ویژگی پیامک موثر با بازخورد بالا برای مخاطب

سامانه پیامک،پنل پیامک ویژه انتخابات، پیامک موثر

ویژگی پیامک مؤثر با بازخورد بالا برای مخاطب

ویژگی پیامک موثر چیست تا نتیجه مطلوب از ارسال پیامک بگیریم؟

آیا می‌دانید هدف کسب و کارهای مختلف از ارسال پیامک چیست؟ این روزها که تبلیغات به‌عنوان اصلی‌ترین راه‌کار در پیشرفت و رشد اقتصادی مشاغل معرفی شده است، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بهترین شیوه اطلاع‌رسانی و تبلیغات به‌حساب می‌آید. پیامک‌های تبلیغاتی با هدف بالارفتن میزان فروش محصول، تجارت، معرفی خدمات و… انجام می‌شود. این شیوه نوین تبلیغاتی که در ده سال اخیر بسیار مورد استقبال مشاغل مختلف صنعتی و تجاری قرار گرفته است درصورتی مؤثر و کارآمد است که ویژگی‌های یک پیامک مؤثر را داشته باشد. در این مطلب قصد داریم به بررسی مزیت پیامک انبوه و مهمترین ویژگی‌هایی که سبب می‌شود یک پیامک تبلیغاتی با بالاترین بازخورد همراه باشد بپردازیم، پس تا پایان همراه ما باشید.

 

مزیت پیامک انبوه برای صاحبان مشاغل چیست؟

ارسال پیامک انبوه یکی از شیوه‌های بازاریابی دیجیتالی است که با خرید پنل پیامک و ارسال اس ام اس تبلیغاتی به تعداد بالا به مخاطبین انجام می‌گردد. این شیوه اطلاع‌رسانی یا تبلیغات که ازطریق نرم‌افزاری به نام سامانه پیامک یا همان پنل پیامک صورت می‌گیرد به‌صورت تحت وب یا به‌شکل آنلاین انجام می‌شود. مشاغل مختلف برای رسیدن به بهترین نتیجه در توسعه کسب و کار خود باید اطلاعات شغلی خود را در قالب sms به‌صورت انبوه به مخاطبین ارسال کنند. ارسال پیامک انبوه مزیت‌های فراوانی دارد که در ادامه به مهمترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • ارسال تبلیغات مستقیم بدون واسطه و ازسال پیامک انبوه به کسب و کارهای مختلف کمک می‌کند تا تبفلیغاتی مفید و هدفمندی داشته باشند.
  • تبلیغات با ارسال پیامک انبوه هیچ برنامه‌ریزی پیچیده‌ای نیاز ندارد و به دلیل کوتاه بودن متن پیامک، کاربران مطمئن هستند پیامشان توسط مخاطب خوانده می‌شود.
  • در فاصله زمانی کوتاه تعداد بسیار بالایی پیام به مخاطب ارسال می‌شود، بنابراین با یک سیسم مدیریتی می‌توان در مدت زمان محدودی پیامک‌های انبوهی به مخاطبین ارسال کرد.

ویژگی پیامک موثر و جذاب چیست؟

همه ما می‌دانیم پیامکی تأثیرگذار است که در زمان مناسب و با متنی جذاب به دست مخاطب برسد. اما آیا فقط نوشتن یک متن جذاب برای جلب‌توجه مخاطب کافی است؟ ما در این قسمت قصد داریم ۶ ویژگی مهمی که سبب مؤثر شدن یک پیامک و بالا رفتن میزان بازخورد آن گردد را بررسی نماییم. بنابراین اگر تا به حال از ارسال پیامک تبلیغاتی به‌عنوان یکی از شیوه‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغ استفاده کرده‌اید اما هنوز بازخوردی نگرفته‌اید و به سودی که می‌خواستید نرسیده‌اید ادامه مطلب را از دست ندهید. با انجام راه‌کارهایی که در ادامه به شما ارائه می‌دهیم شما می‌توانید در مسیر ارسال پیامک تبلیغاتی با قدرت بیشتری پیش‌بروید و درنهایت پیروز شوید.

ویژگی اول؛ پیامک باید کوتاه، جالب و جذاب باشد

در دنیای امروزی که تبلیغات همه صنایع و مشاغل را احاطه نموده است، شما درصورتی موفق می‌شوید و به سوددهی بالا می‌رسید که پیامی جذاب تهیه کنید که به دور از کلیشه و اضافه گویی باشد. نوشتن یک متن جذاب کاری خلاقانه است که نیاز به تحقیق دارد، بنابراین حتماً از افرادی که در این زمینه تجربه دارند کمک بگیرید و متنی تنظیم کنید که کوتاه، جذاب و گیرا باشدو در این صورت مخاطب با خواندن پیام تأثیرگذار شما حتماً جذب تبلیغات و خدما شما می‌گردد.

