سامانه پیامکی انتخابات

رشد تجارت با اس ام اس، تفاوت پیامک تبلیغاتی و خدماتی، ارسال sms انتخاباتی، سامانه پیامکی انتخابات

سامانه پیامکی انتخابات

سامانه پیامکی انتخابات، باید امکانات پیشرفته پنل پیامک را داشته باشد و از نظر قیمت با رقبا، قایل رقابت باشد.

با نزدیک شدن به روزهای انتخابات، تمام رقبا با انجام شیوه‌های متعدد تبلیغاتی سعی بر معرفی و پیشی گرفتن از رقبای خود را دارند. برای هر کاندیدا انتخاب شیوه تبلیغاتی از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که او باید با کمک تبلیغات خود را به نحوی معرفی کند که در یاد مخاطب باقی بماند. درواقع انتخاب راه‌کارهای تبلیغاتی موفقیت کاندیدا را در رقابت انتخاباتی تعیین می‌کند. بنابراین اگر شما نیز قصد دارید کاندیدای انتخابات شوید، بهتر است قبل از هر اقدامی ابتدا با شیوه‌های نوین تبلیغاتی آشنا شوید. به‌این ترتیب با خارج نمودن رقبا از صحنه، موفقیت خود را تضمین می‌کنید.

 

کاربردهای سامانه پیامکی در انتخابات

تمام اقشار جامعه نسبت به تغییر و تحولات اجتماعی حساس هستند. فرقی ندارد افراد یک جامعه در چه رده سنی باشند یا چه جنسیتی داشته باشند، انتخابات به‌عنوان یک رویداد سرنوشت‌ساز برای همه آن‌ها اهمیت دارد. بنابراین ارسال پیامک انتخاباتی می‌تواند واسطه‌ای میان کاندیدا و مخاطب باشد، تا به‌این ترتیب کاندیدا به اهداف مهم خود در آینده سیاسی مملکت دست یابد. به‌طورکلی ارسال اس ام اس‌های انتخاباتی می‌تواند برای هر کاندیدا کاربردهای زیر را داشته باشد:

  • یادآوری تاریخ برگزاری انتخابات
  • ارسال به موقع شعارهای تبلیغاتی و نظرسنجی انتخاباتی
  • ارسال پیام‌های تبریک یا تسلیت‌ در مناسبت‌های تقویمی، با این اقدام مخاطب با کاندیدا بیشتر احساس نزدیکی می‌نماید.
  • ارسال شعارهای تبلیغاتی متناسب با جنسیت مخاطبین
  • اعلام آخرین اخبار انتخاباتی
  • ارتباط مؤثر با رأی اولی‌ها یا جوانان
  • ارسال پیام‌های تبلیغاتی براساس طبقه‌بندی شهر و شهرستان
  • ارسال پیام‌های مهم انتخاباتی به اصناف و مشاغل

نمایندگی پنل پیامک،ارسال پیامک شهری، پنل پیامک ویژه انتخابات، سامانه پیامکی انتخابات

چگونه می‌توان با ارسال sms انتخاباتی پیروز شد؟

هر کاندیدا یا مدیر کمپین تبلیغاتی انتخابات می‌تواند با خرید پنل sms، نسبت به ارسال پیامک انتخاباتی اولین قدم را بردارد. سامانه پیامکی انتخابات این امکان را به متقاضی می‌دهد تا بتواند پیام‌های متنی و صوتی خود را در قالب‌هایی جذاب به مخاطب ارسال کند. در این فرآیند تبلیغات، با دسته‌بندی مخاطبین براساس منطقه محل زندگی، سن، جنسیت، شغل، شهر محل سکونت و… می‌توان به‌صورت انبوه پیامک تبلیغاتی ارسال کرد. کاندیداهای گرامی با تنظیم شعارهای تبلیغاتی جذاب و بیان شفاف اهداف خود می‌توانند نظر مخاطبین را جلب کنند و آن‌ها را به یکی از طرفداران خود تبدیل کنند.

شما به‌عنوان کاندیدای مردمی باید از مشکلات و نگرانی‌های اجتماعی مردم باخبر باشید و براساس دغدغه‌ها و نیازمندی‌های اجتماعی اهداف خود را تعیین نمایید. سپس باتوجه به این اهداف شعارهای متناسبی طراحی و به‌صورت پیامک متنی یا صوتی ارسال کنید. وقتی شما خود را به خوبی به مخاطبین معرفی کرده باشید و نگرانی‌های آن‌ها را بشناسید، مخاطب با شما احساس نزدیکی می‌کند و درنهایت شما به‌عنوان کانیدای منتخب پیروز می‌شوید.

