بانک شماره موبایل

بانک شماره موبایل چیست؟

بانک شماره موبایل یک سبک از بانک های اطلاعاتی بسیار مؤثر در تبلیغات و ارسال پیامک انبوه در دنیای دیجیتال است.

امروزه از بانک شماره برای ارسال پیامک های تبلیغاتی گسترده و انبوه استفاده می شود.

داشتن شماره تلفن همراه مخاطبان مختلف و ارسال پیام به صورت هدفمند به مشتریان برای کسب و کارها بسیار کاربردی است.بانک شماره موبایل یکی از موارد مهم میباشد.

یکی از امکاناتی که در پنل پیام کوتاه ملی ایران قرار دارد ، ارائه بانک شماره موبایل رایگان سراسر کشور به صورت تفکیک شده و در اختیار کاربران قرار داده است که برای ارسال پیامک تبلیغات استفاده شود.

شما با خرید سامانه پیام کوتاه ملی ایران بصورت رایگان به تمامی شماره ها دسترسی داشته و می توانید پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنید.

طبقه بندی های بانک شماره موبایل ها به شیوه های گوناگون صورت می گیرد ، که اصلی ترین روشها به صورت زیر میباشد:

۱- به تفکیک شهر ،استان ،سن،جنسیت ،محله و پیش شماره بصورت همزان

۲- به تفکیک کد پستی و منطقه

۳- به تفکیک مشاغل و اصناف

۴- به تفکیک ایرانسل و همراه اول

بطور مثال: این روزها آرایشگاه‌های زنانه به جای ارسال پیامک تبلیغاتی به تمام افراد که در بازه سنی مشتریانشان هستند و در کل شهر پراکنده شده‌اند یا ارسال اس ام اس تبلیغاتی را به آقایان یا بانوانی که در یک منطقه کدپستی قرار دارند از ماژول جدید که قابلیت فیلتر همزمان بانک شماره موبایل به تفکیک منطقه، سن و جنسیت دارد، استفاده می‌کنند تا بتوانند در هزینه تبلیغات خود صرفه جویی کنند. آموزشگاه‌ها، باشگاه‌های ورزشی و … که مخاطب و بازار هدف آن ها فقط خانم‌ها و یا آقایان هستند با قابلیت ارسال اس ام اس تبلیغاتی به تفکیک سن، جسنیت و منطقه کدپستی می‌توانند از از این ویژگی استفاده می‌کنند.

🔴سامانه پیامک ملی ایران برای رفاه بیشتر مشتریان یک پنل تست در اختیار کاربران قرار داده و آنها می توانند با مراجعه به این پنل از امکانات ویژگی های سامانه ارسال پیامک این شرکت اطلاع یابند. شما نیز برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت این مجموعه با آدرس اینترنتی www.payamakemelli.com مراجعه نمایید.

و جهت ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

جهت مشاوره رایگان در واتساپ به لینک زیر مراجعه فرمائید.👇

https://wa.me/989196860960

۰۲۱-۵۱۰۹۱۰۰۰

۰۹۱۹۶۸۶۰۹۶۰