سامانه پیامک، پنل پیامک و تبلیغات؛ هوشمند، سریع و معتبر

شرکت هلدینگ ایرانیان - ویرا گستر

سامانه پیامک و تبلیغات؛ هوشمند، سریع و معتبر

سامانه پیامک، پنل پیامک و تبلیغات چیست و چه کاربردی دارد ؟

در دنیای پیشرفته‌ای که ما امروز در آن زندگی می‌کنیم، هیچ اقدامی برای انجام تبلیغات دشوار و سخت نیست. تقریبا می‌توانیم بگوییم دیگر خبری از تکنیک ها و استراتژی‌های گذشته وجود ندارد.

صاحبان کسب ‌و کار می‌توانند از طریق سامانه پیامک و تبلیغات به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان اقدام به انجام تبلیغات فعالیت‌های خود کنند. صاحبان مشاغل با مدیریت پیامک‌های ارسالی از طریق پنل پیامک به جامعه هدف حرفه خود را تبلیغ و به سرعت به سود دهی می‌رسانند. این افراد می‌توانند از طریق سامانه تبلیغاتی و کانال‌های تبلیغات،  با مشتریان و کاربرانی که نیاز به دریافت خدمات مختلف کسب‌ و‌ کارهای گوناگون دارند، ارتباط برقرار نمایند. بستر پیام کوتاه ملی ایران یکی از بهترین سامانه‌ها جهت ارتقاء شغل شما در کشور محسوب می‌شود. هر کسب ‌و کاری با استفاده از این سامانه می‌توانند مشتریان هدف خود را بیابند و به سمت خود جذب کنند. 

سامانه پیامک هلدینگ ایرانیان با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه تبلیغات و بازاریابی، موفق شده است مسیر دیده شدن و شناخته شدن را برای کسب و کارهای مختلف بسیاری هموار نماید. این سامانه در زمینه‌های مختلف به افراد کمک می‌کند تا از طریق دیتا جدید همراه اول و ایرانسل اقدام به ارسال پیامک نمایند. با این کار خدمات و محصولات خود را به مردم جامعه معرفی نموده و شناخته خواهند شد. 

سامانه پیامک

سامانه پیامک

منظور از سامانه پیامک یا پنل پیامک چیست؟ 

پنل پیامکی بستری است که از طریق آن می توان محتوای تبلیغاتی را به صورت sms به تمام مخاطبان در سراسر کشور ارسال نمود. بسیاری از کسب و کارها با خرید خط خدماتی به سادگی موفق به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی به شماره‌های مورد نظر خود می‌شوند. این خط‌های خدماتی در اصل خطوط اختصاصی هستند که تنها به منظور ارسال پیامک‌های تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

سامانه پیامک یا پیام کوتاه ملی ایران، سامانه‌ای با دسترسی آسان به تمام شماره‌ها برای انجام تبلیغات به‌حساب می‌آید. شرکت‌ها و صاحبان مشاغل می توانند از طریق این سامانه تبلیغاتی اقدام به ارسال پیام و تبلیغات برای شماره‌های بلک لیست نمایند. در حالی که ارسال به شماره های بلک لیست کار دشواری بوده و نمی‌توان به راحتی برای این شماره ها پیامک تبلیغاتی فرستاد. اما در این سامانه امکان فرستادن پیامک به تمام شماره تلفن‌ها امکان پذیر است. 

تنها نکته‌ای که باید کاربران در مورد ارسال sms تبلیغاتی از طریق پنل پیامکی بدانند، این است که هزینه ارسال تمام پیام‌ها از طریق این سامانه باید توسط کارفرما (صاحبین مشاغل) پرداخت شود. درصورتی که دیگر امکانات این سامانه نظیرثبت‌نام و رمز عبور، پیگیری وضعیت پیامک، تنظیم تاریخ ارسال، ارسال پیوست و… رایگان در اختیار کسب و کارها قرار داده می شود. همچنین از دیگر ویژگی‌های این سامانه، هزینه رایگان ارسال پیامک در تاریخ‌های کلیدی و مهم محسوب می‌شود. بنابراین سامانه پیامک راهی مطمئن جهت ارسال پیامک به سراسر کشور محسوب می‌شود.  

ارسال sms تبلیغاتی

اهمیت استفاده از سامانه تبلیغاتی در چیست؟

همانطور که قبلا اشاره نمودیم، در عصر حاضر با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، دیگر دسترسی به جامعه هدف برای کسب و کارها دشوار نیست. آنها می توانند به راحتی و با ابزارهای هوشمند به جامعه هدف دسترسی یابند. همچنین اقدام به ارسال پیامک لیست سیاه نیز در برنامه خود دشته باشند. این مسئله در کنار تعرفه‌های اقتصادی ثابت و مناسب، منجر شده است تا کسب و کارها برای انجام تبلیغات به سراغ سامانه پیامک روند. 

