مزیت پیامک انبوه

ارسال پیامک محله ای، ارسال پیامک انبوه انتخاباتی، پیامک انتخابات،مزیت پیامک انبوه

مزیت پیامک انبوه

مزیت پیامک انبوه در تبلیغات با اطلاع رسانی چیست ؟ آیا ارسال پیامک انبوه یا ارسال پیامک انبوه ارزان برای همه مشاغل مناسب است ؟ هلدینگ ایرانیان نماینده انحصاری آرین تل، با مدیریت رشید نجاری ، خدمات گسترده و مناسبی ارائه میکند.

حتماً تا به حال عبارت پیامک انبوه به گوشتان خورده است، اما شاید با کاربرد آن و نوع خدماتی که به‌ این وسیله ارائه می‌گردد آشنا نباشید. ارسال پیامک انبوه یکی از بهترین راه‌های جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی به‌حساب می‌آید. هر کسب و کاری نیاز به تبلیغات و اطلاع‌رسانی عمومی دارد تا به ارتقاء تجاری و افزایش سوددهی دست یابد. درحقیقت هیچ شغل و پیشه‌ای بدون انجام تبلیغات شناخته نمی‌شود و به رشد و پیشرفت دست نمی‌یابد. به همین دلیل است که این روزها بازار تبلیغات بسیار داغ شده است، اما اغلب شیوه‌های تبلیغی بسیار پرهزینه هستند و گاهی برخی از آن‌ها بازخورد کمی دارند. درنتیجه برای بسیاری از کسب و کارهای تازه تأسیس، انجام تبلیغات اقدام پر ریسکی به‌حساب می‌آید، چراکه با پرداخت مبالغ بالا در ابتدای شروع فعالیت ممکن است با بازخورد خوبی روبه‌رو نشوند و ضررهای زیادی برایشان ایجاد شد.

مزیت پیامک انبوه

در ده سال گذشته ارسال پیامک انبوه یکی از بهترین شیوه‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغات در بین مشاعل مختلف شناخته شده است. این شیوه پرطرفدار که هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز دارند با بازخورد بالایی همراه است و در مدت زمان کوتاهی مشاغل را با پیشرفت و رشد قابل‌توجهی روبه‌رو می‌نماید. با ادامه مطلب همراه ما باشید تا درخصوص این شیوه نوین و مزیت پیامک انبوه اطلاعات کامل‌تر و کاربری‎‌تری به شما ارائه دهیم.

ارسال پیامک انبوه چگونه سبب رشد تجاری می‌گردد؟

ارسال پیامک تبلیغاتی یک روند ثابت و تعیین‌شده نیست و هر کسب ‌و کار بایستی با توجه به نوع و موقعیت شغلی خود روش تبلیغاتی مؤثر را انتخاب و اجرا نماید. در بین روش‌های مختلف تبلیغاتی شیوه ارسال پیامک انبوه نسبت به سایر روش‌ها مزایای خاصی دارد. ارسال پیامک به‌عنوان یکی از به‌صرفه‌ترین راه‌های تبلیغاتی و پربازده‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. براساس آمار حدود ۹۰ درصد پیامک‌های ارسال شده در همان دقایق ابتدایی باز و خوانده می‌شوند و بیش از ۵۰ درصد آن‌ها مورد استفاده و توجه قرار می‌گیرند.

فرض کنید شما صاحب شغلی قدیمی هستید و مشتریانی دارید که سال‌ها است از شما خرید می‌کنند، شما با ارسال پیامک انبوه به این مشتریان می‌توانید اطلاعاتی شامل عرضه محصولات جدید، تخفیفات فصلی، افتتاح شعب جدید و… را به آن‌ها ارسال نمایید. همچنین می‌توانید براساس ماژول‌های مشخصی مانند سن مخاطبین، جنسیت آن‌ها، شغل، محل زندگی و… به مشتریان بالقوه نیز پیامک انبوه ارسال کنید. به‌این ترتیب شما در عرض چند ثانیه توانسته‌اید اطلاعات شغلی و خدمات خود را به دست مخاطبین برسانید و آن‌ها را به مشتری تبدیل کنید.

حتی اگر شما به تازگی شغلی برای خود راه‌انداخته باشید می‌توانید با ارسال پیامک انبوه مخاطبین بسیاری را به خود جذب نمایید و آن‌ها را به مشتری تبدیل کنید. شما با پرداخت هزینه‌ای مشخص می‌توانید یک پنل اس ام اس خریداری کنید و سپس با تنظیم یک متن جذاب خدمات خود را به شماره‌ تلفن‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد ارسال کنید. هلدینگ ایرانیان در بین تمام شرکت‌های ارائه‌دهنده پنل پیامکی یکی از بهترین مراجع برای خرید پنل sms به‌حساب می‌آید. این شرکت با مدیریت رشید نجاری تنها نماینده رسمی شرکت آرین تل در ایران محسوب می‌شود و خدمات پیامکی خود را با بهترین و به‌روزترین امکانات به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

 شما بعد از خرید پنل پیامک از هلدینگ ایرانیان با طبقه‌بندی پیامک‌های تبلیفاتی خود می‌توانید در جذب مشتریان یا مخاطبین موفق‌تر ظاهر شوید. به‌عنوان مثال خاطبین خود را براساس سن یا جنسیت دسته‌بندی کنید و سپس پیام‌های جذاب و مناسبی برای آن‌ها ارسال کنید. زمانی که مخاطبین شما احساس کنند می‌توانند از شما خدمات خوبی دریافت نمایند، حتماً به شما مراجعه خواهند کرد و از مشتریان دائمی شما خواهند شد. تنها کافی است شما در ارسال پیامک هوشمندانه عمل کنید و پیام‌هایی با متن‌های خاص و ویژه ارسال کنید.

