تبلیغات پیامکی انتخابات مجلس

پیامک تبلیغاتی،تبلیغات پیامکی انتخابات مجلس

تبلیغات پیامکی انتخابات مجلس

تبلیغات پیامکی انتخابات مجلس ، در انتخابات آزاد میتواند برای جلب توجه و تبلیغات کاندیداها موثر باشد.

این روزها که به تاریج ثبت‌نام کاندیداهای مجلس نزدیک می‌شویم، اغلب متقاضیان به‌دنبال راه‌کارها و شیوه‌های کارآمد تبلیغاتی به جهت پیروزی خود در انتخابات هستند. تبلیغات پیامکی مجلس یکی از مؤثرترین شیوه‌های تبلیغاتی در این زمینه محسوب می‌شود. به‌این ترتیب کاندیداها می‌توانند ارتباط مفیدی با مخاطبین برقرار کنند و آن‌ها را در جریان اهداف خود قرار دهند. بر اساس آمار بیشتر واجدین شرایط ازطریق ارسال sms کاندیدای مورد نظر خود را دنبال می‌کنند، بنابراین این شیوه تبلیغاتی روشی تأثیرگذار و در عین حال کم‌هزینه در بین کاندیداها شناخته شده است. اگر قصد دارید در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کنید، یا در حمایت از کاندیدای مورد نظرتان کمپین تبلیغاتب برپا نمایید، ادامه مطلب را ازدست ندهید.

 

تبلیغات با پنل پیامکی،خط خدماتی پیامک، تبلیغات پیامکی انتخابات مجلس

 

بهترین روش تبلیغاتی؛ تبلیغات پیامکی انتخابات مجلس

روش‌های گوناگون و متنوعی وجود دارد تا هر کاندیدا شعار تبلیغاتی خود را به گوش مخاطبین خود برساند. نصب بنر و بیلبوردهای بزرگ در سطح شهر، چاپ عکس کاندیدا به‌همراه شعار انتخاباتی او، چاپ تراکت و… همگی از انواع شیوه‌های تبلیغی جهت شرکت در انتخابات به‌حساب می‌آیند. اما این روش‌ها نه‌تنها پرهزینه هستند بلکه زمان زیادی را به خود اختصاص می‌دهند. ازطرفی شما نمی‌توانید تضمین کنید که بیلبوردها و بنرهای نصب شده در سطح شهر و تراکت‌ها یا عکس‌های چاپ شده، توسط همه واجدین شرایط دیده می‌شوند.

بنابراین بهتر است هر کاندیدا روشی جهت معرفی خود به واجدین شرایط انتخاب کند که در درجه اول ازطرف طیف وسیعی از مردم دیده شود و در درجه بعد هزینه کمی برای او داشته باشد. در میان تمام این شیوه‌ها، بهترین روش تبلیغاتی برای کاندیداهای نمایندگی، تبلیغات پیامکی مجلس محسوب می‌شود. این راه‌کار انتخاباتی هزینه بسیار پایینی لازم دارد و در مقابل تعداد بیشتری از مخاطبین به‌صورت هم‌زمان با کاندیدا آشنا می‌شوند و در جریان اهداف او قرار می‌گیرند.

پیامک‌های تبلیغاتی بر چه اساس به مخاطبین ارسال می‌گردد؟

این روزها گوشی‌های موبایل یار جدا نشدنی همه افراد با هر جنسیت و سنی هستند، همچنین طبق آمار حدود ۵۰% پیا‌های تبلیغاتی در همان چند لحظه اول دریافت می‌شوند و از این تعداد حدود ۹۰%  آن‌ها خوانده می‌شوند. به همین علت است که ارسال تبلیغات پیامکی مجلس می‌تواند راه‌کار مؤثری در تبلیغات کاندیداها به‌حساب آید. کمپین حمایت از کاندیداهای مجلس یا متقاضیان شرکت در انتخابات می‌توانند متنی جذاب به‌همراه نام و کد انتخاباتی کاندیدا ترتیب دهند و باتوجه به تقسیم‌بندی زیر پیام‌های تبلیغاتی خود را به مخاطبین ارسال نمایند:

