ارسال پیامک شهری

نمایندگی پنل پیامک،ارسال پیامک شهری، پنل پیامک ویژه انتخابات، سامانه پیامکی انتخابات، نکات تهیه سامانه پیامک

ارسال پیامک شهری

ارسال پیامک شهری، اطلاع‌رسانی در حجم وسیع است که یکی از بهترین و کارآمدترین شیوه‌های تبلیغاتی در حال حاضر محسوب می‌شود.

ارسال پیامک شهری  برای تبلیغات خاص انتخاباتی مانند شورای شهر، مجلس و … کاربرد دارد  . به این ترتیب هر کسب و کاری می‌تواند با کمترین میزان هزینه خدمات خود را به مخاطبین هدف خود ارسال کند.

فرض کنید شما شرکتی قدیمی دارید یا به تازگی اقدام به تأسیس کسب و کاری نموده‌اید، برای اینکه مشتریان قدیمی خود را حفظ کنید و مشتریان جدیدی به‌دست آورید لازم است تبلیغات انجام دهید. همه ما می‌دانیم تبلیغ از هر نوعی که باشد هزینه‌های گزافی به شرکت یا کسب و کار وارد می‌آورد. بنابراین بهترین شیوه جهت تبلیغات ارسال پیامک شهری محسوب می‌شود. این شیوه مزیت‌های فراوانی به‌همراه دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

نمایندگی پنل پیامک

 

چرا ارسال پیامک شهری مفید است؟

شما بعد از خرید پنل پیامکی می‌توانید لیستی از تمام استان‌ها و شهرها را با شماره‌های موجود جهت ارسال پیامک در اختیار داشته باشید. تمام شهرهای ایران حتی کوچکترین شهرها تحت پوشش اپراتورهای تلفن‎های همراه اول و ایرانسل هستند. این موقعیت به شما کمک می‌کند تا موفقیت‌های شغلی، نوع خدمات، محصولات، تخفیفات، افتتاح شعب جدید و… را به اطلاع همه هم‌میهنانتان برسانید. فقط کافی است شما هزینه‌ای برای خرید پنل پیامکی درنظر بگیرید، سپس با طراحی یک متن جذاب، پیام خود را به دست مخاطبین هدفتان برسانید.

شما برای شناخته شدن نیازی نیست هزینه‌ زیادی را درنظر بگیرید، ارسال پیامک شهری با کمترین انجام می‌شود. همچنین شما در پیامک‌های ارسالی خود می‌توانید صفحات مجازی یا وب‌سایت خود را به مشتریان قدیمی و جدیدتان معرفی کنید و به‌این ترتیب با افزایش مشتری به سوددهی بالایی دست یابید.

 

ارسال پیامک شهری بدون محدودیت امکان‌پذیر است؟

بله! ارسال پیامک هیچ محدودیتی ندارد، شما به هر شهری که بخواهید می‌توانید به‌صورت نامحدود پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. فرقی ندارد پیام شما در چه زمینه‌ای باشد یا نوع خدماتتان مناسب چه گروهی باشد، شما با استفاده از امکانات پنل‌ اس ام اس هلدینگ ایرانیان می‌توانید گروه مخاطبین هدفتان را در هر شهر یا استان انتخاب کنید و تنها برای آن‌ها پیام خود را ارسال کنید.

فرض کنید شما فروشنده محصولات آرایشی هستید که علاوه‌بر فروشگاه صاحب یک آنلاین شاپ مجازی را نیز اداره می‌کنید. شما با ارسال پیامک تبلیغاتی به تمام بانوان ایرانی که نیاز به محصولات آرایشی دارند می‌توانید خدمات و محصولات خود را معرفی کنید. درنتیجه مشتریان حضوری شما در شهر خودتان و مشتریان مجازی شما به‌طرز چشمگیری افزایش می‎یابند. بنابراین اگر به فکر تبلیغات مؤثر و پرسودی هستید به ارسال پیامک شهری بیاندیشید. شما هیچ محدودیتی برای ارسال اس ام اس ندارید، مخاطب شما در هر نقطه‌ای از ایران باشد می‌تواند پیامک شما را دریافت کند.

 

آیا ارسال پیامک تبلیغاتی حجم مشخصی دارد؟

شما به هر تعداد که تمایل داشته باشید می‌توانید پیامک ارسال کنید. هرچه مخاطبین شما بیشتر باشند و شما هر پیام را به تعداد بالا منتشر کنید درصد پیشرفت و موفقیت شما بیشتر است. معمولاً شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارسال پیامک شهری پیشنهاد می‌کنند حداقل تعداد پیام‌های ارسالی را ۵۰۰۰ عدد درنظر بگیرید، چراکه کمتر از این تعداد سود آنچنانی برای شما به‌دنبال نخواهد داشت. اصولاً از خدمات و امکاناتی که شرکت‌های پنل پیامکی در اختیار کارفرمایان قرار می‌دهند ارسال پیامک انبوه است. بنابراین اگر می‌خواهید در مدت زمان اندک بیشترین سود و بهترین پیشرفت‌ها را داشته باشید به ارسال پیام بیش از ۵۰۰۰ عدد فکر کنید. به‌این ترتیب شما به ارتقاء تجاری خود سرعت بالایی خواهید بخشید.

 

کیفیت ارسال پیامک ازطریق هلدینگ ایرنیان چگونه است؟

یکی از مهمترین امکاناتی که شما با خرید پنل‌ اس ام اس از هلدینگ ایرانیان دریافت می‌کنید امکان گزارش‌گیری است. شما می‌توانید بعد از تنظیم متن پیام و ارسال آن به‌صورت انبوه گزارشی از تعداد دریافت پیام از سوی مخاطب، تعداد پیام‌های خوانده شده و تعداد پیام‌های باز نشده را از شرکت درخواست نمایید. به همین منظور تنها کافی است در زمان ثبت نام پنل اس ام اس، گزینه گزارش‌ گیری یا Delivery Reports را فعال نمایید. سپس پنل این امکان را به شما می‌دهد تا تمام جزئیات ارسال پیام‌های خود را در دست داشته باشید.

 

کلام آخر

 هلدینگ ایرانیان با همکاری شرکت آرین تل اقدام به فروش پنل پیامکی به شما مدیران محترم می‌نماید. این شرکت که با مدیریت آقای رشید نجاری اداره می‌گردد، کمترین تعرفه پیامکی را برای خود درنظر می‌گیرد و خدمات خود را به سود مشتریان گرامی به انجام می‌رساند. اگر صاحب کسب و کاری هستید برای ارتقاء شغلی خود همین امروز اقدام به خرید پنل پیامکی نمایید. شما با ارسال پیامک شهری ب=اطلاعات شغلی خود را در اختیار همه هم‌وطنان خود قرار خواهید داد.