پیامک ملی ایران

پیامک ملی ایران،سامانه تبلیغاتی،پیامک انتخابات

پیامک ملی ایران

پیامک ملی ایران دارای سامانه خاص می باشد. آیا سامانه تبلیغاتی محسوب می شود؟

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که راه‌اندازی سامانه پیامک ملی ایران تا چه اندازه می‌تواند در موفقیت کسب و کار شما موثر باشد؟ امروزه شیوه‌های گوناگونی برای تبلیغات پدید آمده‌اند که یکی از مهمترین آن‌ها، راه‌اندازی یک سامانه تبلیغاتی پیامکی و ارسال sms تبلیغاتی به صورت انبوه است.

نکته مهم و موثر در بازدهی بالای این شیوه تبلیغاتی این است که این پیامک‌ها حتما باید به جامعه هدف شناخته شده ارسال شوند. بدین معنی که باید باتوجه به خدمات یا محصولات مورد نظر، پیامک‌ها به صورت هوشمندانه برای افرادی ارسال شوند که به احتمال زیاد به خدمات شما نیازمندند و به مشتریان بالفعل تبدیل خواهند شد. در ادامه با ما همراه باشید تا با چگونگی شناسایی جامعه هدف و نحوه راه‌اندازی یک پنل پیامک کارآمد آشنا شوید

چگونه جامعه هدف را برای ارسال sms تبلیغاتی شناسایی کنیم؟

شناسایی جامعه هدف برای ارسال پیامک تبلیغاتی، به دو عامل اساسی فراگیری و خصوصیات مختلف جامعه هدف بستگی دارد. مهمترین نکته برای انتخاب جامعه هدف، توجه به خدمات و محصولات ارائه شده توسط شما است. شما با استفاده از اطلاعات آماری، بررسی رفتار و علاقه‌مندی‌ افراد و استفاده از داده‌های تحلیلی جامعه هدف را شناسایی نمایید، و سپس بر اساس خدمات خود، یکی از گزینه‌های زیر را برای ارسال پیامک انتخاب نمایید:

  • ارسال پیامک با توجه به جنسیت افراد
  • ارسال sms به کاربران با در نظر گرفتن رده سنی آن‌ها
  • فرستادن پیام کوتاه با توجه به مکان زندگی و کدپستی
  • ارسال پیامک با در نظر گرفتن شغل افراد
  • ارسال sms آنی به افراد حاضر در یک مکان خاص
  • ارسال پیام کوتاه به شماره‌های روشن در یک منطقه یا فرستادن پیام به کاربران یک اپراتور پس از پایان مکالمات آن‌ها
  • ارسال sms به صورت ترکیبی از موارد فوق

امروزه شرکت‌های تبلیغاتی گوناگونی نسبت به انجام این گونه تبلیغات برای شناساندن خدمات و محصولات شما به مشتریان تلاش می‌کنند. هلدینگ ایرانیان یکی از همین شرکت‌های معتبر به‌شمار می‌آید که در این زمینه مشغول فعالیت است. این مجموعه طرف قرارداد با اپراتور آرین تل است و بدین ترتیب با شناسایی دقیق جامعه هدف شما و ارسال پیامک‌های تبلیغاتی با نازل‌ترین تعرفه‌های بازار، به شما در رشد کسب و کارتان کمک می‌کند. شما می‌توانید از طریق این هلدینگ، عضو سامانه پیام کوتاه ملی ایران شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با نکات مهم در استفاده از سامانه پیامکی آشنا نماییم.

مزایای استفاده از خدمات پیامکی

خدمات پیامکی و ارسال پیام کوتاه از طرف صاحبان مشاغل علاوه‌بر شناساندن شغل، مهارت و محصولات کسب و کارها مزیت‌های فراوان دیگری نیز دارد. این مزیت‌ها عبلرتند از:

  • ارسال تعداد بالای پیامک در کوتاه ترین زمان ممکن
  • تحت وب بودن و عدم نیاز به نصب نرم افزارهای کامپیوتری با حجم بالا
  • امکان دریافت رایگان پیامک با استفاده از پنل پیامکی (به عنوان مثال می‌توانید پیشنهادات و انتقادات مشتریانتان را به صورت رایگان دریافت کنید.)
  • بازدهی تبلیغاتی بالا در زمان کوتاه
  • هزینه کم و بسیار مقرون به صرفه نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی
  • قابل دسترس بودن، یعنی خدمات ارسال پیامک برای هر گوشی همراهی وجود دارد و همه کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.

راهنمای کامل راه اندازی یک سامانه تبلیغ پیامکی

حتماً شما نیز تاکنون با این موضوع مواجه شده‌اید که پس از جستجو برای یکسری خدمات خاص، ناگهان پیامک تبلیغاتی مربوط به همان خدمت برایتان ارسال شود! این موضوع بدین معنی است که مدیران هوشمند کسب و کارها با شناسایی اطلاعات کاربرانی که متقاضی خدمات آن‌ها هستند، در سریع‌ترین زمان ممکن آن‌ها را از مشتریان بالقوه به خریداران بالفعل تبدیل می‌کنند. حتماً شما نیز می‌خواهید با استفاده از یک خط خدماتی و با کمک سامانه پیامک ملی ایران سود خود را چندین برابر کنید. راه‌اندازی یک سامانه تبلیغ پیامکی به دو بخش اصلی، فنی و بازاریابی تقسیم می‌شود.

