ارسال پیامک انبوه با سامانه پیامک کوتاه ملی ایران

تبلیغات پیامکی، ارسال پیامک انبوه ، بازاریابی با ارسال پیامک، سرویس ارسال پیامک

ارسال پیامک انبوه

ارسال پیامک انبوه به‌عنوان یکی از شیوه‌های نوینی است که به منظور بازاریابی و اطلاع رسانی اتخاذ شده است.

در این شیوه افراد می‌توانند در مدت زمان کوتاهی خدمات و یا کالاهای خود را به دیگران معرفی نمایند، اگر هدفِ ارسال پیامک را  اطلاع رسانی درنظر بگیریم، می‌توان گفت این هدف در مدت زمان کوتاهی برای صدها، هزاران و حتی میلیون ها نفر محقق می‌شود. امروزه تلفن همراه به عنوان یکی از لوازم ضروری و البته شخصی افراد تبدیل شده، که با استفاده از آن افراد می‌توانند به روش‌های مختلف با یکدیگر ارتباط داشته باشند. در نتیجه این وسیله پتانسیل خوبی در بازاریابی و اطلاع رسانی دارد و به‌عنوان یکی از راه‌های سریع و البته کم هزینه نسبت به دیگر شیوه‌های تبلیغاتی شناخته می‌شود.

چگونه با ارسال پیامک تبلیغات گسترده‌ای انجام دهیم؟

ارسال پیامک انبوه برای گروه زیادی از مخاطبین به‌هیچ عنوان با یک گوشی تلفن ساده یا هوشمند امکان‌پذیر و مقرون‌به‌صرفه نیست، جهت بازاریابی با ارسال پیامک و فرستادن پیامک برای کاربران با تعداد بالا، لازم است از یک سامانه ارسال پیامک استفاده کرد. در ایران این خدمات ازسوی سامانه پیامک کوتاه ملی ایران ارادئه می‌شود. این مرجع درواقع یک پنل کاربری است که از سمت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه برای کاربران ایجاد می‌شود. این پنل محلی است که صاحبان مشاغل مختلف با استفاده از آن می‌توانند به صورت تکی یا انبوه پیام‌های مورد نظر خود را برای فرد و جامعه هدف ارسال نمایند.

در بیان تخصصی‌تر سامانه پیامک یا همان پنل ارسال پیامک نرم‌افزاری تحت وب است که که استفاده از آن و با یک شماره اختصاصی و یا یک سر شماری عمومی می‌توان به جامعه هدف خود پیام‌های تک و انبوه ارسال کرد. همچنین در این پنل اینترنتی امکاناتی مثل اعمال فیلترهای مختلفی وجود دارد که بر اساس آنها به مشاغل می‌توانند به‌صورت هدفمندتر پیامک‌های خود را ارسال کنند. این از مزیت پیامک انبوه می باشد.

در پیامک تبلیغاتی انبوه چه باید گفت؟

پیامک‌های تبلیغاتی ازسوی مشاغل مختلف و با هدف بازاریابی و جذب مشتری هر روز به گوشی‌های موبایل فرستاده می‌شوند. آنچه در بازاریابی پیامک تبلیغی انبوه اهمیت دارد، جذب مخاطب است. خیلی از کاربران بدون اینکه پیامک را بازکنند آن را پاک‌ می‌نمایند. لذا پیامی به هدف خود که همان جذب مشتری است می‌رسد که مخاطب را ترغیب کند تا آن را باز و مطالعه نماید. درنتیجه اگر شما برای کسب‌وکارتان قصد دارید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، باید از جملات کوتاه و جذاب استفاده کنید تا مخاطب با یک نگاه آن را بخواند، منظور شما را درک نماید، رفع نیاز خود را در استفاده از خدمات شما ببیند و درنهایت جذب شما شود.

از نویسندگان خلاق کمک بگیرید

مسلماً همه ما در تمام زمینه‌ها تبحر و مهارت نداریم، بنابراین اگر شما می‌خواهید پیامک تبلیغاتی بنویسید باید از یک نویسنده خوش‌ذوق و خلاق کمک بگیرید. نویسنده‌ باتجربه‌ای که ایده‌های فراوانی در ذهن داشته باشد، باتوجه به تجربه‌های مشابه می‌تواند پیامکی جذاب، پر محتوا و کوتاه برای شما بنویسد و در جمله‌ای کوتاه علاوه‌بر معرفی کسب و پیشه شما، نیاز خواننده را بیدار و او را جذب شما کند. و در نهایت از خلاقیت او برای بازاریابی با ارسال پیامک استفاده نمایید.

💻
payamakemelli.com
📞
۰۹۱۹۶۸۶۰۹۶۰
۰۲۱۵۵۷۹۹۶۰۰

payamakemelli.com
📞
۰۹۱۹۶۸۶۰۹۶۰
۰۲۱۵۵۷۹۹۶۰۰