ارزان ترین پنل پیامکی ازدید سایت (بیتوته)

سامانه پیامک کوتاه ملی ایران،ارزان ترین پنل پیامکی

ارزان ترین پنل پیامکی برای ارسال sms تبلیغاتی در ایران

ارزان ترین پنل پیامکی برای ارسال sms تبلیغاتی در ایران را، هلدینگ ایرانیان با همکاری آرین تل ارائه میدهد.

بسیاری از مردم به واسطه کسب‌وکاری که دارند، دغدغه زیادی جهت دریافت پنل پیامک و  ارسال sms  تبلیغاتی به مشتریان دارند. دلیل این موضوع بالا بودن قیمت سامانه‌های تبلیغاتی است که توسط شرکت‌های مختلف به مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

حتماً شما هم به واسطه این دغدغه، به دنبال خرید بهترین پنل sms و یا ارزان‌ترین پنل پیامک برای ارسال sms تبلیغاتی هستید. هلدینگ ایرانیان سال‌هاست که در زمینه ارائه خدمات خط خدماتی و ارسال پیامک‌های تبلیغاتی فعالیت می‌کند. استفاده از دیتا جدید همراه اول و ایرانسل برای ارسال پیامک لیست سیاه، از جمله خدمات ارائه شده در این شرکت است. اما استفاده از این روش نیز می تواند هزینه‎ های ناشی از پنل‌های پیامکی را بالا ببرد. به همین خاطر، مدیرعامل هلدینگ ایرانیان ارزان ترین روش را برای ارسال پیامک تبلیغاتی به مخاطبان گرامی ارائه می‌کند.

رشید نجاری مدیر عامل هلدینگ ایرانیان در راستای توسعه کسب‌و‌کارهای داخلی کم ترین تعرفه بدون واسطه را برای سامانه تبلیغاتی به کاربران ارائه می‌کند. دلیل این موضوع قرارداد انحصاری اپراتور ارین تل با هلدینگ ایرانیان است. اپراتور آرین تل با ارائه بهترین خدمات برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، هزینه‌های ناشی از اجاره پنل تبلیغاتی را کاهش می دهد. بنابراین، اگر به دنبال دریافت خدمات برای ارسال پیامک تبلیغاتی هستید، می‌توانید از هلدینگ ایرانیان کمک بگیرید تا هزینه‌های ناشی از این اقدام را کاهش دهید.

تأثیر تبلیغات در رسیدن به موفقیت

کسب‌وکارهای اینترنتی به واسطه همه گیری بیماری کرونا از سال ۱۳۹۸ تا به امروز رشد بسیار زیادی داشته‌اند. البته اعتماد مردم نیز به این کسب‌وکارها و آنلاین شاپ‌ها، دلیل بسیار مهمی برای موفقیت آن‌ها محسوب می‌شود. دغدغه بسیاری از افرادی که در حوزه کسب‌وکارهای اینترنتی فعال هستند، بحث تبلیغات و رسیدن به بهترین نتیجه در این زمینه است. به همین خاطر، تا به امروز روش‌های مختلفی برای رسیدن به موفقیت در فضای اینترنت و کسب‌وکارهای اینترنتی، مورد استفاده قرار گرفته‌اند که یکی از آن‌ها، ارسال پیامک یا sms  تبلیغاتی با کمک سامانه پیام کوتاه ملی ایران است.

شاید تا به حال اهمیت ارسال پیامک تبلیغاتی را درک نکرده باشید، به همین خاطر در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با اهمیت این روش از دیجیتال مارکتینگ آشنا کنیم.

تاثیر سامانه پیامکی بر روی بازاریابی دیجیتال

در سال‌های اخیر بازاریابی دیجیتال، گسترش بسیار زیادی در سراسر دنیا و البته ایران  در کسب وکارهای مجازی داشته است. روش‌های مختلفی از قبیل ایمیل مارکتینگ، سئو، تولید محتوا و … بر روی موفقیت کسب ‎وکارهای مجازی مؤثر بوده اند که همگی از جمله خدمات بازاریابی دیجیتال شناخته می‌شوند. سامانه پیامکی یا همان اس ام اس مارکتینگ، یک نسل جدید از خدمات است که می‌تواند بر روی موفقیت کسب‌وکارهای اینترنتی تأثیر بسیار زیادی بگذارد. البته تأثیر سامانه تبلیغاتی پیامکی به واسطه نوع پیامک انتخاب شده و همچنین گروه مورد نظر، می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

