هلدینگ ایرانیان چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

خدمات هلدینگ ایرانیان

خدمات هلدینگ ایرانیان

خدمات هلدینگ ایرانیان به عنوان نماینده انحصاری اپراتور آرین تل، را میخواهیم بررسی کنیم. ارسال اس ام اس تبلیغاتی این روزها به‌عنوان یکی از مهمترین شیوه‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی شناخته شده است. این شیوه معرفی و تبلیغ نه‌تنها بسیار ساده است بلکه در مدت زمان بسیار کمی صاحبان مشاغل را به بالاترین میزان بازدهی می‌رساند. اطلاع‌رسانی با ارسال sms برای مشاغل قدیمی و همچنین کسب و کارهای جدید شیوه‌ای مقرون‌به‌صرفه و قابل دسترس محسوب می‌شود. مدیران مشاغل جهت انجام این شیوه تبلیغاتی نیاز دارند تا از شرکت‌های معتبر ارائه دهنده پنل sms، یک پنل خریداری نمایند و با دریافت خط پیامکی، پیام‌های تبلیغاتی خود را به مخاطبین ارسال کنند.

هلدینگ ایرانیان با مدیریت رشید نجاری یکی از شرکت‌های قدرتمند در زمینه ارائه سامانه پیامک شاخته شده است. اما این شرکت علاوه‌بر ارائه پنل خدمات ذیگری نیز به مشتریان و کاربران ارائه می‎نماید که در این مطلب قصد داریم به بیان خدمات آن‌ها بپردازیم پس تا پایان مطلب همراه ما باشید.

 

خدمات 

شرکت ویرا ارتباط گستر ایرانیان یا هلدینگ ایرانیان، تنها نماینده انحصاری شرکت آرین تل در ایران است که بیش از ده سال در زمینه خدمات فناوری اطلاعات و سرویس‌های مخابراتی با بهره‌برداری از به‌روزترین امکانات و با همکاری کارشناسان خبره مشغول به فعالیت است. این شرکت که توانسته است به‌عنوان مجری رسمی خدمات ارزش افزوده همراه اول به مخاطبین سراسر کشور، سلبریتی‌ها و فدراسیون‌های مختلف خدمت رسانی نماید، در زمینه‌های مختلفی با شرکت‌ها و سازمان‌های معتبر اعلام همکاری نموده است.

شرکت ویرا ارتباط گستر ایرانیان با برند تجاری سامانه پیام کوتاه ملی ایران در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی تجاری گام بلندی در زمینه توسعه تجاری کسب و کارها برداشته است. همچنین این شرکت با ایجاد نسل دوم سامانه تبلیغاتی کشور مشتریان و مدیران مشاغل بسیاری را به خود جذب نموده است. از دیگر خدمات هلدینگ ایرانیان فعالیت گسترده در زمینه سوشال مدیا، ارائه خط خدماتی، فروش پنل پیامکی و واگذای پنل پیامک به‌حساب می‌آید.

 

ارسال پیامک مکان محور - lbs

 

موفقیت‌ها در عرصه تجاری

ارسال پیامک تبلیغاتی به مخاطبین و جذب حداکثری مشتریان از بهترین و معمترین موفقیت‌های هلدینگ ایرانیان است که سود تجاری کسب و کارها را به دنبال دارد. این شرکت با ارائه پنل اس ام اس به دارندگان مشاغل کمک می‌کند تا این افراد با ارسال پیامک تبلیغاتی شناخته شوند و به بالاترین میزان سوددهی برسند. همچنین شرکت ویرا ارتباط گستر ایرانیان با بانک‌ها و سازمان‌های مختلف داخلی وارد قرار داد شده است؛ به همین واسطه ارسال پیامک‌های بانک‌ها، ارسال رمز دوم، ارسال کد تأیید، پیام انتقال وجه و… را برعهده دارد.

این شرکت با در اختیار گذاشتن بانک شماره تلفن‌های همراه اول و ایرانسل به خریدارن پنل sms و با استفاده از ماژول‌های جدید امکان ارسال پیامک تبلیغاتی اصناف مختلف را به مخاطبین هدف فراهم نموده است. بنابراین صاحبان مشاغل می‌توانند بر اساس تقسیم‌بندی باتوجه به استان، شهر، محله، جنسیت، سن و.. به مخاطبین هدف خود پیامک تبلیغاتی ارسال کنند. باتوجه به اینکه ۹۸ درصد پیامک‌ها در همان لحظات اول باز و خوانده می‌شوند، با ارسال اس ام اس تبلیغاتی و خرید سامانه پیامک از هلدینگ ایرانیان مشاغل می‌توانند در مدت زمان کوتاه و پرداخت هزینه کاملاً اقتادی به بالاترین میزان بازدهی و سود تجاری دست یابند.

همچنین هلدینگ ایرانیان با ارائه خط خدماتی به مشتریان عزیز امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به خطوط بلک لیست را فراهم نموده است. بنابراین مدیران کسب و کارها می‌توانند اطمینان داشته باشند که اطلاعات شغلی خود را برای تمام مخاطبین هدف ارسال کرده‌اند.

 

کلام آخر

هلدینگ ایرانیان یا شرکت ویرا ارتباط گستر ایرانیان تنها نماینده رسمی شرکت آرین تل در ایران، با نام تجاری سامانه پیام کوتاه ملی ایران سال‌هاست در زمینه ارسال پیامک و خدمات مختلف دیگر مشغول فعالیت است. مدیرعامل این شرکت مهندس رشید نجاری برای رفاه حال مشتریان با ارائه پنل پیامکی ارزان این امکان را فراهم آورده است تا مدیران مشاغل با پرداخت هزینه‌ای اقتصادی بالاترین امکانات پیامکی را دریافت نمایند و با ارسال اس ام اس تبلیغاتی یا پیام‌های اطلاع‌رسانی به بالاترین میزان مقبولیت و بازدهی دست یابند. اگر تمایل به تهیه پنل پیامکی یا خط خدماتی هستید می‌توانید با همکاران شرکت هلدینگ ایرانیان تماس حاصل فرمایید و در جریان نحوه خرید یا استفاده از خدمات را دریافت نمایید.