تبلیغات پیامکی
تبلیغات پیامکی، بیش از تصور شما، در رشد کسب و کارتان موثر است.
هر کسب و کاری این روزها به تبلیغات نیاز دارد، درغیر اینصورت نهتنها مهجور باقی میماند بلکه میزان فروش پایینی نصیبش میشود. تبلیغات پیامکی یکی از بهترین راهکارهایی است که مشاغل مختلف بهصورت مستقیم یا غیرمستقیم میتوانند پیامشان را به مخاطب هدف ارسال نمایند. این شیوه تبلیغی از طرف بسیاری از مدیران مشاغل مورد توجه قرار گرفته است و به کمک آن به کسب و کار خود رونق بخشیدهاند. شیوه های تبلیغ پیامکی متفاوت و متنوع است در این مطلب قصد داریم شیوههای ارسال پیامک و همچنین مزایا و معایب هرکدام را مورد بررسی قرار دهیم.
چرا تبلیغات پیامکی سبب بهبودی کسب و کارها میشود؟
فرض کنید کسب و کار خود را به تازگی راهاندازی کردهاید، یا در گذشته دارای حرفه و شغلی بودهاید، اما رقبایتان هیچگاه به رونق کسب و کار شما مجالی ندادهاند. شما بدون تبلیغ و نشان دادن خدمات یا محصول خود به جامعه هدفتان، هیچگاه نمیتوانید به پیشرفت و ارتقاء تجاری بیاندیشید. شما باید نوع خدمات خود را به اشخاصی که به محصول یا خدمات شما نیاز دارند معرفی نمایید تا آنها احساس نیاز را در خود پیدا کنند و به سمت شما کشیده شوند. تبلیغات پیامکی در شرایطی میتواند سبب بهبودی و ارتقاء تجارتی شما باشند که شرایط زیر را دارا باشند:
- قابلیت رسیدن به مخاطبان هدف: تبلیغات پیامکی این امکان را فراهم میکند که پیامها به صورت مستقیم به مخاطبان هدف ارسال شوند. این بدان معناست که کسب و کارها میتوانند به صورت هدفمند و بر اساس سن، منطقه، جنسیت و سایر معیارها مشتریان خود را هدف قرار دهند.
- قابلیت ارائه پیام مختصر و قابل یادآوری: پیامکها اطلاعات کلیدی را به صورت مختصر و مفید ارائه میدهند. این ویژگی به کسب و کارها کمک میکند تا پیامهای آنها در ذهن مخاطبان به خوبی درک شود و مشتریان بالقوه به مشتریان دائمی تبدیل شوند.
- قابلیت ارتقا و هدفمندسازی تبلیغات: با تجزیه و تحلیل دادههای مربوط به رفتار مخاطبان و عملکرد تبلیغات پیامکی در طول زمان، کسب و کارها میتوانند بهبودهای لازم را در ارسال پیامک اعمال کنند و تبلیغات خود را بر اساس فیدبکها و واکنشهای مخاطبان هدف گسترش دهند. بهاین ترتیب همواره مشتریان قدیم خود را حفظ و مشتریان جدیدی پیدا میکنند.
- قابلیت تعامل با مخاطبان: با استفاده از تبلیغات پیامکی، مخاطبان میتوانند به سادگی با کسب و کارها در تماس باشند و سؤالها و درخواستهای خود را مطرح کنند. این تعامل به کسب و کارها کمک میکند تا رابطه بهتری با مشتریان خود برقرار کنند و مشتریان را شناسایی و تحلیل کنند و براساس نیاز آنها خدمات خود را ارائه دهند. بهاین شکل نهتنها مشتریان ریزش ندارند بلکه روزبهروز بر تعداد آنها افزوده میگردد.
مخاطب هدف در تبلیغات پیامکی کیست؟
مخاطب هدف در تبلیغات پیامکی کسانی هستند که در درجه اول دارای شماره تلفن همراه هستند و ممکن است علاقهمند به محصولات یا خدماتی که شما ارائه میکنید باشند. این افراد میتوانند مشتریان فعلی یا مشتریان بالقوه، اعضای یک گروه هدف، دارندگان اشتراک یا کاربران وبسایت باشند.
تبلیغات پیامکی چه مزیتهایی دارند؟
تبلیغات پیامکی اغلب بهصورت متنی جذاب و فوقالعاده نوشته میشود که منجر به افزایش فروش، جذب مشتری، آگاهی از یک برند، معرفی محصول یا خدمات مورد استفاده قرار میگیرد. این شیوه اطلاعرسانی مزیتهای گوناگونی دارد که مهمترین آنها عبارتند از:
- مستقیم بودن: پیامکها مستقیماً بر روی گوشی مخاطبین ارسال میشوند و اغلب بعد از دریافت پیامکها را میخوانند، بنابراین فرصت خوبی برای مشاهده و تبلیغ فراهم میگردد.
