ارسال پیامک با نام تجاری

سامانه ارسال پیامک، ارسال پیامک با نام تجاری،پیام کوتاه ملی ایران

ارسال پیامک با نام تجاری چیست؟

ارسال پیامک با نام تجاری یک شیوه تبلیغاتی و از مزیت پیامک انبوه است که به شما این اجازه را می‌دهد که به جای اینکه با یک شماره پیامکی پیغام خود را برای دیگران ارسال کنید، از یک نام تجاری استفاده نمایید.

این موضوع باعث می‌شود در میان انبوه اس ام اس‌های تبلیغاتی منحصر به‌ فرد جلوه کنید و از دیگر پیام‌های تبلیغاتی متمایز شوید. همین تمایزتوجه مخاطب را به پیام تبلیغاتی شما بیشتر جلب ‌‌می‌کند. لازم می‌دانیم خیال شما را از بابت قانونی بودن این کار راحت کنیم.
ارسال پیامک آن هم با نام دلخواه شما از طریق پنلی که پس از ثبت‌نام دریافت می‌کنید، به راحتی صورت می‌گیرد. ارائه این خدمات هم برای اپراتورهای همراه اول و هم برای اپراتورهای ایرانسل قابل اجرا است. به این صورت به جای شماره، عنوان یا همان برند تجاری شما نمایش داده می‌شود. نام تجاری استفاده ‌شده می‌تواند هر چیزی مثل نام محصول، نام فروشگاه، نام اپلیکیشن و … باشد. توجه داشته باشید نام تجاری به نوعی نشان‌دهنده هویت کسب‌و‌کار شماست و باید به درستی انتخاب شود.
مزایای ارسال پیامک با نام تجاری
ارسال پیامک با نام تجاری راه‌حلی جذاب برای تبلیغ کسب‌وکار شما، شناخته شدن در نظر مشتری و رشد سوددهی شما محسوب می‌شود. این روش فوق‌العاده مزیت‌هایی به‌همراه دارد که عبارتند از:

متمایز ‌شدن از سایر پیام‌های تبلیغاتی: ارسال پیامک با نام تجاری به لحاظ بصری برای مخاطب جذاب‌تر است و همین موضوع باعث می‌شود برند یا نام تجاری شما در ذهن مشتری ماندگار شود. علاوه بر این معمولاً اگر افراد در نگاه اول متوجه فرستنده پیام شوند، با احتمال بیشتری محتوای آن را مشاهده می‌کنند.
جذب اعتماد مخاطب: چنین پیامک‌های تبلیغاتی بیشتر مورد اعتماد مخاطب واقع می‌شود. زیرا مخاطبین می‌دانند که از سمت یک اپراتور مطمئن و معتبر، ارسال شده است. بنابراین باید امیدوار باشید که شانس خواندن پیام شما با وجود نام تجاری، بیشتر می‌شود. البته باید متن جذابی هم برای پیامکتان بنویسید تا روی مخاطب تأثیر بگذارد.
ایجاد اعتبار برای برند: یکی دیگر از مزایای ارسال پیامک با نام تجاری، شناخته شدن و برندسازی در بین مخاطبان است که باعث افزایش ترافیک وب سایت و در نهایت افزایش فروش کالا و خدمات شما خواهد شد. زمانی که افراد پیام‌هایی با برند شما دریافت کنند، به سرعت به یک برند شناخته‌شده تبدیل می‌شوید.

قوانین و مقررات خطوط تجاری جهت ارسال پیامک با نام تجاری

ارسال پیامک تجاری یا ارسال پیامک تبلیغاتی با خط خدماتی براساس قوانین مشخصی باید انجام شود. هزینۀ دریافت نام تجاری بالاست، از طرف دیگر، ثبت‌نام آن زمان‌بر است و به تأیید اپراتور هم نیاز دارد. بنابراین قبل از گرفتن نام تجاری بهتر است اول شرایط را بررسی سپس مدارک خود را آماده نمایید و بعد جهت درخواست اقدام نمایید.
حتماً مدارک مورد نیاز جهت دریافت این سرویس عبارتند از:

روزنامه رسمی ثبت شرکت
• کپی آخرین روزنامه ثبت تغییرات شرکت
• کپی کارت بازرگانی شرکت
• کپی برابر اصل مجوز فعالیت
• کپی کارت ملی مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره
• برگه تأیید شناسه ملی و کد اقتصادی
• کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی اعضاء

سامانه پیامک ملی ایران برای رفاه بیشتر مشتریان یک پنل تست در اختیار کاربران قرار داده است که افراد می‌توانند با مراجعه به این پنل از امکانات ویژه سامانه ارسال پیامک این شرکت اطلاع یابند. شما نیز برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت این مجموعه با آدرس اینترنتی www.payamakemelli.com مراجعه نمایید.
و جهت ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی می‌توانید با شماره‌های زیر با ما در ارتباط باشید.
جهت مشاوره رایگان در واتساپ به لینک زیر مراجعه فرمائید.👇
https://wa.me/989196860960
☎️   ۰۲۱۵۱۰۹۱۰۰۰     –      ۰۹۱۹۶۸۶۰۹۶۰