معتبرترین سامانه پیامکی

معتبرترین سامانه پیامکی، بهترین سامانه پیامک انبوه، ارسال پیامک

معتبرترین سامانه پیامکی

معتبرترین سامانه پیامکی که خدمات ارسال پیامک متنوع ارائه دهد، کدام است؟ در شرایط موجود اقتصادی و بازار داغ تبلیغات بهترین راه‌کار برای معرفی مشاغل و انجام تبلیغات هدفمند، ارسال پیامک تبلیغاتی به‌حساب می‌آید. چراکه این شیوه بازاریابی با صرف هزینه‌ای اقتصادی با بهترین و بالاترین بازخورد اجتماعی روبه‌رو می‌شود. فرآیند ارسال اس ام اس تبلیغاتی که با خرید پنل پیامک آغاز می‌شود، پروسه‌ای سودمند است که این روزها توجه اغلب کسب‌ و کارها را به خود جلب نموده است. اما زمانی کاربران با ارسال sms به ارتقاء تجاری دست می‌یابند که از معتبرترین سامانه پیامکی بهره‌مند شوند. همانطور که می‌دانید شرکت‌های داخلی زیادی ارائه‌دهنده پنل sms معرفی شده‌اند، اما مشاغل برای موفقیت بیشتر باید از بهترین و معتبرترین شرکت درخواست واگذاری سامانه پیامکی را داشته باشند. در این مطلب قصد داریم به ضرورت دریافت خدمات از معتبرترین شرکت‌ها اشاره نماییم و مزیت‌های‌ سامانه پیامک ارائه شده از این شرکت‌ها را بررسی نماییم.  

 

پیامک تبلیغاتی،تبلیغات پیامکی انتخابات مجلس

 

ضرورت اعتبار سامانه پیامکی

این روزها با بررسی صندوق دریافت پیام‌ها در گوشی‌های موبایل این موضوع روشن می‌شود که اغلب کسب و کارها با استفاده از لیست پنل sms اقدام به ارسال پیامک تکی یا انبوه می‌نمایند. درصورتی ارسال اس ام اس تبلیغاتی با موفقیت همراه است که از پنل پیامکی مطمئن و معتبری استفاده شده باشد. چرا که یک سامانه پیامکی نامناسب نه‌تنها فرصت شما را هدر می‌دهد، بلکه اعتبار شغلی شما را نیز تخریب می‌نماید. معتبرترین سامانه پیامکی باید لیست شماره‌های تلفن همراه هر دو اپراتور همراه اول و ایرانسل را بعد از خرید سامانه پیامک در اختیار شما قرار دهد و پیامک‌های تبلیغاتی شما را به‌صورت تکی یا انبوه در مدت زمان کوتاهی ارسال نماید.

همچنین پنلی معتبر و مطمئن شناخته می‌شود که هیچ وقتی از شما و مخاطبینتان تلف نکند و به سرعت مراحل ارسال اس ام اس را برای شما به انجام برساند. به‌عنوان مثال فرض کنید شما باید برای مخاطبین کد فعالسازی ارسال کنید یا پیام‌های مهمی مانند رمز یکبار مصرف ارسال نمایید، اگر این پیامک‌ها در زمان مقرر به دست مخاطب شما نرسد به این معنی است که شما از پنل مناسب استفاده نکرده‌اید، بنابراین به مرور زمان اعتبار خود را در ذهن مخاطبینتان ازدست می‌دهید. اگر قصد خرید سرویس ارسال پیامک را دارید اما مردد هستید که کدام شرکت را انتخاب کنید با ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را برای خرید پنل sms از معتبرترین شرکت ایران راهنمایی کنیم.

از کدام شرکت پنل پیامک معتبر و پرسرعت خریداری کنیم؟

این روزها وقتی به‌دنبال شرکت معتبر و خرید پنل پیامک پرسرعت هستید، همه شرکت‌ها خود را بهترین و معتبرترین شرکت معرفی می‌کنند، اما آیا واقعاً همه شرکت‌های ارائه دهنده سامانه پیامک معتبر هستند؟ ما در این مطلب مفتخریم تا شما را با معتبرترین شرکت ارائه‌دهنده پنل پیامک ایران آشنا کنیم تا بتوانید با خاطری آسوده خرید خود را انجام دهید و در مدت زمان کوتاهی به رشد اقتصادی دست یابید. شرکت هلدینگ ایرانیان به‌عنوان تنها نماینده رسمی شرکت آرین تل در ایران ارائه‌دهنده معتبرترین و پرسرعت‌ترین پنل پیامکی در ایران است.

