ارسال پیامک از روی نقشه

ارسال پیامک از روی نقشه

ارسال پیامک از روی نقشه

ارسال پیامک از روی نقشه یکی از روش های پرکاربرد ارسال انبوه است.

ارسال پیامک های منطقه ای همواره یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین نوع ارسال ها و دسترسی به جامعه هدف در سامانه های پیامکی محسوب می‌شود. تبلیغات در حوزه ی کاری شما و شناسایی و معرفی کسب و کار خود در منطقه ای که در آن حضور دارید حتما میتواند برای شما جذاب باشد، بنابراین قصد داریم تا با قابلیتی شما را آشنا کنیم که این مهم را برای شما امکانپذیر کرده؛ یعنی ارسال پیامک از روی نقشه ! ارسال پیامک با این روش، توانایی انتخاب هدفمند و هوشمند جامعه هدف با استفاده از نقشه آنلاین شهر مورد نظر شما میباشد.این نوع ارسال اس ام اس برای کسب و کار هایی که قصد تبلیغات و بازاریابی در مجاور محل کار خود دارند، میتواند بسیار ضروری و حیاتی باشد چرا که توانایی تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل را به شما خواهد داد.

مزایای استفاده ارسال اس ام اس از روی نقشه

ارسال پیامک از روی نقشه (پیامپ) یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین قابلیت های پنل پیامکی محسوب میشود. این شیوه تبلیغاتی مزیت‌های فراوانی به همراه دارد.

  • انتخاب هوشمندانه جامعه هدف: به این ترتیب مشتریان محلی با کسب و کار شما آشنا میشوند و برای رفع نیازشان به شما مراجعه میکنند.
  • افزایش تعداد مشتریان دائمی: با اطلاع رسانی درست در محدوده خود میتوانید مشتریان دائمی خود را افزایش دهید. تکرار خرید مشتری منجر به موفقیت کسب و کار شما میشود.
  • کاهشهزینه تبلیغات: دسترسی هدفمند به مشتریان با مشخص کردن مکان جغرافیایی به شما کمک میکند تا به جای راه انداختن کمپین یا صرف هزینه های تبلیغات بازاریابی شخصی تری انجام دهید و از هزینه‌های خود به مقدار قابل توجهی بکاهید.
  • امکان استفاده از ارسال به لیست سفید: لیست سفید دقیقا بر خلاف لیست سیاه بوده و زمانی که در ارسال خود گزینه ی لیست سفید را انتخاب میکنید، پیامک های ارسالی شما به کسانی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند ارسال نخواهد شد.ئاین قابلیت میزان بازدهی و کارایی تبلیغاتی شما را به شکل چشمگیری افزایش خواهد داد.
  • امکان استفاده از ارسال بهینه: فعال بودن گزینه ارسال بهینه به معنی حذف شماره های خاموش و ارسال برای شماره های روشن که اخیرا دریافت پیامک داشته اند. این گزینه نیز مانند ارسال لیست سفید یکی از قابلیت هایی هست که بر کارایی و بازدهی تبلیغاتی شما اضافه خواهد کرد.

سامانه پیامک کوتاه ملی ایران

 

کلام آخر

شخصی بودن پیامک آن را به کانالی جهت بازاریابی و جذب مشتری تبدیل می کند. ارسال پیامک از روی نقشه ساکنین محلی را از رویداد در حل اتفاق، حراج اجناس، کسب و کارهای مختلف ، برپایی نمایشگاه محلی و… باخبر میکند. اگر شما شرکت یا مؤسسه جدیدی تأسیس کرده‌اید یا به تازگی فروشگاه شخصی خود را راه‌اندازی نموده اید از ارسال پیامک به ساکنین محل غافل نشوید. این شیوه بهترین و کم هزینه ترین تبلیغ برای برای شغل شما در محدوده محل خدمتتان محسوب میشود. در همین زمینه سامانه پیامک کوتاه ملی ایران ،همراه شما در ارائه بهترین نسخه های دنیای ارتباطات است برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

۰۹۱۹۶۸۶۰۹۶۰
۰۲۱۵۵۷۹۹۶۰۰