ضمانت بازگشت وجه – سامانه پیام کوتاه ملی ایران

ضمانت بازگشت وجه سامانه پیام کوتاه ملی ایران

چرا سامانه پیامک ملی ایران دارای گارانتی بازگشت وجه است؟

خرید دارای ریسک است و اگر فروشنده به کیفیت محصول خود “اطمینان” داشته باشد، بدون شک امکان بازگشت وجه را فراهم می‌کند.

بنابراین اگر ما – هلدینگ ایرانیان – به تعهداتمان پایبند نبودیم، می‌توانید درخواست بازگشت وجه داشته باشید.

تعهدات سامانه پیام کوتاه ملی ایران

  • خطوط اشتراکی و خط دلیوربیس را در اختیار شما قرارمی دهد تا زمان فعال سازی خط اختصاصی بتوانید پیامک ارسال کنید.
  • هزینه پیامک بلک لیست به‌صورت کامل به پنل پیامکی شما عودت داده میشود و در صورت استفاده از خطوط دلیوربیس هزینه پیامک‌های نرسیده به گوشی (به دلیل خاموش بودن و یا در دسترس نبودن) نیز عودت داده می‌شود.
  • سامانه پیامک ملی ایران متعهد می‌شودامکانات ماژول پیامکی را تولید و توسعه دهد تا کاربران بدون مشکل بتوانند استفاده کنند.
  • سامانه پیامک ملی ایران دارای پشتیبانی رایگان به شما در بازه استفاده از سامانه پیامکی از طریق تلفن و تیکت می‌باشد.
  • سامانه پیامک ملی ایران متعهد می‌شود که پیامک‌های شما اعم از پیامک‌های خدماتی و تبلیغاتی به‌صورت کامل به اپراتور جهت ارسال تحویل دهد و گزارش‌ها نیز در سامانه قابل‌مشاهده باشد.
  • سامانه پیام کوتاه ملی ایران متعهد می‌شود تعرفه ارسال پیامک را همانطور که در سایت درج شده است به کاربر ارائه دهد.

تعهدات مشتری

  • کاربر متعهد می‌شود که اطلاعات صحیح خود را جهت خرید سامانه پیامک اعلام کند و از ارسال هرگونه اطلاعات جعلی خودداری کند.
  • کاربر متعهد می‌شود مدارک احراز هویت شامل تصویر کارت ملی ، آدرس و شماره های تماس خود را جهت فعالسازی به سامانه پیامک ملی ایران ارائه دهد.
  • کاربر متعهد می‌شود فایلpdf)که توسط پشتیبانی برای راهنمایی کاربر تولید شده است را با دقت مشاهده کند.
  • کاربر متعهد می‌شود که در صورت بروز مشکل فنی تا بررسی پشتیبان فنی صبر و تأمل نماید.

در چه مواردی هزینه عودت داده نمی شود؟

  • در صورت ارسال پیامک‌های مجرمانه (ارسال پیامک جعلی از سمت نهادهای دولتی، ارسال پیامک فیشینگ، ارسال پیامکی که موجب رعب و وحشت شود و به‌قصد مزاحمت یا شوخی باشد) پنل شما مسدود شده و اطلاعات به مراجع قانونی ارسال شده و هیچ وجهی عودت داده نمی‌شود.
  • هرگونه دست‌کاری در سورس سامانه و تلاش برای نفوذ و هر اقداماتی که موجب اختلال در سرویس‌دهی شود جرم محسوب شده و علاوه بر مسدود شدن حساب کاربری، از سمت نهاد قانونی پیگیری‌های لازمه انجام می‌شود.

کلام پایانی

قبل از اینکه درخواست بازگشت وجه ارسال کنید مشکل خود را با کارشناس و پشتیبانی در میان بگذارید تا مطمئن شوید که سامانه پیام کوتاه ما خواسته شما را برآورده نمی‌کند و بدانید که تمام تلاش ما جلب رضایت شماست و البته ما مطمئن هستیم که هرکسی با اجرای موبه‌مو و گام‌به‌گام راهنمایی‌های واحد پشتیانی و موارد گفته شده در ویدئو آموزشی نتایج فوق‌العاده‌ای از تبلیغات پیامکی خواهد گرفت و هزاران برابر وجه پرداختی را به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به دست خواهد آورد و هیچگاه به فکر این موضوع نیز نخواهد افتاد!

گارانتی بازگشت وجه امکانی است که ما درپیامک ملی ایران قرار داده‌ایم تا شما عزیزان با خیالی آسوده اقدام به خرید سامانه پیامک نمایید. صداقت با مشتری و صداقت کارکنان از جمله ارزش‌های سازمانی ما هستند و خلاف ان عمل نخواهیم کرد!

 

🔴سامانه پیامک ملی ایران برای رفاه بیشتر مشتریان یک پنل تست در اختیار کاربران قرار داده و آنها می توانند با مراجعه به این پنل از امکانات ویژگی های سامانه ارسال پیامک این شرکت اطلاع یابند. شما نیز برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت این مجموعه با آدرس اینترنتی www.payamakemelli.com مراجعه نمایید.

و جهت ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

جهت مشاوره رایگان در واتساپ به لینک زیر مراجعه فرمائید.👇

https://wa.me/989196860960

۰۲۱-۵۱۰۹۱۰۰۰

۰۹۱۹۶۸۶۰۹۶۰