خط دلیور بیس چیست؟

پشتیبانی پنل پیامک،سامانه پیامک، خط دلیور بیس، هلدینگ ایرانیان، آرین تل،

خط دلیور بیس چیست؟

خط دلیور بیس به‌عنوان یکی از روش‌های پرکاربرد در تحویل سفارشات آنلاین شناخته شده است. با استفاده از این خط، فروشندگان می‌توانند به راحتی سفارشات مشتریان خود را از مراکز توزیع و انبارهای خود به مقصد نهایی ارسال کنند. در واقع، خط دلیور بیس به عنوان یک ابزار لجستیکی حمل و نقل در زنجیره تأمین کالاها استفاده می‌شود.
این خط با استفاده از یک برنامه‌ریزی خودکار، مسیریابی و تخصیص مناسب برای سفارشات را تعیین می‌کند و به فروشنده کمک می‌کند تا زمان و هزینه‌ی حمل و نقل را به حداقل برساند. همچنین، این خطوط  قابلیت پیگیری سفارشات را نیز دارد که مشتریان از این طریق می‌توانند آخرین موقعیت وضعیت سفارش خود را مشاهده نمایند.

نحوه عملکرد خط دلیور بیس چگونه است؟

خطوط ارسال کننده پیامک از نظر دریافت هزینه هر پیامک به دو دسته دلیوربیس(deliver base)  و سند بیس (send base) تقسیم می‌شوند. خطوطی که بازگشت هزینه را تنها براساس بلک لیست یا بسته بودن پیامک تبلیغاتی برمی‌گردانند، خطوط سِند بیس محسوب می‌‌شوند. اما خطوطی که فقط در صورتی که مخاطب هدف، پیامک را دریافت کند هزینه آن از پنل پیامکی کسر می‌شود و اگر اس ام اس به هر دلیلی به دست کاربر نرسد هیچ هزینه‌ای کسر نمی‌شود، خطوط دلیوربیس به‌شمار می‌آید.

آشنایی با کاربردها

یکی از کاربردهای مهمی که برخی از پنل‌‌های اس ام اس در اختیار مخاطبان می‌گذارند قابلیت استفاده از خط دلیور بیس است. تصور کنید پس از ثبت‌نام در یکی از پنل‌‌های پیام‌ کوتاه، اقدام به ارسال پیامک به مخاطبان می‌کنید، ممکن است به دلایلی مانند خاموش بودن گوشی مخاطب، مسدود کردن شماره‌های تبلیغاتی و بودن در بلک لیست، پیام برای او ارسال نشود. در این شرایط اگر از خط دلیور بیس (deliver base) استفاده کنید، هیچ پولی از حساب شما کسر نمی‌شود و هزینه پیامک برگشت داده می‌شود.

اپراتورهای ارائه دهنده

در گذشته خط دلیور بیس تنها توسط اپراتور ۲۰۰۰ ارائه می‌شد، اما در حال حاضر اپراتور ۵۰۰۰۱ می‌توانند خطوط اختصاصی را به خطوط دلیور بیس تبدیل کنند. سامانه پیامک ملی ایران نیز یکی از اپراتورهایی است که برای رفاه حال مشتریان خطوط دلیور بیس را راه ‎اندازی نموده است. این سامانه یک پنل تست در اختیار کاربران قرار می‌دهد و آنها می توانند با مراجعه به این پنل از امکانات ویژه سامانه ارسال پیامک این شرکت اطلاع یابند. شما نیز برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت این مجموعه با آدرس اینترنتی www.payamakemelli.com مراجعه نمایید.
و جهت ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.
جهت مشاوره رایگان در واتساپ به لینک زیر مراجعه فرمائید.👇
https://wa.me/989196860960
☎️