در بخش فنی با خرید شماره مجازی، انتخاب سامانه ارسال پیامک، تعریف الگوی پیامک و تهیه نرم‌افزار و همچنین در بخش بازاریابی با انتخاب بازار هدف، طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی و پیگیری نتایج صاحبان مشاغل به سمت موفقیت نخستین گام را برمی‌دارند. برای موفقیت در این زمینه تنها کافی است به نکات مهمی توجه نمایید.

ارسال sms تبلیغاتی

۱- قبل از راه اندازی سامانه، حتماً مشاوره دریافت کنید.

دریافت مشاوره یکی از مهمترین نکات قبل از اقدام نسبت به ساخت و راه‌اندازی یک پنل پیامکی است. برای این کار کافی است با کارشناسان مراکز ارائه دهنده این خدمات تماس گرفته و امکانات آن‌ها را با یکدیگر مقایسه نمایید. همچنین شما پس از اخذ مشاوره، آشنایی کاملی با خدماتی که می‌توانید دریافت کنید پیدا نموده و از امکانات پنل به خوبی مطلع می‌شوید. همچنین این امکان را دارید که دمو و نسخه آزمایشی سامانه مورد نظر را مشاهده کنید. در این‌صورت متوجه خواهید شد که تا چه اندازه با محیط کاربری مجموعه انتخاب شده احساس راحتی دارید.

۲- به قیمت های بیش از حد ارزان اعتماد نکنید!

متأسفانه امروزه برخی از ارائه دهندگان خدمات پنل پیامکی، هزینه‌هایی بسیار ارزان را از مشتریان خود دریافت می‌کنند اما بخشی از پیامک‌ها را ارسال نمی‌کنند. تا جایی که می‌توان گفت هزینه نهایی هر پیامک نسبت به مراکز دیگر گران‌تر نیز خواهد شد. از این رو انتخاب یک مجموعه معتبر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. سامانه پیام کوتاه ملی ایران یکی از برترین سامانه‌های ارائه دهنده این خدمات در ایران است. قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان این قابلیت را ایجاد کرده است که شما بتوانید خدمات ویژه پیامک ملی ایران را به صورت بدون واسطه و با ارزانترین قیمت‌ها دریافت نمایید.

۳- ویژگی‌های یک سامانه پیامکی حرفه‌ای را بشناسید.

شناخت این ویژگی‌ها می‌تواند به شما برای انتخاب بهترین مجموعه ارائه دهنده این خدمات کمک کند. به همین دلیل در این بخش به مهمترین مشخصات یک پنل پیامکی حرفه‌ای اشاره می‌کنیم:

  • ارائه قیمت‌های منصفانه
  • پشتیبانی قدرتمند
  • دسترسی آسان به محیط کاربری
  • سهولت استفاده از سامانه
  • پشتیبانی از خطوط و اپراتورهای گوناگون
  • امکان استفاده برای کسب و کارهای مختلف
  • در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی بسیار قوی و مجهز به دیتا جدید همراه اول و ایرانسل
  • خدمات تضمینی و امکان مشاهده Delivery دقیق پیامک‌های ارسالی از طریق سامانه
  • قابلیت برگزاری مسابقات پیامکی و دریافت رایگان پیامک‌ها و دسته‌بندی آن‌ها در پوشه جداگانه
  • ارسال سریع حجم بالای پیامک‌ها
  • امکان ارسال به شماره‌های بلک لیست

کلام آخر

اگر قصد انتخاب یک شرکت تبلیغاتی برای ساخت و راه‌اندازی یک پنل تبلیغاتی را دارید، باید بگوییم که یک خبر خوب برایتان داریم! رشید نجاری مدیر عامل هلدینگ ایرانیان در راستای توسعه کسب و کارهای ایرانی، کمترین تعرفه را در این زمینه برای شما در نظر گرفته است. این مجموعه در تلاش است تا با تسهیل راه‌اندازی یک سامانه پیامکی حرفه‌ای، امکان تبلیغات ارزان و پربازده را برای مشتریان خود فراهم نماید. شما مشتریان گرامی این امکان را دارید که با توجه به سابقه درخشان این مجموعه، تبلیغات پیامکی خود را به هلدینگ ایرانیان بسپارید. به این ترتیب در سریع‌ترین زمان ممکن، بیشترین بازده را به صورتی تضمینی دریافت خواهید کرد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه پیامک ملی ایران که به عنوان ارزان ترین پنل پیامکی می باشد به سایت هلدینگ ایرانیان مراجعه کنید. همچنین می‌توانید برای دریافت مشاوره، با کارشناسان واحد پشتیبانی این مجموعه تماس حاصل نمایید.