قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان

آرین تل و هلدینگ ایرانیان

قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان

آرین تل و هلدینگ ایرانیان قرار داد همکاری بسته اند و هلدینگ ایرانیان با مدیریت آقای رشید نجاری، نماینده انحصاری اپراتور آرین تل شد. و خدمات پنل ارسال پیامک ارائه میدهد

همکاری به منظور ارائه خدمات نوین و جذب مشتری ایجاد شده است. امروزه تبلیغات بخش جدایی ناپذیر هر کسب‌وکاری به‌شمار می‌آید، بنابراین استفاده از روش‌های هوشمندانه سبب می‌شود تا صاحبان مشاغل، کاربران را در زمان کوتاهی به سمت خود جذب کنند.

یکی از روش‌های کاربردی و مهم در بازاریابی و جذب مشتری ارسال پیامک انبوه محسوب می‌شود.پیامک‌های انبوه، پیام‌ها یا SMS هایی هستند که ازطریق پنل پیامکی به لیستی کوتاه یا بلند از افراد جامعه هدف ارسال می‌گردد. پنل‌های پیامکی نرم‌افزاری تحت وب است که ازسوی یک اپراتور ارائه می‌شود و به شماره مبایل افراد مختلف متصل می‌گردد. صاحبان مشاغل می‌‌توانند با اضافه کردن لیست شماره مخاطبین گروه هدف را گسترش دهند و حرفه‌ خود را به مخاطبین بیشتری معرفی نمایند.

اپراتور آرین تل یکی از همین شرکت‌های ارائه دهنده پنل پیامکی محسوب می‌شود که به تازگی هلدینگ ایرانیان با این شرکت قراردادی انحصاری امضاء نموده است تا اقدام به معرفی و کمک به کسب‌وکارهای داخلی نماید.

 

 

ویژگی‌های مهم پیامک انبوه

همکاری آرین تل و هلدینگ ایرانیان برای گشترش بازار و جذب مشتری برای پیامک انبوه است. پیامک انبوه یا SMS انبوه، فرآیند ارسال پیام متنی به تعداد زیادی از مخاطبان در یک زمان مشخص است. این روش برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی به مخاطبین معمولاً توسط شرکت‌ها و سازمان‌ها برای رسیدن به بازار هدف خود به کار می‌رود. این روش تبلیغاتی سریع، مؤثر و ارزان است و برای مشتریانی که از دستگاه‌های همراه استفاده می‌کنند بسیار مناسب است. ویژگی‎های مهم پیامک انبوه عبارتند از:

  • هدفمند است: صاحبان مشاغل با استفاده از پیامک انبوه، می‌توانند به صورت هدفمند و مستقیم به مخاطبان خود دست یابند.کاربرانی که از این طریق اقدام به تبلیغات می‌نمایند با افزایش جامعه هدف و استفاده از تکنیک‌های نوشتن پیام تبلیغاتی اثرگذار و ارائه لینک با عوت‌نامه به مخاطب مشتریان خود را به‌ صورت هدفمند جذب می‌نمایند.
  • مقرون‌به‌صرفه: در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی، ارسل پیامک ارزان‌ترین راه به‌شمار می‌آید. جالب است بدانید هرچه حجم پیامک‌های ارسالی بالاتر رود هزینه پرداختی پایین‌تر می‌آید.
  • قابلیت گزارش‌گیری: با استفاده از پیامک انبوه، می‌توان به راحتی گزارش نتایج تبلیغاتی خود را به‌دست آورد کرد از درصد جذب مشتریان خود آگاه شد. امروزه اغلب پنل‌های پیامکی مانند اپراتور آرین تل امکان مشاهده وضعیت پیام‌های ارسال شده را دارند.
  • سرعت: پیامک انبوه با سرعت بالا ارسال می‌شود و به سرعت به دست مخاطبان خود می‌رسد.
  • قابلیت شخصی سازی: پیامک انبوه به صورت شخصی سازی شده برای هر مخاطب ارسال می‌شود، به‌عنوان مثال گروه‌های هدف براساس سن، جنسیت، محل زندگی و… دسته‌بندی می‌شوند و با ارسال پیامک‌های تبلیغاتی مخصوص، نرخ بازگشت مخاطبین افزایش می‌یابد.
  • قابلیت تعاملی: با استفاده از پیامک انبوه، مخاطبان می‌توانند با کمک لینک‌ها، تلفن‌ها یا آدرس‌هایی که در پیامک قرار دارند، به سرعت با شما ارتباط برقرار کنند.
  • قابلیت ارسال در زمان مشخص: با استفاده از پیامک انبوه، می‌توانید پیام‌های خود را در زمان مشخصی ارسال کنید و بهترین زمان برای تبلیغات خود را انتخاب کنید. به‌عنوان مثال پیام‌های تبلیغی فصلی، پیام‌های نوروز، پیام‌های شب یلدا و…

 

آغاز همکاری آرین تل و هلدینگ ایرانیان

در دنیای امروز تبلیغات نقش گسترده‌ای در پیشرفت هر حرفه‌ای ایفا می‌کند. درواقع بدون داشتن تبلیغات مؤثر هیچ شغلی به فروش بالا و سوددهی نمی‌رسد. همکاری دو شرکت آرین تل و هلدینگ ایرانیان با هدف ایجاد پیشرفت و رشد کسب‌وکارها و مشاغل مختلف داخلی منعقد گردیده است. شما نیز اگر به تازگی کسب‌وکار جدیدی راه‌اندازی نموده‌اید یا تمایل دارید حرفه‌تان شناخته‌تر شود بهتر است با دریافت خدمات پیامک انبوه از هلدینگ ایرانیان، از خدمات تخصصی شرکت آرین تل نیز بهره‎مند شوید و به بهترین مراحل رشد و شکوفایی برسید.