در حالی که در زمان های گذشته کسب و کارهای برای معرفی خود و محصولاتشان، باید روش‌های بسیار دشواری در پیش می‌گرفتند. همچنین در گذشته بابت هرگونه تبلیغات، مشاغل هزینه بسیار زیادی صرف می نمودند. در حالی که امروزه با استفاده از سامانه پیامک دیگر نیازی نیست کسب و کارها اقدام به چاپ بنر یا دیگر روشهای پرهزینه تبلیغاتی نمایند. پس به طور کلی باید اهمیت استفاده از سامانه تبلیغاتی را، دسترسی هوشمند به جامعه هدف برای انجام هرگونه تبلیغاتی در نظر بگیریم.

اگر شما نیز به دنبال راهی مطمئن در معرفی کس و کار خود به اقشار مختلف جامعه هستید، می‌توانید از طریق سامانه پیامک یا پیام کوتاه ملی ایران، به شماره اپراتورهای مختلف مانند آرین تل، همراه اول و ایرانسل دسترسی داشته باشید. بنابراین شما از طریق هر سه این اپراتورها می توانید ارسال پیامک انجام دهید و خدمات و محصولات خود را به مشتریان معرفی نمایید. 

سامانه تبلیغاتی

امکانات عالی سامانه پیام کوتاه ملی ایران 

پنل پیامکی ایران امکانات عالی دیگری را نیز در اختیار کسب و کارها قرار داده است، که از جمله این امکانات و خدمات باید به موارد زیر اشاره کنیم: 

  • ارسال پیامک بر اساس کد پستی هر منطقه
  • ارسال پیامک بر اساس تفکیک جنسیت و رده سنی از طریق دیتا جدید همراه اول و ایرانسل
  • امکان ارسال پیام به شماره‌های روشن در شهرها و استان‌های مختلف
  • ارسال پیامک انبوه صوتی از طریق اپراتور آرین تل
  • درج تبلیغات متنی در پایان مکالمات ویژه اپراتور ایرانسل
  • ارسال پیامک بر اساس اصناف و مشاغل مختلف
  • ارسال پیامک لیست سیاه و سفید
  • امکان ارسال پیام از طریق اپراتور آرین تل برای مشاغل خاص و ویژه

پیام کوتاه ملی ایران

بهترین هلدینگ ارائه خط خدماتی و تبلیغات در ایران

 به‌طورکلی بهترین هلدینگ ارائه خط خدماتی و تبلیغات در ایران باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • توانایی ارائه خدمات و تبلیغات با کیفیت و استاندارد بالا
  • توانایی پاسخگویی به نیازها و مشکلات مشتریان در سریع‌ترین زمان ممکن
  • استفاده از فناوری و ابزارهای جدید در ارائه خدمات و تبلیغات
  • تعامل و همکاری با مشتریان و بهبود مستمر خدمات و تبلیغات
  • توانایی پذیرش پروژه های بزرگ و کوچک در حوزه های مختلف
  • برخورداری از اطلاعات و تجربه کافی در حوزه تبلیغات
  • توانایی طراحی و اجرای استراتژی‌های بازاریابی مؤثر و به‌روز

یکی از بهترین هلدینگ‌ها در ارائه خدمات تبلیغات در ایران، هلدینگ ایرانیان است. این مجموعه با مدیریت رشید نجاری در راستای توسعه کسب و کارهای ایرانی با کمترین تعرفه و بدون واسطه خدماتی را در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. همچنین این هلدینگ اقدام به عقد قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان نموده است تا بتواند از طریق این اپراتور نیز خدمات خود را ارائه دهد. در هلدینگ ایرانیان تمام خدمات مورد نیاز در اختیار کسب و کارها قرار داده می‌شود، تا آن‌ها بتوانند به راحتی تبلیغات خود را از طریق اپراتورهای مختلف انجام دهند.

در همین راستا، لازم است شرکت هلدینگ ایرانیان را به عنوان بهترین سامانه پیامک و پنل پیامک ارسال پیام کوتاه ملی ایران معرفی کنیم. این شرکت خدمات ویژه‌ای به مشتریان خویش ارائه می‌نماید. شرکت شرکت هلدینگ ایرانیان  به عنوان ارزان ترین و بهترین سامانه پیامکی در کمترین زمان ممکن صدای کسب و کارهای مختلف را به گوش میلیون‌ها ایرانی می‌رساند. همچنین خدماتی که این کسب و کارها تمایل دارند به مشتریان خود ارائه نمایند را، به آن‌ها معرفی می‌کند. 

کلام آخر

شما به عنوان یکی از صاحبین مشاغل می توانید از طریق هلدینگ ایرانیان به بانک جامع شماره‌ها دسترسی داشته باشید. بنابراین با برقراری ارتباط با هلدینگ ایرانیان به مشتریان بیشتر و بالاترین نرخ سوددهی خواهید رسید. کارشناسان این شرکت به صورت ۲۴ ساعته خدمات پشتیبانی خود را در اختیار کسب و کار شما قرار می دهند. زمان را غنیمت شمارید و با برقراری تماس با هلدینگ ایرانیان، اولین قدم را برای معرفی خدمات و محصولات خود به تمام مردم کشور بردارید. این شرکت برای رسیدن به موفقیت بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.