکت ویرا (هلدینگ ایرانیان) است.
قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان باعث شده تا استفاده از سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی این مجموعه مزایای فوقالعادهای برای مشتریان داشته باشد. هلدینگ ایرانیان بدون اینکه توجهی به سود خود در زمان فیلترینگ داشته باشد، رعایت حال مشتری را در نظر گرفته و با کمترین تعرفه، بهترین خدمات را به آنها ارائه میدهد. رشید نجاری مدیرعامل هلدینگ ایرانیان در راستای توسعه کسب و کارهای ایرانی کمترین تعرفه بدون واسطه را هدف کار خود قرار داده است تا بتواند رضایت مشتریان را به نحو احسن جلب نماید.
ارسال پیامهای تبلیغاتی
چرا باید از سامانه تبلیغاتی استفاده کنیم؟
ارسال sms تبلیغاتی از طریق بسترهای فراهم شده باعث میشود تا مشتریان با تمرکز بیشتری، پیامکهای تبلیغاتی خود را به افراد ارسال کنند. در این شرایط کارفرما، هیچگونه دغدغه و حواس پرتی از قبال تامین بودجه تبلیغات نخواهد داشت. چرا که، در برخی از تبلیغات رسانهای و پردردسر قبل از اینکه سود قابل توجهی عاید افراد شود، کارفرما هزینه گزافی بابت تبلیغات باید بپردازد. با این تفکر که با صرف هزینههای گزاف، به محض دیده شدن توسط افراد مختلف و جذب آنها به سوی کسب و کار خود، سود چند برابری عایدشان خواهد شد.
در حالی که در زمان استفاده از سامانه تبلیغاتی شما در قبال شناساندن کسب و کار خود به افراد دیگر، هزینه بسیار ناچیزی میپردازید و اصلا نگرانِ از دست رفتن سرمایه و بودجه خود در قبال عدم دریافت واکنشهای مثبت از طرف افرادی که به آنها پیامک ارسال کردهاید نخواهید بود. چرا که، اگر تبلیغات، موثر باشد، سود قابل توجهی به دست خواهید آورد و اگر نتیجه، مطابق میل شما نباشد، هزینه سنگینی متحمل نشدهاید. با این حساب، میتوان، وجود سامانه تبلیغاتی را یک بستر موثر در هر زمان دانست و این مورد، از مهمترین دلایلی است که باعث میشود تا از سامانه تبلیغاتی استفاده کنیم.
دلایل مهم دیگر برای استفاده از سامانه پیامکی
ثبت نام آسان در سامانه پیامکی و ارسال پیامهای گروهی و انبوه در کمترین زمان ممکن و با کمترین تعرفه، دلیل مهم بعدی برای استفاده از این امکانات است. همچنین وجود بانک شمارههای جدید و دارای اعتبار از هر مکان و منطقه نیز از قابلیتهای جذاب پنل پیامکی است که افراد را ترغیب به استفاده از آن میکند. ممکن است افراد در زمان شروع کسب و کارهای نوپا شمارههای مرتبط با فعالیت خود را در دفترچه تلفن خود نداشته باشند. در این صورت با وجود بانک عظیمی از شمارهها در پنل پیامکی، میتوانند فعالیت خود را به اطلاع طیف عظیمی از افراد برسانند.
اطلاع از شرایط پیامک
با استفاده از سامانه تبلیغاتی میتوانید وضعیت و شرایط پیامک ارسالی خود به مخاطب را مورد بررسی قرار دهید. به بیان سادهتر بعد از ارسال پیامک تبلیغاتی وضعیتهای دیده شده توسط مخاطب، دیده شده توسط مخابرات و در حالت تعلیق را میتوانید مشاهده نمایید. همچنین با استفاده از سامانه تبلیغاتی به روشهای مختلفی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد میتوانید به مخاطبین هدف خود پیامک ارسال نمایید:
ارسال پیامک براساس سن مخاطب
با استفاده از قابلیت تعیین سن در سامانه تبلیغاتی، خواهید توانست سن مخاطب مورد نظر خود را تعیین کنید. به بیان سادهتر اگر شما صاحب یک موسسه آموزشی کنکور هستید بدون شک ارسال پیامک به شماره افراد بین ۱۷ تا ۴۰ سال منطقیتر خواهد بود.
