قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل و هلدینگ ایرانیان

اپراتور آرین تل، sms تبلیغاتی منطقه‌ای، ارسال پیامک

 قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل و هلدینگ ایرانیان

اپراتور آرین تل و شرکت ویرا ارتباط گستر ایرانیان (هلدینگ ایرانیان) با هدف توسعه بازار و پیشرفت کسب و کارهای مختلف قراردادی انحصاری منعقد نموده است.

طی این قرارداد هلدینگ ایرانیان با کمترین تعرفه موظف به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی مشتریان گرامی شده است. به‌این ترتیب مشاغل مختلف می‌توانند با استفاده از خدمات این اپراتور اخبار مربوط به بازار و حرفه‌ خود را به اطلاع مشتریان قدیمی برسانند و مشتریان جدید را جذب نمایند. هدف هلدینگ ایرانیان رسیدن صاحبان مشاغل به بالاترین سود و بهترین درجه از پیشرفت اقتصادی است.

خدمات آرین تل

آرین تل نوعی اپراتور مجازی محسوب می شود که توانسته فعالیت تجاری خود را در لاین تلفن همراه با هلدینگ ایرانیان به نتیجه برساند. این اپراتور امکانات بی نظیری دارد که کمک می‌کند تا برندی اختصاصی برای صنایع تجاری مختلف ایجاد شود.

رشید نجاری مدیر عامل هلدینگ ایرانیان در راستای توسعه کسب و کارهای ایرانی قرارداد انحصاری با اپراتور آرین تل را پذیرفته است به طوری که در این راستا کمترین تعرفه بدون واسطه برای مشتریان در نظر گرفته شود. پنل پیامک یا sms این هلدینگ به شکلی فعالیت می‌کند که شرایط ویژه‌ای را برای صاحبان مشاغل فراهم سازد. ارسال اس ام اس تبلیغاتی نیز بخشی از خدمات این اپراتور محسوب می‌شود که خوشبختانه گام بزرگی در دنیای بازاریابی برداشته است. مجموعه هلدینگ ایرانیان بهترین شرایط را برای خطوط خدماتی در نظر می‌گیرد و این موضوع کمک می‌کند که ارسال sms تبلیغاتی به بهترین نحو انجام شود.

جالب است بدانید، شرکت آرین تل در بین ۷ برند برتر اپراتورهای مجازی تلفن‌های همراه قرار دارد. این اپراتور که با اپراتورهای ایرانسل و همراه اول همکاری می‌کند، خدماتی بی‌نظیر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

اپراتور آرین تل

اپراتورهای مجازی کامل ترین مدل کسب و کار

قرارداد اپراتور آرین تل  با هلدینگ ایرانیان سبب شده تا خط خدماتی نیز در راستای ارسال مکالمات و داده‌ها فراهم شود.

به این ترتیب نشان تجاری و برند مخصوص هر کسب کار می تواند وارد میدان شده و به رشد اقتصادی درستی دست یابد. دیتا جدید همراه اول و ایرانسل در همین راستا با شرکت آرین تل همکاری‌های لازم را داشته است. حقیقت امر این است که هلدینگ ایرانیان با اهداف وسیعی که در حوزه اقتصادی دارد توانسته برای شرکت‌ها و موسساتی مانند شرکت‌های فناوری اطلاعات بهترین شرایط را ایجاد کند. از جدیدترین خدماتی که پس از عقد این قرارداد توسط این پنل ارائه می‌شود، ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره‌های بلک لیست است که اتفاقی مهم و قابل تأمل در این زمینه محسوب می‌شود.

هلدینگ ایرانیان در حوزه‌های اقتصادی و دانش بنیان بسیار موفق ظاهر شده است. همچنین در فضای فرهنگی، خبر، رسانه و خیریه نیز به نوبه خود شرایط اقتصادی مناسبی ایجاد کرده است. شبکه ارتباطی موفقی که توسط این مجموعه ایجاد شده سبب گردیده تا سامانه پیامکی و سامانه تبلیغاتی به بهترین شکل دنبال شود.