 

خرید پنل SMS، ارسال پیامک تبلیغاتی

 

 

ارسال پیامک انبوه چه مزیت‌هایی دارد؟

اگر قصد دارید در کسب و کار خود به نتیجه مطلوب و دلخواهی برسید اما هنوز شیوه تبلیغاتی خود را انتخاب نکرده‌اید بهتر است در ادامه مزیت پیامک انبوه را مطالعه فرمایید تا بهترین تصمیم را در جهت رشد و پیشرفت اقتصادی خود بردارید. مزایای ارسال پیامک انبوه عبارتند از:

  • شما بدون واسطه و مستقیم با مخاطب ارتباط برقرار می‌کنید، که این موضوع برای مخاطبی که پیامک را دریافت می‌کند ملموس است. طبق تحقیقات و آمار سایت‌های مختلف، مخاطبین تمایل زیادی به دریافت پیامک از کسب ‌ وکارهایی دارند که با آن‌ها در ارتباط‌ هستند.
  • این روش یکی از سریع‌ترین روش‌های تبلیغاتی جهت ارتباط با مشتریان است و مخاطب در کمترین زمان ممکن تبلیغات شما را مشاهده می‌کند. در واقع شما به‌راحتی می‌توانید خودتان تعیین نمایید که مخاطب در چه زمانی از شبانه روز متن شما را مشاهده کند. بر اساس تحقیقات انجام شده،زمان میانگین جهت پاسخگویی مشتریان به پیامک، شش دقیقه است این در حالی است که میانگین زمان پاسخ هر ایمیل از سوی کاربران نود دقیقه عنوان می‌شود. همچنین تحقیقات نشان می‌دهد که زمان میانگین رسیدن تبلیغ شما به مخاطبین پانزده ثانیه است.
  • تبلیغات پیامکی را یقیناً می‌توان یکی از به‌صرفه‌ترین روش‌های تبلیغاتی دانست. به‌گونه‌ای که شما با هزینه‌ای پایین می‌توانید حجمی بالا از بازار را هدف قرار دهید که موجب برندینگ کسب ‌و کار شما نیز خواهد شد،این امر در روش تبلیغات با ارسال پیامک از شماره تلفن ثابت علاوه بر برندینگ امکان ارتباط تلفنی مخاطب با کسب ‌و کار را به‌صورت مستقیم و به ساده‌ترین روش فراهم می‌سازد.
  • مشتریان زمان زیادی از روز با موبایل سروکار دارند. جالب است بدانید که بر اساس آمار میانگین استفاده از موبایل در جهان۸۷ ساعت در ماه است که بر این اساس می‌توان گفت به‌طور میانگین هر فرد ۱۲ درصد از زمان هر روز خود را در کنار موبایل به سر می‌برد.

ارسال پیامک انبوه با کمترین تعرفه توسط هلدینگ ایرانیان

شرکت ویرا ارتباط گستر ایرانیان یا هلدینگ ایرانیان به مشتریان خود پنل اس ام اس ارزان ارائه می‌دهد. ارائه خدمات ارزان به معنی کیفیت پایین ارسال پیامک تبلیغاتی نیست، بلکه مدیرعامل این شرکت جناب مهندس رشید نجاری با درنظر گرفتن کمترین تعرفه برای خود پنل پیامک انبوه را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. سامانه پیامک ارائه شده تمام امکانات و ویژگی‌های یک پنل پیامک خوب و پرسرعت را دارا است. شما مدیران محترم مشاغل جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با همکاران بخش فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید و از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش شد تا مزیت پیامک انبوه و نقش آن در پیشرفت و رشد تجاری مشاغل به‌صورت جامع و کامل بیان گردد. اگر شما نیز به تازگی کسب و کاری راه‌اندازی نموده‌اید یا نیاز دارید تا با مشتریان قدیمی خود ارتباط برقرار کنید خرید پنل پیامک انبوه بهترین راه‌حل جهت اطلاع‌رسانی و تبلیغ برای شما به‌حساب می‌آید. شما با پرداخت هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه در مدت زمان کوتاهی به بالاترین رشد تجاری دست خواهید یافت. جهت دریافت پاسخ سؤالات خود همکاران ما در هلدینگ ایرانیان آماده شنیدن سؤالات شما هستند. بنابراین اگر به رشد و پیشرفت و افزایش سوددهی می‌اندیشید وقت را هدر ندهید و همین حالا اقدام کنید.

تماس با خط ویژه ما: ۰۲۱۵۱۰۹۱۰۰۰ برای دریافت هرگونه مشاوره و پاسخگویی سوالات شما