خرید پنل SMS

خرید پنل SMS، ارسال پیامک تبلیغاتی، تعرفه پیامک انتخاباتی

خرید پنل SMS از هلدینگ ایرانیان و آرین تل

خرید پنل SMS یا سامانه پیامکی و ارسال پیامک، بهترین راه‌کار تبلیغاتی برای جذب مشتریان بیشتر است.

اگر صاحب کسب و کار هستید و میخواهید مشتری جذب کنید و افراد را از خدمات یا کسب و کار خود مطلع نمایید، ارسال پیامک راه حل مناسبی ست. در روش ارسال پیامک تبلیغی مطمئن باشید که اغلب افراد به سرعت، پیامک شما را خواهند دید.

اگر میخواهید از روش کار  پنل پیامک مطمئن شوید یا اطلاعات بیشتری هم داشته باشید، از مشاورین فروش میتوانید پنل تست، درخواست نمایید.(خط ویژه : ۹۱۰۰۰ ۵۱۰ ۰۲۱ )

رستوران، خشکشویی، میوه فروشی، فروشگاه زنجیره ای افق کوروش، رفاه ، شهروند، آموزشگاه ها، … همه و همه از روش ارسال پیامک استفاده میکنند.

امروزه بیشترین مشکل افراد مسائل مالی و کمبود بودجه بیان محسوب می‌شود. گرانی و نبود کارهای مناسب شبب افزایش بیکاری و عدم تمکن مالی شده است. از سویی هزینه‌های زندگی را نیز نباید نادیده بگیریم. بنابراین کارآفرینی و ایجاد اشتغال متناسب با تحصیلات و تجربه افراد از مشکلات مالی جلوگیری کرده و به رشد افراد و کل جامعه کمک فراوانی می‌کند.

 علاوه‌براین ارائه انواع خدمات با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت به افراد کمک می‌کند تا بتوانند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی نمایند. یکی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پیامکی، شرکت ویرا ارتباط گستر ایرانیان یا هلدینگ ایرانیان است. خدماتی که این شرکت به افراد ارائه می‌دهد با بهترین کیفیت و قیمتی بسیار اقتصادی و به‌صرفه انجام می‌شود. از مهمترین این خدمات، امکانات و خدمات پنل پیامکی به‌شمار می‌آید. در ادامه همراه ما باشید تا با هلدینگ ایرانیان و قرارداد جدید آن با شرکت آرین رایتل برای ارائه خدمات اقتصادی آشنا شوید.

ارسال پیامک محله ای، ارسال پیامک انبوه انتخاباتی

آشنایی با هلدینگ ایرانیان ارائه‌هنده خدمات تبلیغاتی مانند پنل SMS

کمتر کسی را می‌توان یافت که با هلدینگ ایرانیان آشنایی نداشته باشد. در حقیقت خدمات خوب این شرکت سبب گردیده است تا در میان مردم طرفداران زیادی به خود اختصاص دهد. مدیر عامل شرکت هلدینگ ایرانیان آقای رشید نجاری، جوانی تحصیل‌کرده و عاشق پیشرفت وخدمت به مردم هستند. شاید همین موضوع باعث ارائه خدمات به صورت اقتصادی و با رعایت شرایط مشتریان شده است.  از مهمترین خدمات و امکانات هلدینگ ایرانیان انجام کارهای تبلیغاتی از طریق پنل پیامکی، سامانه پیامکی و…به‌حساب می‌آید.

چند سالی به‌دلیل بیماری واگیردار کرونا رکود  بسیاری از کسب و کارها را شاهد بوده‌ایم، از طرف دیگر  عدم تمایل افراد به خروج از منزل سبب شد تا کسب و کارهای اینترنتی بیشتر از پیش رشد کنند. به طوری که این روزها شاهد هستیم بیشتر خریدها به صورت آنلاین انجام می‌شود. در حقیقت با بروز پدیده کرونا، بسیاری از افراد به فکر راه‌اندازی یک وب سایت برای خود افتادند. وب سایت و یا یک فروشگاه اینترنتی به افزایش درآمد افراد در زمان کرونا کمک زیادی کرده بود. هر پیشه و کسبی، اینترنتی باشد یا نه برای رشد و پیشرفت نیازمند تبلیغات است. در همین زمینه استفاده از پنل پیامکی می‌تواند به رشد کسب و کار شما در هر زمینه‌ای که باشد کمک زیادی کند.