این شرکت با مدیریت مهندس رشید نجاری، علاوه‌بر ارائه پنل پیامکی، آماده واگذاری خطوط خدماتی به شرکت‌ها، سازمان‌ها و بانک‌ها می‌باشد. مهمترین فاکتورها و دلایلی که سبب می‌شود هلدینگ ایرانیان به‌عنوان بهترین شرکت ارائه‌دهنده پنل sms معرفی شود را در ادامه بررسی می‌نماییم.

چرا هلدینگ ایرانیان معتبرترین سامانه پیامکی را واگذار می‌کند؟

قبل از خرید سامانه پیامکی حتماً درخصوص شرکت ارائه‌دهنده تحقیقات لازم ر کسب نمایید. بسیاری از شرکت‌ها تنها برای جذب مشتری اقدام به بیان امکانات و قابلیت‌های نادرست و غلط می‌نمایند و به‌این ترتیب کاربران و مدیران مشاغل را با چالش‌های جدی روبه‌رو می‌نمایند. شرکت ویرا ارتباط گستر ایرانیان (هلدینگ ایرانیان) با بیش از ۱۵ سال فعالیت در زمینه ارسال پیامک مشغول خدمت رسانی است. این شرکت با کارنامه طلایی خود در این مسیر نشان‌ داده است به تمام امکانات و قابلیت‌هایی که طی قرارداد اولیه با کاربران امضاء می‌نماید پایبند است و مشتریان خود را در رسیدن به بالاترین اهدافشان یاری می‌رساند.

مهمترین امکانات و قابلیت‌هایی که رشید نجاری برای سرویس ارسال پیامک هلدینگ ایرانیان درنظر گرفته است عبارت است از:

  • ارسال sms براساس منطقه جغرافیایی، کدپستی، استان، شهرستان و…
  • ارسال پیامک تبلیغاتی باتوجه به سن و جنسیت مخاطبین
  • ارسال پیامک به اصناف و مشاغل گوناگون
  • ارسال پیامک ازطریق فایل اکسل
  • ارسال پیامک محله محور یا lbs
  • ارائه‌دهنده پیشرفته‌ترین خدمات از لحاظ فنی به شرکت‌های مربوطه
  • ارسال پیامک تکی یا گروهی با ارائه‌دهنده به‌روزترین و پیشرفته‌ترین نرم‌افزارها
  • دارای تیم پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته جهت رفع مشکلات فنی و پاسخ به سؤالات کاربران
  • ارائه‌دهنده بهترین و سریع‌ترین پنل پیامکی با دریافت پایین‌ترین نرخ به دلیل حمایت از مشتریان
  • دارای مجهزترین وب‌سایت در فضای مجازی و برخورداری از اطلاعات مهم جهت مطلع نمودن مشتریان از نوع امکانات و خدمات شرکت هلدینگ ایرانیان
  • پوشش دهی تمام اپراتورهای موجود در ایران ازجمله همراه اول و ایرانسل مانند اپراتورهای ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۵۰۰۰٫ باتوجه به اینکه هرکدام از این اپراتورها ویژگی‌ها، دسترسی‌ها و قیمت‌های مخصوص به خود را دارند.
  • دارای بزرگترین و کامل‌ترین بانک شماره‌های تلفن همراه به‌روز و قابل اعتماد
  • امکان دریافت گزارش ازسوی کاربران از نحوه ارسال پیامک، تعداد پیامک‌های ارسال شده، تعداد پیامک‌های باز و خوانده شده.
  • امکان ارتباط و تعامل کاربران با مشتریان و دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات آن‌ها
  • دارا بودن محیط کاربری آسان و ثبت‌نام سریع و آسان برای کاربران
  • واگذاری خط خدماتی به سازمان‌ها و ادارات جهت ارسال پیامک اطلاع‌رسانی به شماره‌های بلک لیست.

 

معتبرترین سامانه پیامکی

 

کلام آخر

شرکت ویرا ارتباط گستر ایرانیان به‌عنوان تنها نماینده انحصاری شرکت آرین تل در ایران، ارائه‌دهنده معتبرترین و مطمئن‌ترین پنل پیامکی در ایران است. این شرکت با درنظر داشتن خواست و هدف کاربران تمام تلاش خود را در زمینه ارسال پیامک انجام می‌دهد و مشاغل مختلف و کسب و کارهای گوناگون را در مدت‌ زمان کوتاهی به رشد و ارتقاء می‌رساند. اگر قصد خرید پنل پیامکی را دارید یا احتیاج به خط خدماتی دارید بهتر است فرصت را از دست ندهید و با همکاران ما در بخش فروش شرکت هلدینگ ایرانیان تماس حاصل فرمایید. راه‌های ارتباطی با این شرکت برای شما مشتریان عزیز به ترتیب زیر می‌باشد:

خط مستقیم ۰۲۱۵۱۰۹۱۰۰۰

تلفن همراه ۰۹۱۹۶۸۶۰۹۶۰