بنابراین، به غیر از اینکه شما برای رشد کسب‌وکار خودتان نیاز به دریافت خدمات برای ارسال sms  تبلیغاتی دارید، باید در مورد گروه هدف خود جهت ارسال پیامک نیز دقت بیشتری کنید. چرا که مخاطبین هدف، مهم ترین بخش از تأثیر پنل پیامک را از تبلیغات شما می‌گیرند. این سامانه با ارسال اطلاعیه ها و تخفیف های ویژه به مشتریان، سبب جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی می‌شوند. بنابراین استفاده از سامانه پیامکی به عنوان یک روش ارتباطی مستقیم با مشتریان، امکان برقراری ارتباط در هر زمان و مکانی را فراهم می‌کند. این امر به شرکت‌‌ها و کسب‌و کارها این امکان را می‌دهد تا با مشتریان خود در تعامل بیشتری باشند و رضایت آنان را جلب کند.

پنل پیامک و خط خدماتی؛ خدماتی نوین برای کسب و کارهای اینترنتی با ارزان ترین پنل پیامکی

برای دستیابی به بهترین نتیجه در کسب‌و‌کارهای اینترنتی، و ارزان ترین پنل پیامکی استفاده از خدمات نوین بسیار مؤثر است. این در حالی است که همه کسب‌وکارها از این خدمات برای رشد و موفقیت خود استفاده می‌کنند و عدم استفاده از این خدمات، سبب افت درآمد آن‌ها می‌شود. خرید پنل پیامک و خط خدماتی، امکاناتی برای شما فراهم می کند که با ارسال پیام‌های تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی، هشدار و… به مخاطبین تاثیر بسزایی در رشد کسب‎ و‌کارهای اینترنتی داشته‌اند. بنابراین پنل پیامکی به منزله ارسال پیامک تبلیغاتی در کسب‌وکارهای اینترنتی است. همچنین با کمک این پنل شرکت‌ها می‌توانند پیام‌های صوتی و متنی خود را به صورت منطقه‌ای، بر اساس جنسیت  یا سن به مخاطبین هدف ارسال کنند.

شما نیز می‌توانید با کمک ارسال sms تبلیغاتی، راحت‌تر در ذهن مخاطب باقی بماند. چرا که همواره یک سرشماره مشخص از کسب‌وکار شما در گوشی تلفن همراه مخاطبینتان وجود دارد. به‌منظور موفقیت در این زمینه شما باید از یک شرکت معتبر جهت ارسال به شماره های بلک لیست کمک بگیرید تا در کنار هزینه ای که می کنید، شاهد بالاترین بازدهی باشید.

اما در پاسخ به سؤال خط خدماتی چیست و چه کاربردی دارد؟ باید گفت، خط خدماتی با یک سرشماره مشخص برای ارسال پیامک‌های باشگاه مشتریان و قابلیت‌های دیگری مانند پاسخگویی به سوالات مشتریان، ارائه راهنمایی و مشاوره، پشتیبانی فنی و حل مشکلات است. با استفاده از این خط، شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند ارتباط موثرتری با مشتریان خود برقرار کنند و به بهبود سطح رضایت مشتریان خود بپردازند.

هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی در کشور ایران چقدر است؟

با توجه به مزیت پیامک انبوه و اهمیت ارسال sms  تبلیغاتی به صورت گروهی به مخاطبین در موفقیت کسب‌وکارهای داخلی، بسیاری از صاحبان مشاغل در مورد هزینه ارسال پیامک های تبلیغاتی سوال می‌پرسند. واقعیت این است که بسته به شرایط انتخابی برای ارسال پیامک در سامانه‌های تبلیغاتی، هزینه‌ها متفاوت خواهند بود. همچنین، شرکت‌های مختلفی در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی برای کسب‌وکاهای مختلف فعالیت می‌کنند که هر کدام قیمت‌های متفاوتی به مشتری ارائه می کنند. بنابراین، قبل از تعیین شرایط و نوع سامانه پیامکی، نمی‌توان در مورد قیمت این سامانه‌ها، به طور دقیق صحبت کرد. به‌طورکلی می‌توان گفت هزینه ارسال پیامک به عامل زیر نیز بستگی دارد:

  • حجم پیامک‌هایی که قصد ارسال آن را دارید
  • نوع خدماتی که شرکت ارائه دهنده پیامک ارائه می‌دهد، مانند ارسال پیامک برای تبلیغات، ارسال پیامک‎های یکپارچه و …
  • کشور مقصد پیامک
  • نوع شماره مقصد: شماره‌های استاندارد (مانند ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹) یا شماره های کوتاه
  • میزان تضمین شده تحویل پیامک

در نظر داشته باشید که ارزان ترین پنل پیامکی برای ارسال sms تبلیغاتی در ایران،پیامک ملی ایران یا هلدینگ ایرانیان با همکاری آرین تل ارائه میدهد.