سرویس ارسال پیامک

تبلیغات پیامکی، ارسال پیامک انبوه ، بازاریابی با ارسال پیامک، سرویس ارسال پیامک

سرویس ارسال پیامک

سرویس ارسال پیامک  یا خدمات ارسال پیامک توسط شرکت هلدینگ ایرانیان و ارائه خطوط خدماتی خاص، با قیمت مناسب ارائه میشود.

همه ما بارها و بارها در طول روز پیامک‌های متنوعی از اپراتورهای مختلف دریافت می‌نماییم. این پیام‌ها همگی حاوی اطلاعات مهمی مانند اعلام رمز عبور، اطلاعات کاربری، اعلام موجودی، فروش ویژه و تخفیفات و… می‌شود. ارسال پیامک تنها به منظور اطلاع‌رسانی انجام نمی‌گیرد و این روزها اغلب کاربران از این شیوه به‌عنوان یک راه‌کار تبلیغاتی مدرن حتی برای پیامک انتخابات استفاده می‌کنند. سرویس ارسال پیامک به دلیل داشتن قابلیت‌ها و امکانات مهم و اساسی، از طرف بسیاری از صاحبان مشاغل و مدیران کسب و کار جایگزین شیوه‌های پرهزینه تبلیغات گشته است. به این ترتیب افراد با پرداخت هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه جامعه بزرگی از مخاطبین را در جریان اطلاعات مهم شغلی خود قرار می‌دهند.    

ارسال پیامک چگونه به افزایش مشتری می‌انجامد؟

هر پیشه و کسب و کاری برای پیشرفت و رسیدن به ارتقاء تجاری نیازمند شناخته شدن است. بهترین راه‌کار برای مدیران مشاغل جهت شناساندن خود و حرفه‌شان انجام تبلیغات هدفمند و مؤثر است. روش‌های انجام تبلیغات بسیار متنوع است و البته هرکدام از این روش‌ها هزینه بسیار بالایی برای افراد به دنبال دارد. این مسئله برای برخی مشاغل نوپا و حتی کسب و کارهای قدیمی کمی چالش‌برانگیز و دشوار است. استفاده از سرویس ارسال پیامک به تمام صاحبان مشاغل، چه نوپا و چه قدیمی، کمک می‌کند تا با پرداخت هزینه‌ای اقتصادی به سرعت رشد کنند و به بالاترین میزان سوددهی برسند.

در فرآیند ارسال پیامک مهمترین و اصلی‌ترین قدم خرید پنل پیامک به‌حساب می‌آید. پنل پیامکی برای صاحبان مشاغل این امکان را فراهم می‌آورد تا در مدت زمان کوتاهی به تعداد بالایی از مشتریان قدیمی و همچنین عده‌ بسیاری از مخاطبین جدید پیامک تبلیغاتی ارسال کنند. به‌این ترتیب مدیران کسب و کار مشتریان وفادار قدیمی را حفظ می‌کنند و مشتریان جدیدی را با خدمات خود آشنا می‌کنند. ارسال پیامک در قالب متن‌های جذاب، هیجان‌انگیز، ترغیب‌کننده و… سبب می‌شود مشتریان جدید مشتاق دریافت خدمات از شما و حرفه‌تان شوند.

با استفاده از پنل sms چگونه مشتریان جدید جذب می‌شوند؟

کاربران یا صاحبان مشاغل برای جذب بیشتر مخاطبین به روش‌های متنوعی می‌توانند از سرویس ارسال پیامک استفاده کنند. هر مدیر بعد از خرید پنل sms باید تمام هوش و ذکاوت خود را به خرج دهد تا مشتریان را به‌سوی خود جذب کند. این شیوه تبلیغات به‌ قدری مؤثر است که بیشتر صاحبین کسب و کار برای تنظیم و تدارک متن‌ها و پیام‌های جذاب از کارشناسان حرفه‌ای در این زمینه استفاده می‌کنند. هچنین اغلب شرکت‌های ارائه‌دهنده پنل پیامک مانند هلدینگ ایرانیان بعد از خرید پنل به کاربران محترم، مؤثرترین شیوه‌های ارسال تبلیغات را به آنان آموزش می‌دهند.

به‌طورکلی بهترین و اثرگذارترین ماژول‌های پیامک تبلیغاتی عبارتند از:

  • ارسال پیامک تبلیغاتی براساس جنسیت و سن مخاطبین
  • ارسال پیامک باتوجه به منطقه جغرافیایی
  • ارسال پیام باتوجه به کدپستی
  • ارسال پیامک تبلیغاتی به اصناف و مشاغل
  • ارسال پیامک تبلیغاتی با ذکر نام کوچک مخاطبین
  • ارسال پیامک صوتی به مخاطبین

هرکدام از شیوه‌های ارسال پیامک به‌نحوی در جذب مشتری اثرگذار هستند. به‌عنوان مثال همانطور که می‌بینید ارسال پیامک منطقه‌ای یا ارسال پیامک باتوجه به آدرس کدپستی به مشاغل و کسب و کارها کمک می‌کند تا اطلاعات مهم شغلی خود را در اختیار ساکنین محل قرار دهند و آن‌ها را به استفاده از خدمات خود ترغیب کنند. اگر یک مدیر زیرک بتواند مشتریان قدیمی محله را به‌این ترتیب حفظ کند و بر تعداد مشتریان جدید بیافزاید در مدت زمان کوتاهی به بالاترین نرخ رشد اقتصادی می‌رسد. همچنین با ارسال پیامک‌های حاوی اعلام تخفیفات، شروع فروش‌ویژه، حراج آخر فصل، آغاز فروش محصولات جدید و… مشتریان بیشتری را می‌تواند به سمت خود جذب کند.