  • ارسال پیامک باتوجه به پیش‌ شماره‌های ایرانسل یا همراه اول
  • ارسال پیامک تبلیغاتی باتوجه به منطقه محل سکونت واجدین شرایط
  • ارسال sms به شماره‌های تلفن همراه در یک شهر
  • ارسال پیامک زمان‌بندی شده
  • ارسال پیام باتوجه به منطقه یا کدپستی
  • ارسال پیامک به اصناف و مشاغل
  • ارسال پیام به برخی پیش شماره‎های خاص
  • ارسال پیامک به خطوط بلک لیست

متقاضیان نمایندگی چگونه می‌توانند پیامک تبلیغاتی ارسال کنند؟

کاندیداها برای ارسال تبلیغات پیامکی مجلس باید راه‌حلی پیدا کنند که بتوانند پیام تبلیغی خود را به‌صورت انبوه به تعداد بالایی از واجدین شرایط ارسال کنند. آن‌ها می‌توانند با خرید پنل پیامکی به طیف وسیعی از مخاطبین پیام تبلیغاتی خود را ارسال کنند. برای انجام این فرآیند تنها کافی است کاندیدا جهت خرید پنل sms از یکی از شرکت‌های معتبر ارائه دهنده مانند هلدینگ ایرانیان، مراحل ثبت‌نام را انجام دهد. سپس با دریافت پنل پیامکی می‌توانند شعارهای تبلیغاتی خود را در قالب متن‌های جذاب برای مخاطبین هدف خود ارسال کنند. این شیوه کارآمد تبلیغی بدون محدودیت زمانی و با هزینه بسیار پایینی نسبت به دیگر شیوه‌ها انجام می‌پذیرد.

ارسال پیامک تبلیغاتی با استفاده از پنل پیامکی از ویژگی‌هایی مانند امکان گزارش‌گیری نیز برخوردار است. به این ترتیب کاندیدا می‌تواند گزارشی از پیام‌های ارسالی خود را داشته باشد و در جریان تعداد پیام‌های ارسال شده و تعداد پیام‌های خوانده شده از سوی مخاطبین باشد.

کاندیداها ازطریق smsچه پیام‌هایی را می‌توانند منتقل کنند؟

نامزدهای انتخابات مجلس با استفاده از پنل پیامکی می‌توانند اهداف و برنامه‌های خود را به اطلاع مخاطبین برسانند، همچنین آن‌ها می‌توانند نکات و مواردی که در ادامه ذکر می‌شود را در قالب پیامک به مخاطبین ارسال کنند:

  • معرفی خود و بیان زندگی‌نامه
  • معرفی برنامه و نحوه عملک به آن
  • ارسال آرشیو عکس، فیلم یا فایل‌های سخنرانی
  • برگزاری نظرسنجی مخاطبین و دریافت انتقادات و پیشنهادات آن‌ها
  • ارسال کد انتخاباتی
  • انتشار اخبار و اطلاع‌رسانی

استفاده از پنل پیامکی هلدینگ ایرانیان فرصت مناسبی است تا متقاضیان کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه خود را به مخاطبین معرفی نمایند و آن‌ها را در جریان شعارهای تبلیغاتی خود قرار دهند.

 

ارسال پیامک تبلیغاتی،ارسال پیامک محله ای، تبلیغات پیامکی انتخابات مجلس

 

کلام آخر

انتخاب شیوه تبلیغی در هر زمینه بستگی به انتخاب کارفرما دارد، این روزها که تلفن‌های همراه قابلیت ارسال و دریافت پیام را دارند، پیامک‌های تبلیغاتی شیوه‌ای مؤثر در معرفی مشاغل یا اطلاع‌رسانی به‌حساب می‌آیند. در همین راستا تبلیغات پیامکی انتخابات مجلس ابزار مهمی در رساندن شعارهای تبلیغاتی و شناساندن کاندیدا به مخاطبین محسوب می‌شود. بنابراین اگر قصد دارید از کاندیدای مورد نظرتان حمایت کنید یا اینکه خود متقاضی کاندیداتوری مجلس هستید به فکر خرید پنل پیامکی از هلدینگ ایرانیان باشید. این شرکت نه‌تنها در فروش پنل کمترین تعرفه را برای خود در نظر می‌گیرد، بلکه امکانات ویژه‌ای را به مناسب فرارسیدن زمان انتخابات برای نمایندگان آینده مجلس در نظر دارد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در بخش فروش پنل پیامکی ارتباط برقرار نمایید.