چرا هلدینگ ایرانیان را برای تبلیغ انتخاب کنیم؟

همه کسب و کارهای اینترنتی مانند دیگر مشاغل در شروع کار خود برای شناخته شدن نیاز به تبلیغات دارند. تمام مدیران سایت به خوبی می‌دانند که یک سایت یا فروشگاه اینترنتی از ابتدای تأسیس تا رسیدن به درآمد و سود هزینه زیادی دارد. ازطرفی انجام تبلیغات برای دیده شدن سایت یا فروشگاه اینترنتی شما نیز به هزینه‌های بالایی نیاز دارد. بسیاری از مدیران سایت در نیمه کار به دلیل هزینه‌های بالا سایت خود را رها می‌کنند. اما اگر امکاناتی وجود داشته باشد تا تبلیغات با هزینه‌های کم انجام شود، نه تنها منجر به رشد کسب کار می‌شود، بلکه تا حد زیادی کل هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

 انتخاب شرکتی با هزینه تبلیغات مقرون‌به‌صرفه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شرکت هلدینگ ایرانیان به مدیریت آقای نجاری بهترین قیمت‌ها را برای خرید پنل SMS در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. مدیریت این شرکت برای کمک به رشد کسب و کارهای ایرانی در شرایط فیلترینگ، پنل پیامکی را با کمترین هزینه در اختیار مدیران کسب و کار قرار داده است.

چگونه در کسب و کار خود رشد کنیم؟

برای رشد هر کسب و کاری باید استراتژی و راهکارهای خاصی را اتخاذ کرد. یکی از این راهکارها استفاده از پنل پیامکی برای ارسال پیامک به مشتریان است. ارسال پیامک به مشتریان باعث آشنایی آنها با کسب و کار شما می‌شود. از سویی مشتریان از تخفیفات، افتتاح شعب جدید و هدایای شما آگاه می‌شوند. اما بزرگترین مشکل در این مسیر ارسال به شماره‌های بلک لیست به‌حساب می‌آید. زیرا این شماره‌ها هیچگونه پیامک تبلیغاتی را دریافت نمی‌کنند. ارسال پیامک به شماره‌های بلک لیست، با استفاده از استراتژی‌های خاصی توسط بعضی از شرکت‌های اپراتور خط خدماتی مانند آرین تل انجام می‌شود. این استراتژی‌ها باعث می‌شود تا نتیجه زحمات و هزینه شما برای خرید پنل پیامکی هدر نرود.

آشنایی با شرکت آرین تل

اپراتور آرین تل از بهترین اپراتورها در زمینه ارائه پنل پیامکی، خط خدماتی و دیتا جدید همراه اول و ایرانسل است. این شرکت از بهترین شرکت دارای پروانه اپراتور مجازی موبایل است. دفتر این شرکت در خیابان گاندی در تهران واقع شده است. همچنین این شرکت دارای نمایندگی‌های زیادی در سراسر کشور است. انجام خدماتی مانند ارسال به شماره‌های بلک لیست، ارسال sms تبلیغاتی و… با قیمت مناسب و با بهترین وجه ممکن باعث انتخاب آرین تل توسط سایر شرکت‌ها شده است.

رشد کسب و کارها با خرید پنل SMS – همکاری هلدینگ ایرانیان و ارین تل

همکاری چند شرکت موفق معمولاً به رشد کسب و کارها کمک زیادی می‌کند. رشید نجاری مدیرعامل هلدینگ ایرانیان در راستای توسعه کسب و کارهای ایرانی کم‌‌ترین تعرفه بدون واسطه را از طریق قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان قرار داده است. این موفقیت به کسب کارها کمک کرده تا بتوانند در شرایط رکود کرونا و بعد از آن با کاهش هزینه‌های خود با خرید پنل SMS با قیمت مناسب، در زمینه ارسال sms تبلیغاتی، رشد بیشتری داشته باشند.

 از مهمترین خدمات این شرکت، ارسال پیامک به شماره‌های بلک لیست به‌حساب می‌آید. بسیاری از افراد به دلیل هزینه‌هایی که در اثر پیامک‌های تبلیغاتی اعمال می‌شود. این پیامک‌ها را مسدود می‌کنند. ارسال پیامک برای خرید خدمات و محصولات به این مشتریان مانند سایر مشتریان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بعضی از شرکت‌های فروشنده پنل پیامک و سامانه تبلیغاتی با راهکارهای خاصی قادر به ارسال پیامک لیست سیاه هستند. به همین دلیل شما می‌توانید ارسال sms تبلیغاتی شرکت خود حتی برای شماره‌های بلک لیست را به اپراتور آرین تل بسپارید.

کلام آخر

بروز بیماری کرونا در ایران و بسیاری از کشورها منجر به ورشکست شدن بسیاری از کسب و کار شد. به همین دلیل بسیاری از افراد اقدام به راه اندازی سایت و یا فروشگاه اینترنتی کردند. این کسب و کارهای اینترنتی باتوجه به پایان پاندمی کرونا همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند. اما نکته مهم در این زمینه استفاده از روش‌های خاص برای دیده شدن و جذب مشتری بیشتر محسوب می‌شود. از مهمترین این روش‌ها استفاده از پنل SMS است. رشید نجاری مدیر عامل هلدینگ ایرانیان در راستای توسعه کسب و کار های ایرانی کم‌ترین تعرفه بدون واسطه را با انعقاد قرارداد انحصاری با شرکت آرین تل در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.