ارسال پیامک در محدوده زمانی مشخص
با استفاده از قابلیت سامانه پیامک میتوانید با انتخاب یک محدوده زمانی مشخص، اقدام به ارسال پیامکهای تبلیغاتی خود نمایید. به عنوان مثال، این احتمال را میدهید که افراد مورد نظر شما در صبح زود یا آخر شب، گوشی را به دست میگیرند. با همین استدلال، منطقی به نظر میرسد که در این مواقع، اقدام به ارسال پیامک به آنها نمایید. علاوه بر این، با تعیین زمان مشخص شده توسط شما، سیستم به طور خودکار حتی زمانی که شما در پنل حضور ندارید، اقدام به انجام این کار میکند.
ارسال پیامک براساس شغل مخاطب
شما میتوانید به شمارههای تمام مهندسین یا وکلای مورد نظر دست پیدا کنید. اگر در انتخاب شمارههای هدف، دقت بیشتری به کار گیرید، مطمئن باشید که نتیجه فوقالعادهای دریافت میکنید. به عنوان مثال، اگر نوع فعالیت شما به پوشکِ بچه مربوط است، با پیدا کردن شماره مشتریان مادران خانهدار و شاغل میتوانید، سود بالایی در کسب و کارتان داشته باشید.
دیتای جدید همراه اول و ایرانسل
حال که به دلایل مهم لزوم استفاده از سامانه تبلیغاتی برای نشان دادن کسب و کار خود به دیگران پی بردید، وقت آن رسیده تا با سامانههای تبلیغاتی شرکتهای معتبر اشارهای داشته باشیم. انتخاب اپراتور و مجموعه خدماتی و مخابراتی در این زمینه، گام اول در ارسال پیامک تبلیغاتی است. افراد باید با توجه به اعتبار شرکت و مجموعه اقدام به استفاده از خدمات آن نمایند. گاهی اوقات برخی از شرکتهای خدماتیِ نامعتبر پیامک تبلیغاتی را به شمارههای قدیمی و منسوخ شده میفرستند. چرا که، هیچ نظارت و قانونی در این نوع شرکتهای بی نام و نشان حاکم نیست. همانطور که میدانید ارسال پیامک تبلیغاتی به شمارههای قدیمی و از بین رفته، هدفی نیست که توسط تبلیغ دهنده دنبال میشود. پس وجود شمارههای جدید الزامی است.
به جرأت میتوان گفت؛ در شرکت ویرا (هلدینگ ایرانیان) با مدیریت رشید نجاری این کار با دقت و سنجش تمام انجام میشود. این مجموعه به واسطه وجود یک مدیریت کارآمد، هدف کلی و نهایی مشتری را در نظر گرفته و پیامک تبلیغاتی او را به مقصدهای مورد نظر مشتری میرساند. در این مجموعه با استفاده از قابلیت دلیور بیس تمام پیامکها به شمارههای جدید و به روز ارسال میشوند. به عبارتی، اگر ارسال به شمارههای بلک لیست، مصادف با پیدا نشدن مخاطب مورد نظر باشد، با استفاده از قابلیت دلیور بیس در سریعترین زمان ممکن، پیام به شمارههای جایگزین ارسال میشود. سامانه پیامکی هلدینگ ایرانیان با استفاده از دیتا جدید همراه اول و ایرانسل و با در اختیار داشتن تمام شمارههای جدید و به روز ایرانسل و شمارههای همراه اول از قبیل ۰۹۱۲ و ۰۹۱۹ سال ۱۴۰۱ میتواند رضایت بالای مشتریان را به خود جلب کند.
کلام پایانی
اگر از صاحبان کسب و کاری هستید که به تازگی فعالیت حرفهای خود را آغاز نمودهاید، مخارج اولیه و صرف شده برای شما اهمیت زیادی دارد. شما حتماً به دنبال راهحلی جهت شناساندن حرفه خود به مخاطبین هستید و صرف هزینه بالا برایتان مانند یک ریسک بزرگ است. بنابراین بهتر است از همین ابتدا قدم اول تبلیغات خود را محکم بردارید. شرکت ویرا گستر (هلدینگ ایرانیان) با انجام تبلیغات به موقع و اصولی برای شما، اطلاعات شغل و خدمات شما را به گوش مخاطبین هدف میرساند. شما با کمک این سامانه به مشتریان بیشتر و سوددهی بالا در مدت زمان بسیار کوتاهی خواهید رسید.