هلدینگ ایرانیان با بیش از ده سال فعالیت

هلدینگ ایرانیان سالهاست که در راستای فناوری اطلاعات و سرویس‌های مخابراتی مشغول فعالیت و ارائه خدمات است. در این شرکت از جدیدترین و به‌روزترین امکانات استفاده می‌شود تا ارائه خدمات ارزش افزوده به درستی صورت گیرد. این شرکت با برقراری ارتباطی پایدار با شرکت آرین تل بهترین خدمات را به صاحبان کسب و کارهای مختلف ارائه دهد. مخاطبان از سراسر کشور می‌توانند با استفاده از خدمات این مجموعه سطح ارتباطات خود را گسترده‌تر و عمیق‌تر نمایند. هلدینگ ایرانیان در زمینه خدمات فناوری اطلاعات بهترین کارشناسان را به خدمت گرفته است. متخصصین و کارشناسان در این راستا توانسته‌اند به عنوان مجری رسمی خدمات ارزش افزوده دیتا جدید همراه اول و ایرانسل فعالیت نمایند. وجود ایده‌های جدید و خلاقانه به‌طورکلی برای کسب درآمد بیشتر می‌تواند برای مشترکین محترم شرایط مناسبی ایجاد کند.

فعالیت های گسترده در سوشیال مدیا

خدمات متنوع آرین تل به‌صورتی است که سطح تبلیغات گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی فراهم می‌سازد. همکاری این مجموعه با هلدینگ ایرانیان به تدوین استراتژی و کمپین‌های خلاق دیجیتالی کمک زیادی کرده است. همچنین تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی نیز به واسطه این مجموعه بهتر از سال‌های اخیر به نتیجه رسیده است. تبلیغات ویدیویی و وایرال یکی از بهترین ایده‌هایی است که این مجموعه در نظر گرفته است. وجود دیتا جدید همراه اول و ایرانسل در این مجموعه به شکلی دنبال شده است که توانسته نتایج خوبی ایجاد نماید. از خدمات ویژه این مجموعه درنظر گرفتن خدمات مخصوص برای شرکت‌های بزرگ تبلیغاتی محسوب می‌شود.   

نمایندگی پنل پیامک

آینده آرین تل

بررسی‌ها حاکی از آن است که آرین تل می‌تواند در آینده سهم بزرگتری از برندسازی در دنیای کسب و کار را برای خود در نظر بگیرد. کسب درآمد در این راستا توانسته با ایده‌های جدید و خلاقانه رشد روز افزونی پیدا کند. شرکت‌های تبلیغاتی در این زمینه برای موفقیت به اطلاعات اصولی نیاز دارند که توسط اپراتور آرین تل به خوبی فراهم شده است. کمترین تعرفه بدون واسطه مهمترین خدمات آرین تل محسوب می‌شود که سبب شده موقعیت سامانه‌های پیامکی بهتر از سال‌های گذشته فراهم شود. طبیعتاً سطح تبلیغات هرچه گسترده‌تر پیش برود نتیجه بخش‌تر است.

 مشخص است که خط خدماتی آرین تل می‌تواند برای کسب و کارهای تجاری کوچک به‌عنوان یک برگ برنده به‌شمار می‌آید. بررسی‌ها نشان داده است که این اپراتور می‌تواند شرایطی فراهم سازد تا موقعیت برندسازی بهتر از سال‌های گذشته انجام شود. آرین تل به واسطه تیم قدرتمند خود مجموعه‌ای دقیق و اصولی برای اجرای سیستم‌های پیامکی فراهم ساخته است. این روند سبب می‌شود تا موقعیت اجرای ایده‌های جدید به بهترین نحو صورت پذیرد.

کلام آخر

اپراتور آرین تل در سال های اخیر به نوبه خود توانسته کنترل خوبی بر روی تعرفه‌های سامانه تبلیغاتی داشته باشد و در این زمینه بسیار موفق ظاهر شده است. این اپراتور پس از گذشت سالها فعالیت امروز با عقد قرارداد با مجموعه بزرگ هلدینگ ایرانیان دارد توانسته است برای دنیای مارکتینگ یک شانس طلایی محسوب شود. قرارداد امضا شده توسط اپراتور آرین تل و شرکت ویرا ارتباط گستر، کمک بزرگی به فعالیت‌های تجاری در سطح گسترده کرده است.