رشید نجاری کیست؟

رشید نجاری، هلدینگ ایرانیان، پنل sms، ارسال پیامک، پنل نمایندگی پبامک

رشید نجاری کیست؟

رشید نجاری نام‌ش با اپراتور آرین تل و هلدینگ ایرانیان و پنل sms گره خورده است. این روزها ارسال پیامک و  اس ام اس مارکتینگ به‌عنوان شیوه‌ای جهت جذب مشتری و تبلیغات محسوب می‌شود که بازدهی فوق‌العاده‌ای در رشد و ارتقاء تجاری کسب و کارها از خود نشان داده است. ارسال پیامک تبلیغاتی بهترین، آسان‎ترین و اقتصادی‌ترین شیوه تبلیغات و بازاریابی به‌حساب می‌آید که ازطرف بسیاری از کسب و کارها مورد توجه قرا گرفته است. مهمترین و اصلی‌ترین گام در ارسال sms تبلیغاتی خرید پنل پیامکی از شرکت‌های مربوطه به‌شمار می‌آید. هر شرکت باتوجه به چهارچوب و برنامه مشخصی، برای خریداران پنل پیامکی امکاناتی درنظر می‌گیرد. بهترین و مطمئن‌ترین مرجعی که جهت تهیه سامانه پیامک می‌توان به آن مراجعه نمود هلدینگ ایرانیان است.

این مجموعه که زیر نظر مهندس رشید نجاری مدیریت می‌شود سال‌ها است در زمینه فروش پنل و ارسال پیامک انبوه به مدیران مشاغل خدمات خود را ارائه می‌دهد. در این مطلب قصد داریم بیشتر درخصوص این شرکت، امکانات ویژه آن و مدیریت مجموعه اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار دهیم.

 

معرفی پنل پیامک ملی ایران

 

چرا هلدینگ ایرانیان

شرکت هلدینگ ایرانیان تنها نماینده رسمی و انحصاری آرین تل در ایران است و بیش از ۱۰ سال است در زمینه ارائه خدمات فناوری اطلاعات و سرویس‌های مخابراتی در حال فعالیت است. دلایل بسیاری وجود دارد تا صاحبان مشاغل قدیمی، مدیران کسب و کارهای جدید، نمایندگان انتخاباتی و… برای دریافت خدمات ارسال پیامک انبوه یا انواع خدمات دیگر، هلدینگ ایرانیان را انتخاب کنند. این مجموعه با مدیریت رشید نجاری با بهره‌برداری از جدیدترین امکانات و با همکاری کارشناسان و متخصصین در حوزه فناوری و اطلاعات مشغول خدمت رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد. همچنین این شرکت فعالیت‌های گسترده و عظیمی در زمینه سوشال مدیا، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی، برنامه‌ریزی کمپین‌های خلاق دیجیتالی، تبلیغاتی ویدئویی و… دارد.

از دیگر خدمات ویرا ارتباط گستر ایرانیان، ارائه خدماتی همچون فروش پنل پیامکی، واگذاری نمایندگی پنل پیامک و واگذاری خط خدماتی به‌شمار می‌آید. این روزها که بازار ارسال پیامک داغ است و اغلب کسب و کارها با این شیوه به اطلاع‌رسانی می‌پردازند، خرید پنل پیامکی یکی از بهترین راه‎کارها در ارسال پیامک انبوه محسوب می‌شود. امکانات و ویژگی‌هایی که مهندس رشید نجاری برای خریداران پنل sms درنظر گرفته است ازجمله مواری محسوب می‌شود که شما هلدینگ ایرانیان را به‌عنوان شرکت ارائه دهنده پنل انتخاب کنید. این امکانات و خدمات شامل موارد بسیار زیادی می‌شود که در ادامه به مهمترین آن‌ها اشاره می‌نماییم.