نحوه استفاده از سرویس ارسال پیامک چگونه است؟

سرویس ارسال پیامک برنامه‌ای تحت وب است که بعد از خرید پنل پیامک در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هر کاربر بعد از ثبت‌نام جهت دریافت پنل sms از شرکت ارائه‌دهنده یک خط پیامکی و لیستی از شماره‌های تلفن همراه اپراتورهای ایرانسل و همراه اول را دریافت می‌نماید. سپس با تدارک متن‌هایی جذاب در مدت‌ زمان کوتاهی اطلاعات و پیام‌های تبلیغاتی خود را به انبوهی از مخاطبین ارسال می‌کند. ارسال پیامک انبوه به مخاطبین براساس ماژول‌های گفته شده انجام می‌پذیرد و کاربران می‌توانند با دریافت مشاوره از شرکت‌های ارائه‌دهنده بهترین و مؤثرترین شیوه‌ها را جهت ارسال اس ام اس انتخاب کنند.

شرکت‌های مختلفی در داخل کشور مسئول فروش پنل sms هستند که هرکدام تعرفه‌ها و امکانات متنوعی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در بین این شرکت‌ها هلدینگ ایرانیان یکی از بهترین و معروف‌ترین مجموعه‌ها در ارائه پنل پیامکی با امکانات ویژه محسوب می‌شود. هلدینگ ایرانیان با مدیریت رشید نجاری در راستای رفاه حال مشتریان، کمترین تعرفه را برای خود درنظر می‌گیرد. بنابراین کاربران با خرید پنل پیامک از این شرکت و پرداخت هزینه‌ای کاملاً مقرون‌به‌صرفه می‌توانند پنل اس ام اس با امکانات فراوانی را دریافت نمایند.

 از مهمترین و بهترین امکانات پنل‌های ارائه شده در هلدینگ ایرانیان می‌توان به امکان ارسال پیامک به شماره‌های بلک لیست اشاره نمود. کاربران گرامی بعد از خرید پنل اس ام اس و دریافت یک خط خدماتی می‌توانند لیست شماره‌های بلک لیست را دراختیار داشته باشند و پیام‌های تبلیغاتی خود را به آنان ارسال کنند.

امکانات مهم پنل sms در هلدینگ ایرانیان

علاوه‌بر ارسال پیامک تبلیغات به شماره‌ها بلک لیست، سرویس ارسال پیامک در هلدینگ ایرانیان شامل امکانات متنوع زیر نیز می‌باشد:

  • امکان گزارش‌گیری: به‌این ترتیب کاربران می‌توانند گزارشی از تعداد پیام‌های ارسال شده، تعداد پیام‌های دریافت شده از سوی مشتری و تعداد پیام‌های باز شده اطلاع داشته باشند.
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته: تیم متخصص در هلدینگ ایرانیان به‌صورت ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته آماده شنیدن نظرات و انتقادات کاربران هستند. همچنین این کارشناسان تمام ابهامات و سؤالات آن‌ها را به‌ بهترین نحو پاسخ خواهند داد.
  • امکان ارسال پیامک به‌صورت نامحدود: پیام‌های تبلیغاتی فقط محدود به یک منطقه جغرافیایی خاصی نمی‌شود. کاربران با استفاده از پنل sms هلدینگ ایرانیان می‌توانند به‌صورت نامحدود به شهرها، استان‌ها و حتی دیگر کشورها اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی نمایند.
  • ارسال پیامک کمتر از ۵ ثانیه: صاحبان مشاغل با استفاده از پنل پیامکی هلدینگ ایرانیان می‌توانند به سرعت اطلاعات مهم خود را به جامعه مخاطبین ارسال کنند.
  • امکان تبادل اطلاعات بین مخاطبین و مدیران مشاغل: به‌این ترتیب صاحبان مشاغل می‌توانند از بازخورد مخاطبین مطلع شوند و در جریان کاستی‌ها و نقاط قوت خود قرار گیرند.

کلام آخر

این روزها هیچ پیشه و کسب و کاری بدون تبلیغ به رشد و شکوفایی دست پیدا نمی‌کند. همانطور که می‌دانید روش‌های مختلف تبلیغات نه‌تنها زمان زیادی از مدیران می‌گیرند بلکه هزینه‌های بسیار بالایی نیز دارند. همچنین میزان بازخورد و اثرگذاری شیوه‌های متنوع تبلیغات چندان مشخص و قانع‌کننده نیست. اما این روزها ارسال پیامک تبلیغاتی و استفاده از سرویس ارسال پیامک یکی از مطمئن‌ترین شیوه‌های پیام‌رسانی و تبلیغات در بین مشاغل شناخته شده است. به‌نحوی که پای بازار رقابت کسب و کارها به پیامک‌های ارسالی کشیده شده است. بنابراین اگر به تازگی شغل مورد علاقه خود را راه‌اندازی نموده‌اید، یا فروشنده‌ای قدیمی هستید و احساس می‌کنید باید در بازار و در بین مشتریان بهتر شناخته شوید، همین امروز اقدام به خرید پنل پیامک نمایید. همکاران ما در هلدینگ ایرانیان آماده ارائه پیشنهادات و پاسخ به سؤالات شما در این زمینه هستند.