ارسال پیامک انتخاباتی

کمترین تعرفه ارسال پیامک،ارسال پیامک انتخاباتی، پیامک ارزان انتخاباتی، ارسال پیام انتخاباتی، خرید پنل sms،خرید پنل پیامک انتخابات

ارسال پیامک انتخاباتی

ارسال پیامک انتخاباتی  در زمان های خاص اوج میگیرد. ارسال انبوه پیامک انتخاباتی  بصورت استانی و شهری بسیار مشهود است.

همه ما تا به حال تعداد زیادی پیامک حاوی پیام‌ها و اطلاعات مختلف و متفاوتی دریافت کرده‌ایم. این اس ام اس‌ها در قالب پیام‌های تبلیغاتی، اطلاع رسانی، تخفیفات و… ارسال می‌شوند. یکی از انواع پیامک‌های تبلیغاتی، ارسال پیامک انتخاباتی محسوب می‌شود. این دسته از پیام‌ها که در تب‌وتاب انتخابات بسیار پرطرفدار می‌شوند راهی مطمئن و مناسب برای ایجاد برقراری ارتباط با اقشار مختلف مردم محسوب می‌شود. در حال حاضر که به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم، اگر قصد دارید از کاندیداها باشید بهتر است تا انتهای مطلب با با همراه باشید تا با نکات اصلی و کلیدی ارسال پیامک انتخاباتی بیشتر آشنا شوید.

 

کمترین تعرفه ارسال پیامک،ارسال پیامک انتخاباتی

 

 

ارسال پیامک انبوه با هدف تبلیغ انتخاباتی

یکی از شیوه‌های اصلی تبلیغات انتخاباتی ارسال پیامک انبوه با استفاده از سامانه پیامک انتخابات به شمار می‌آید. اغلب کاندیداها برای معرفی خود و ارائه شعارهای انتخاباتی از این شیوه پیام‌رسانی استفاده می‌کنند، به‌این ترتیب در قالب یک متن جذاب و تأثیرگذار تخصص و هدف خود را به مخاطبین منتقل می‌کنند. کاندیداها با در نظر گرفتن بودجه‌ای جهت تبلیغات پیامکی گسترده در این مسیر پیام‌های خود را به جامعه هدف ارسال می‌کنند. این شیوه پیام‌رسانی باید براساس شیوه‌نامه خاصی اجرا شود، بنابراین اگر شما نیز در قرار است نامتان در بین کاندیداها باشد ادامه مطلب را ازدست ندهید.  

 

چه مواردی باید در پیامک انتخاباتی رعایت شود؟

تبلیغات هدفمند و صحیح شما را در رقابت انتخابات، برجسته خواهد کرد. فرقی ندارد قصد کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی را داشته باشید یا بخواهید در انتخابات شورای شهر شرکت کنید، به‌هر حال بهتر است برای انتخاب روش تبلیغاتی هوشمندانه رفتار کنید تا موفقیت شما تضمین گردد. این روش که این روزها کارآمدترین شیوه تبلیغات شناخته شده است باید در شرایط ویژه‌ای انجام پذیرد تا اثرگذار و مفید باشد. به نکات زیر خوب توجه نمایید تا در این مسیر تبلیغاتی موفق شوید.

 

نام و کد انتخاباتی خود را درج کنید

اولین نکته در متن پیامک انتخاباتی درج نام و کد انتخاباتی کاندیدا به‌شمار می‌آید. شما در قدم اول قصد دارد خود را به مردم معرفی کنید، بنابراین باید کد انتخاباتی شما در کنار نامتان نوشته شود تا در زمان انتخابات امکان دسترسی راحت‌تری برای واجدین شرایط فراهم باشد. همچنین ممکن است مخاطبین هربار پیام‌های دریافتی را از روی گوشی حذف کنند، بنابراین همیشه در کنار متن تبلیغاتی نام خود را بنویسید.

 

پیامک‌های دوره‌ای ارسال کنید

دومین نکته مهم در ارسال پیامک انتخاباتی، ارسال پیامک به‌صورت دوره‌ای محسوب می‌شود. شما می‌توانید هر بار  متنی متفاوت در پیامک خود بنویسید، به‌عنوان مثال درصورت انتخاب شدن با تنظیم متنی از هواداران خود تشکر کنید یا اگر موفق نشدید از همراهی آن‌ها تشکر نمایید.

 

به زمان ارسال پیامک توجه کنید

مخاطبین شما گروه مختلفی از مردم با مشغله‌های مختلف هستند، بنابراین بهتر است به زمان ارسال پیام توجه نمایید. به‌عنوان مثال شاغلین ادارات دولتی از ابتدای ساعت کاری تا ساعت ۱۶ مشغله زیادی دارند، پس سعی کنید بعد از پایان ساعت کاری پیام انتخاباتی خود را ارسال کنید. دریافت پیامک تبلیغاتی در این ساعات شبانه روز بازخورد بهتری خواهد داشت. همچنین اگر گروه مخاطبین هدف شما شاغل نیستند می‌توانید در تمام ساعات شبانه روز غیر از ساعات مخصوص استراحت پیامک انتخاباتی خود را ارسال نمایید.

 

متن جذابی تنظیم نمایید

اگر شما تمام اصول ارسال پیامک انتخاباتی را رعایت نمایید اما متن تأثیرگذاری  تدارک نبینید عملاً کار بیهوده‌ای انجام داده‌اید. سعی نمایید از تجربه کاندیداهای دوره‌های قبل استفاده کنید و از افرادی که در این زمینه کارشناس هستند کمک بخواهید. فراموش نکنید پیام‌های ارسالیتان کوتاه و جذاب باشد، به نمونه‌های زیر به‌عنوان یک ایده تأثیرگذار توجه کنید:

  • خدمتی صادقانه و شایسته توسط کاندیدای مردمی ……
  • پیشرفت و تحول صنعت با استفاده از نیروی جوانی و با کمک …….
  • رونق شهر ما، رأی شما به ….

رشد تجارت با اس ام اس، تفاوت پیامک تبلیغاتی و خدماتی

کلام آخر

این روزها به لطف گسترش شبکه‌های اجتماعی و وجود گوشی‌های موبایل امکان اطلاع‌رسانی به اقشار مختلف جامعه بسیار راحت و آسان شده است. ارسال پیام‌های تبلیغاتی به دلیل عدم نیاز به اینترنت و امکان دریافت توسط هر نوع گوشی همراه یکی از بهترین شیوه‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغات به‌شمار می‌آید. به همین علت است اغلب کاندیداهای انتخاباتی با ارسال پیامک انتخاباتی اقدام به معرفی خود، بیان شعار انتخاباتی و جلب نظر مخاطبین می‌نمایند. اگر شما نیز قصد دارید نامتان را در بین کاندیداهای انتخاباتی قرار دهید حتماً به ارسال پیام‌های تبلیغاتی توسط سامانه پیامکی بیاندیشید.

شما با خرید پنل پیامکی از شرکت هلدینگ ایرانیان می‌توانید ارسال انبوه پیامک انتخاباتی خود را به مخاطبین براحتی انجام دهید.