مهمترین امکانات ارائه شده در هلدینگ ایرانیان

اگر قصد دارید تبلیغاتی مؤثری انجام دهید و خود را هدفمند به مشتریان معرفی نمایید به نحوی که در خاطر آن‌ها باقی بمانید و به سوی خود جذب نمایید بهتر است راه‌کار ارسال پیامک انبوه را انتخاب نمایید. سامانه پیامکی شرکت ویرا گستر ایرانیان، سرویس هوشمند و پرقدرتی است که سازمان‌دهی و ارسال پیامک به مخاطبین را به‌بهترین شیوه انجام می‌دهد. این سامانه امکانات و ماژول‌های متنوعی را در اختیار کاربران و صاحبان اصناف قرار می‌دهد تا به‌ بهترین شکل و سریع‌ترین حد ممکن اطلاعات خود را برای مخاطبین ارسال کنند. کاربران گرامی بعد از خرید پنل sms از هلدینگ ایرانیان امکانات ویژه‌ای را در اختیار خواهند داشت که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • امکان ارسال اس ام اس تبلیغاتی براساس تفکیک سن، جنسیت و شغل
  • امکان ارسال پیامک باتوجه به منطقه محل زندگی، استان، شهر یا محله
  • ارسال sms به‌صورت خودکار و براساس زمان‌بندی مشخص
  • امکان ارسال پیامک به‌صورت انبوه یا تکی
  • امکان ارسال اس ام اس به شماره تلفن‌های بلک لیست با خرید خط خدماتی
  • امکان دریافت گزارش از تعداد پیام‎های ارسال شده، تعداد پیام‌های دریافت شده و تعداد چیام‌های خوانده شده.
  • امکان بررسی بازخورد مخاطبین برای دریافت میزان رضایتمندی مشتریان
  • امکان ارسال پیامک مناسبتی، در سالروز تولد مشتریان یا در مناسبت‌های مذهبی
  • امکان دسترسی به بانکی از شماره تلفن‌های اپراتورهی ایرانسل و همراه اول
  • امکان ارسال پیامک اطلاع‌رسانی به اصناف و مشاغل
  • امکان ارسال پیامک ویژه انتخابات به رأی اولی‌ها
  • امکان ارسال پیامک ویژه انتخابات به‌صورت هوشمند
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

پنل پیامکی اقتصادی

یکی از مهمترین خدماتی که مهندس رشید نجاری برای مدیران مشاغل در خرید پنل پیامکی ارائه می‌دهد ارائه پنل پیامک ارزان به‌حساب می‌آید. ارزان بودن پنل پیامک به معنای کمتر شدن خدمات یا امکانات پنل نیست، بلکه این امکان در خرید پنل sms برای مشتریان درنظر گرفته شده است تا برای رسیدن به بهترین موقعیت اقتصادی و جاری هزینه‌های اولیه کمتری داشته باشند. شما با خرید پنل از شرکت ویرا ارتباط گستر ایرانیان هزینه اولیه بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای پرداخت خواهید کرد و تمام امکانات و ویژگی‌های یک پنل پیامکی پرسرعت را در اختیار خواهید داشت. بنابراین درنگ جایز نیست شما برای معرفی خدمات خود همین امروز جهت خرید پنل اس ام اس مراحل مربوطه را طی نمایید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بالاترین میزان سوددهی برسید.

کلام آخر

با پیشرفت تکنولوژی و به‌روز شدن صنعت تجاری، استفاده از راه‌کارهای مفید و هدفمند در بحث تبلیغات سبب رشد تجاری و اقتصادی مشاغل می‌گردد. اگر می‌خواهید در این رقابت پیروز میدان باشید باید به فکر انجام تبلیغات مؤثر باشید. هلدینگ ایرانیان با مدیریت رشید نجاری آماده ارائه خدمات پیامکی به شما هم‌میهنان عزیز می‌باشد. فقط کافی است شمادر وب‌سایت این مجموعه مراحل ثبت‌نام جهت دریافت پنل پیامکی برای ارسال sms را انجام دهید. سپس می‌توانید یک خط پیامکی در اختیار داشته باشید و متن‌های جذاب خود و اطلاعات شغلی‌تان را برای مشتریان خود ارسال کنید. درصورت داشتن هرگونه سؤال با همکاران شرکت ویرا ارتباط گستر ایرانیان تماس حاصل فرمایید.