خرید سامانه پیامکی انتخابات

 هر کاندیدا برای شروع تبلیغات بودجه مشخصی درنظر می‌گیرد که باتوجه به آن مراحل تبلیغات خود را به انجام می‌رساند. اگر کاندیدا یا مدیر کمپین تبلیغاتی او تصمیم بر ارسال پیامک‌های تبلیغاتی داشته باشند باید در ابتدا در سامانه خرید پنل پیامکی ویژه انتخابات که توسط برخی شرکت‌ها ارائه می‌شود ثبت‌نام نمایند. پس از ثبت نام کاندیدا یک خط اختصاصی دریافت می‌نماید و براساس شماره‌های تلفن همراه اپراتورهای ایرانسل و همراه اول پیام‌های مهم و تبلیغاتی خود را ارسال می‌کند.

در این زمینه هلدینگ ایرانیان به‌عنوان یکی از شرکت‌های ارائه دهنده پنل sms در ایران مشغول فعالیت است. این شرکت که با مدیریت رشید نجاری اداره می‌شود در فروش پنل پیامکی کمترین تعرفه را برای خود درنظر می‌گیرد. به‌این ترتیب کاندیداهای محترم می‌توانند یک پنل sms انتخاباتی ارزان در اختیار داشته باشند و مراحل ارسال شعارهای تبلیغاتی خود را کاملاً اقتصادی انجام دهند.

 ارسال پیامک انتخاباتی ارزان به منزله کیفیت پایین خدمات نیست، هلدینگ ایرانیان در ارائه پنل‌ پیامکی اقتصادی تعرفه پایینی برای خود درنظر می‌گیرد و در خدمات ارائه شده به شما کوتاهی نمی‌کند. همچنین شما می‌توانید پس از ثبت‌نام در سامانه پیامکی انتخاباتی با دریافت یک خط خدماتی به شماره‌های بلک لیست نیز پیام‌های خود را راسال کنید. بنابراین شما با پرداخت هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه می‌توانید یک شبکه اطلاع‌رسانی به وسعت ایران در اختیار داشته باشید.

ویژگی‌های سامانه پیامکی انتخابات هلدینگ ایرانیان

یکی از مهمترین ویژگی‌های پنل sms ارائه شده توسط هلدینگ ایرانیان، ارسال پیام‌های انتخاباتی و دریافت نظرات مخاطبین در لحظه است. شما کاندیدای گرامی در هر زمانی از شبانه روز می‌توانید توسط پنل پیامکی متن مورد نظر را برای مخاطب ارسل کند و نظرات، انتقادات یا پیشنهادات مخاطبین را از همین طریق دریافت کند. البته در ارسال پیامک انتخاباتی بهتر است ساعاتی را انتخاب کنید که مخاطب فرصت آزاد برای مطالعه پیام شما را داشته باشد، بنابراین در این پروسه به زمان توجه داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی‌های شرکت ارائه دهنده هلدینگ ایرانیان، پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل پیامکی است. این شرکت با کمک همکاران خود می‌تواند با آنالیز فرایند ارسال هرگونه مشکل و اختلال را برطرف نماید. همچنین هلدینگ ایرانیان، بهترین سامانه پیامکی را با امکان گزارش‌گیری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به‌این ترتیب شما می‌توانید از تعداد پیام‌های دریافتی از سوی مخاطبین و تعداد پیام‎های خوانده شده مطلع شوید و درصدد بهبود وضعیت موجود باشید.

کلام آخر

لازمه موفقیت در هر انتخاباتی انجام تبلیغات مفید و مؤثر است. اگر قصد کاندیداتوری در انتخابات را دارید در ابتدای امر باید به فکر انجام تبلیغات باشید. ارسال پیامک توسط سامانه پیامکی انتخابات بهترین شیوه در مسیر تبلیغات انتخاباتی است. در این اقدام شما با پرداخت هزینه‌ای اقتصادی می‌توانید اهداف و شعارهای مهم خود را در زمانی کوتاه به اطلاع همه مردم برسانید. شما در هر پیام با درج کد انتخاباتی، نام خود را در خاطر مخاطبین ثبت می‌نمایید و به‌این ترتیب شانس پیروزی خود را افزایش می‌دهید. جهت اطلاع از تعرفه‌های هلذینگ ایرانیان حتماً در اولین فصت با کارشناسان شرکت تماس بگیرید تا در جریان تمام مراحل دریافت پنل sms  قرار گیرید.