ارسال پیامک محله ای

ارسال پیامک محله ای، ارسال پیامک انبوه انتخاباتی، پیامک انتخابات،مزیت پیامک انبوه

ارسال پیامک محله ای

ارسال پیامک محله ای، برای آموزشگاه ها، فروشگاه های محلی، مراکز خدمات محلی، کاربرد دارد.

این روزها بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ یکی از مؤثرترین راه‌کارها جهت جذب مشتریان محسوب می‌شود که ازطریق آن صاحبان مشاغل می‌توانند کسب و کار خود را مدیریت نمایند. یکی از روش‌های بازاریابی دیجیتال، تبلیغات به‌شمار می‌آید، تبلیغات انواع و راه‌های مختلف و متفاوتی دارد. این شیوه که از قدیم جهت معرفی خدمات و محصولات مختلف مورد استفاده قرار می‌گرفت هزینه بسیار زیادی نیز به‌همراه دارد. مسلماً مشاغل تازه تأسیس یا کسب و کارهای قدیمی یه جهت کاهش هزینه‌ها ترجیح می‌دهند کم‌ترین هزینه را برای تبلیغات صرف نمایند. ارسال پیامک محله‌ای یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین شیوه‌های تبلیغات محسوب می‌شود. این شیوه مطمئن و کارآمد مزیت‌های فراوانی به‌دنبال دارد که در ادامه مطلب به بیان آن‌ها می‌پردازیم.

 

ارسال پیامک محله ای

 

ارسال پیامک چه کاربردی می‌تواند داشته باشد؟

ارسال پیامک از نوع محله‌ای یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین نوع ارسال پیام و اطلاعات مهم به مخاطبین هدف به‌شمار می‌آید. این روش تبلیغاتی می‎تواند مشتریان قبلی را حفظ و مشتریان جدید را جذب نماید. مدیران مشاغل با خرید پنل پیامکی می‌توانند به‌صورت انبوه اطلاعات شغلی خود را اعم از فروش محصولات جدید، تخفیفات، افتتاح شعب جدید و… ازطریق ارسال پیامک محله‌ای به اطلاع مشتریان خود برسانند. سامانه پیام کوتاه ملی ایران با ارائه جدیدترین نسخه ارسال پیامک محله‌ای یکی از کاربردی‌ترین ابزار ارسال اس ام اس را در ایران راه‌اندازی نموده است.  

ارسال پیامک ازطریق سامانه پیامکی با قابلیت‌های متنوعی طراحی شده است که براساس تفکیک مخاطبین هدف، امکان ارسال پیامک هوشمندانه را فراهم نموده است. این قابلیت‌ها به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند پیام‌های جذابی طراحی نمایند و سپس به جامعه هدف در هر شهر، استان یا منطقه ارسال کنند. از دیگر قابلیت‌های تفکیک ارسال پیامک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارسال پیامک براساس کدپستی
  • ارسال پیامک براساس جنسیت و سن
  • ارسال پیامک باتوجه به پیش‌شماره‌های تلفن همراه
  • ارسال پیامک باتوجه به منطقه

ارسال پیامک محله‌ای چگونه انجام می‌شود؟

اغلب مدیران مشاغل و صاحبین کسب‌وکارهای محلی برای تبلیغات در سطح منطقه به سراغ شبکه‌ها و صفحات مجازی می‌روند یا با کمک بیلبوردها اقدام به معرفی خدمات خود می‌کنند. اما جالب است بدانید با صرف هزینه‌ای بسیار پایین و نگارش یک متن تأثیرگذار و ارسال آن به‌صورت اس ام اس (SMS)، می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن به بیشترین میزان سوددهی برسند. به‌این ترتیب مشتریان دائمی کسبه محلی حفظ می‌شوند و مشتریان جدید از خدمات مشاغل در محل یا منطقه مطلع می‌گردند. ارسال پیامک محله‌ای به دو روش انجام می‌گیرد که در ادامه به آنها اشاراه خواهیم کرد.

ارسال پیامک براساس نقشه

شما مدیر محترم بعد از خرید پنل پیامکی از یکی از شرکت‌های معتبرارائه دهنده پنل‎ اس ام اس مانند شرکت هلدینگ ایرانیان، باید به محیط کاربری خود وارد شوید و گزینه «پیامپ» را انتخاب نمایید. سپس شهر مورد نظرتان را انتخاب و در قدم بعدی محله و منطقه هدفتان را مشخص کنید. در این مرحله برای شما تعداد شماره تلفن‌های ایرانسل و همراه اول موجود در منطقه نمایش داده می‌شود. در قدم آخر با تنظیم و نگارش یک پیام تبلیغاتی جذاب می‌توانید محصولات و خدمات خود را به مخاطبین محلی ارسال کنید.

 

ارسال پیامک تبلیغاتی،ارسال پیامک محله ای

 

ارسال پیامک باتوجه به کدپستی

نقشه برخی شهرهای کوچک‌تر در سیستم «پیامپ» تعریف نشده‌ است، بنابراین در این شهرها، صاحبین مشاغل باتوجه به کدپستی می‌توانند ارسال پیامک محله‌ای را انجام دهند. شما در این شیوه ابتدا باید محله مورد نظر را انتخاب نمایید و سپس ۵ رقم اول کد پستی را پیدا کنید. بعد از این مرحله باید وارد پنل پیامکی شوید و ارسال کدپستی همراه اول یا ایرانسل را انتخاب کنید. با تنظیم یک متن جذاب و وارد کردن ۵ رقم اول کدپستی محله مورد نظر، روی کلمه تأیید بزنید و سپس بعد از تأیید اپراتور پیامک شما برای مخاطبین ارسال می‌شود.

کلام آخر

تبلیغات را جدی بگیرید و همین امروز به فکر خرید یک پنل پیامکی باشید تا با ارسال پیامک محله‌ای به سرعت رشد کنید و به پیشرفت چشمگیری برسید. هلدینگ ایرانیان با مدیریت رشید نجاری و همکاری با شرکت آرین تل کمترین تعرفه را در فرآیند ارسال پیامک برای خود درنظر می‌گیرند. پس اگر می‌خواهید در مدت کوتاهی به سود بالا و ارتقاء تجاری مثبتی دست‌یابید با همکاران ما در هلدینگ ایرانیان تماس بگیرید.