ویژگی دوم؛ هدف محتوای خود را مشخص کنید

سعی کنید متن پیام تبلیغاتی شما با هدفی مشخص همراه باشد، شما باید بتوانید با یک متن تأثیرگذار مفهوم خدمات خود را به مخاطب انتقال دهید و در او احساس انگیزه نمایید. در تنظیم متن تبلیغاتی خود می‌توانید باتوجه به سن یا جنسیت مخاطب، شرایط اقتصادی و اجتماعی و… متنی جذاب ارائه دهید که مخاطب با خواندن آن احساس کند نیازش ازطریق خدمات شما برطرف می‎گردد. بنابراین هیچگاه از سخنان نامفهوم یا عبارات اشتباه در متن پیام خود استفاده نکنید.

ویژگی سوم؛ از کلمات کلیدی استفاده کنید

نام شرکت شما، اسم برندتان، شماره تلفن مرکزتان، لینک ورود به صفحه شما، نام محصولتان و… همگی از کلمات کلیدی هستند که شما می‌توانید برای معرفی خود و خدمات خود می‌توانید از آن استفاده کنید. حتی شما می‌توانید با تنطیم یک متن جذاب علاوه‌بر استفاده از این کلمات کلیدی در مخاطبین خود ایجاد انگیزه نمایید و به‌این ترتیب آن‌ها را برا یدریافت خدمات خود ترغیب نمایید.

ویژگی چهارم؛ به زمانبندی ارسال پیامک دقت کنید

مهمترین نکته‌ای که شما به‌عنوان صاحب کسب و کار بعد از خرید پنل sms باید به آن توجه کنید، ارسال پیامک تبلیغاتی در زمان مناسب به‌حساب می‌آید. فقط کافی است شما از بهترین و مناسب‌ترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی آگاه باشید، به‌این ترتیب شما با ارسال پیامک انبوه در زمان مشخص بالاترین بازخورد را از مخاطبین دریافت خواهید کرد. به‌طورکلی بهترین ساعات ارسال پیامک تبلیغاتی مؤثر از نظر صاحبان بزرگترین کسب و کارها عبارت است از:

    • ساعت ۱۱ تا ۱۲ ظهر با ۲۱ درصد بازخورد
    • ساعت ۵ تا ۶ بعد از ظهر با ۱۷ درصد بازخورد
    • ساعت ۶ تا ۷ بعد از طهر با ۱۱ درصد بازخورد

ویژگی پنجم؛ خلاقت را فراموش نکنید

در نوشتن متن تبلیغاتی خود از افرادی که در این زمینه تجربه دارند کمک بگیرید. شما می‌توانید در تنظیم یک متن تبلیغاتی با کلمات بازی کنید و احساس مخاطب را نشانه بگیرید. به‌عنوان مثال اگر برای یک کلینیک دندانپزشکی قرار است متنی تهیه نمایید به از کلماتی با بار مثبت استفاده کنید. یا گاهی در متن تبلیغاتی خود احساس ترس را در مخاطب بیدار کنید و عواقب استفاده نکردن از خدمات خود را برای او شرح دهید. به‌طورکلی در نوشتن پیامک تبلیغاتی خلاقیت حرف اول را می‌زند، پس با مطالعه و تحقیق یا کمک از افراد ماهر متن‌های تبلیغی مؤثری بنویسید.

ویژگی ششم؛ از کلمات اورژانسی در متن پیام خود استفاده کنید

ویژگی پیامک موثر استفاده از کلمات فوریتی و اورژانسی سبب می‌شود تا مخاطبین برای ازدست ندادن موقعیت سریعاً نسبت به پیام تبلیغاتی شما واکنش نشان دهند. معمولاً انسان‌ها از ازدست دادن یک موقعیت احساس خوبی ندارند، بنابراین اغلب قبل از اینکه دیر شود تصمیم می‌گیرند. محدودیت زمان خرید، محدودیت تعداد باقی مانده محصول یا خدمات نمونه‌هایی از این قبیل پیام‌ها هستند.

کلام آخر

این روزها هیچ کسب و کاری بدون تبلیغات به موفقیت نمی‌رسد، بنابراین فرقی ندارد شما صاحب یک شغل قدیمی هستید یا جدیداً کسب و کار خود را راه انداخته‌اید، به‌هر حال برای دیده شدن و شناخته شدن باید تبلیغات انجام دهید. این روزها بهترین و کارآمدترین شیوه تبلیغات ارسال پیامک تبلیغاتی به‌حساب می‌آید، چراکه ۹۸ درصد پیام‌ها در همان ثانیه‌های اول باز و خوانده می‌شوند و اغلب آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. پس برای موفقیت و ارتقاء تجاری خود همین امروز اقدام به خرید پنل پیامک نمایید. هلدینگ ایرانیان به‌عنوان تنها نماینده انحصاری شرکت آرین تل در ایران با نام تجاری سامانه پیام کوتاه ملی ایران، همراه و پشتیبان شما در رسیدن به قله‌های موفقیت است. این شرکت با ارائه بهترین نسخه‌های دنیای ارتباطات شما را در این مسیر همراهی می‌نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش و پشتیبانی این مجموعه با شماره‌های زیر در ارتباط باشید.

۰۹۱۹۶۸۶۰۹۶۰ 

۰۲۱۵۵۷۹۹۶۰۰