- دسترسی آسان: اکثر افراد همیشه گوشی خود را در دسترس دارند، بنابراین احتمال بررسی و خواندن پیامکها بسیار بالاست.
- کارآمد بودن: به دلیل مستقیم بودن، مخاطبین معمولاً به سرعت واکنش نشان میدهند و در صورت توجه کافی و احساس نیاز، میتوانند برای انجام یک عملیات مشخص (مانند خرید یا ثبت نام) اقدام کنند.
- هزینه کمتر: هزینه ارسال پیامک نسبت به رسانههای دیگر مانند تلویزیون یا رادیو کمتر است و میتوان با بودجه بسیار کمتری پیامکهای تبلیغی بیشتری را به مخاطبین ارسال کرد.
- قابلیت هدفمندسازی: با استفاده از نرمافزارها و سیستمهای مدیریت پیامک، میتوان مخاطبین خاص را با توجه به جنسیت، سن، موقعیت جغرافیایی و علایق شخصی هدفمندسازی کرد و پیامهای مناسبی برای آنها ارسال نمود.
- مؤثر بودن در اغلب مواقع: استراتژی تبلیغات پیامکی معمولاً به خاطر خواندن واکنش سریع مخاطبان به پیامها، بازدهی بالایی دارد.
- ارتباط مستمر: همانطور که افراد اکثراً گوشی خود را در دسترس دارند، بنابراین پیامکها میتوانند یک راه برای ایجاد و حفظ ارتباط مداوم با مشتریان و مخاطبان باشند.
چگونه تبلیغات پیامکی انبوه ارسال کنیم؟
بهترین شیوه ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خرید پنل پیامکی به شمار میآید. پنل پیامکی یا پلتفرم پیامکی ابزاری است که به کمک آن میتوان پیامکها را به گروههای هدف ارسال کرد. از این راه میتوان با مخاطبان خود در ارتباط بوده و اطلاعات، اعلانها، تبلیغات و دیگر اطلاعیهها را به آنها ارسال کرد. پنل پیامکی عموماً از طریق پنل وب قابل دسترسی است و شامل امکاناتی مانند ارسال گروهی پیامک، برنامهریزی ارسال، مدیریت گروهها و مخاطبان، اخذ گزارش و تحلیل ارسالها، قراردادن لینک و برخی سرویسهای دیگر است. استفاده از پنل پیامکی برای شرکتها و سازمانها امکان ارتباط سریع و مؤثر با مشتریان و همکاران را فراهم میکند.
پنل پیامکی از کجا بخریم؟
یکی از بهترین مراجعی که میتوان از آنجا پنل پیامکی تهیه کر «هلدینگ ایرانیان» محسوب میشود. این شرکت با همکاری با همکاری و مشارکت «آرین تل» اقدام به ارسال پیامکهای تبلیغاتی انبوه مینماید. شما با خرید پنل پیامکی از این شرکت میتوانید به هر میزان که بخواهید برای مخاطبین هدف خود پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید. هلدینگ ایرانیان با درنظر گرفتن کمترین تعرفه برای خود، پنل پیامکی را در اختیار شما قرار میدهد. پساز خرید پنل، فعالسازی به سرعت انجام میگردد. یکی از مهمترین امکاناتی که این شرکت در اختیار مشتریان خود قرار میدهد امکان گزارشگیری از نحوه ارسال پیامکهای تبلیغاتی است.
این گزارشها شامل اطلاعاتی مانند تعداد پیامک های ارسال شده ، تعداد پیامک های غیرفعال یا رد شده ، تعداد پیامک هایی که به آنها پاسخ داده شده است و… را در اختیار شما قرار دهند. با استفاده از این گزارشها می توانید به بهبود استراتژی های تبلیغاتی خود بپردازید و عملکرد کمپینهایتان را بررسی کنید.
کلام آخر
ارسال پیامک تبلیغاتی در ارتقاء تجاری از ابزاری مؤثر برای جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان قبلی و ارتقاء نام تجاری محسوب میشود. ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان شما کمک میکند تا در جریان آخرین اطلاعات کسب و کار شما قرار گیرند. اگر در زمینه تجارت خود قصد دارید تبلیغاتی مفید و سودمند با هزینه اندک انجام دهید بهتر است به فکر خرید پنل پیاکی باشید. هادینگ ایرانیان با همکاری آرین تل اقدام به ارائه پنل پیامکی به مشتریان خود نموده است. این شرکت با مدیری رشید نجاری کمترین سود و تعرفه را برای خود درنظر میگیرد تا شما به بیشترین سوددهی برسید.