خدمات ارسال پیامک

خدمات ارسال پیامک،پنل پیامک انبوه، ارسال پیامک هدفمند

خدمات ارسال پیامک

خدمات ارسال پیامک یکی در مقوله تبلیغات محسوب میشود. این روزها در دیجیتال مارکتینگ، سامانه پیامک ملی ایران، ابزاری قدرتمند جهت جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیم شناخته شده است. همچنین این سامانه هوشمند کمک می‌کند تا صاحبان مشاغل با مشتریان خود در تعامل باشند و اطلاعات مهم شغلی خود را مانند شروع فروش فوق‌العاده، افتتاح شعب جدید، عرضه محصولات و اجناس جدید و… را به دست مخاطبین خود برسانند. بنابراین ارسال پیامک، راه‌کار مؤثری در جذب و حفظ مشتریان وفادار به‌حساب می‌آید و همچنین بهترین نوع تبلیغات نیز محسوب می‌شود. خدمات ارسال پیامک توسط شرکت‌های ارائه دهنده پنل sms به کاربران ارائه می‌گردد. با ما همراه باشید تا با شیوه برخورداری از این نوع خدمات آشنا شوید.

معتبرترین سامانه پیامکی

خرید پنل پیامک از هلدینگ ایرانیان

اگر صاحب کسب و کاری قدیمی هستید یا به تازگی شغلی راه‌اندازی نموده‌اید، یا اینکه نوع فعالیت کاری شما به‌نحوی است که به تبلیغات پیامکی یا ارسال sms نیاز دارید، بهتر است به فکر خرید پنل پیامک باشید. شرکت‌های مختلفی هستند که در داخل کشور پنل اس ام اس به مشتریان خود عرضه می‌نمایند، اما آیا این شرکت‌ها قابل اعتماد هستند و تمام امکانات و ویژگی‌هایی که عنوان می‎نمایند به مشتریان خود عرضه می‌کنند؟ مسلماً مدیران کسب و کار برای موفقیت در عرصه تبلیغات پیامکی به پنل قدرتمندی احتیاج دارند که در قبال هزینه دریافتی، خدمات ارسال پیامک قابل‌توجهی را به‌دنبال داشته باشند.  

در اینجا لازم است با افتخار هلدینگ ایرانیان را به‌عنوان معتبرترن شرکت ارائه دهنده پنل sms معرفی نماییم. این شرکت که تنها نماینده رسمی شرکت آرین تل در ایران است، با دریافت هزینه پنل، امکانات و خدمات ویژه‌ای برای مخاطبین خود درنظر می‌گیرد. شرکت ویرا ارتباط گستر ایرانیان بیش از ۱۵ سال است که در زمینه ارائه خدمات فناوری اطلاعات و سرویس‌های مخابراتی با کمک امکانات جدید و متخصصین باتجربه مشغول به فعالیت است. این مجموعه با ارائه خط خدماتی و خط پیامکی و امکان ارسال پیامک انبوه صاحبان مشاغل را در رسیدن به اهدافشان یاری می‌رساند.

امکانات و ویژگی‌های پنل‌ sms در هلدینگ ایرانیان

ارسال اس ام اس تبلیغاتی یک امکان خاص و حرفه‌ای به‌شمار می‌آید تا مشاغل مختلف را به سرعت به پیشرفت تجاری و افزایش سوددهی برساند. مدیران مشاغل با خرید پنل sms از هلدینگ ایرانیان می‌توانند امکانات مناسب و ویژه‌ای را دریافت نمایند. مهمترین امکانات این مجموعه که به‌عنوان خدمات ارسال پیامک برای همه خریداران پنل درنظر گرفته می‌شود عبارتند از:

  • ارائه بانک شماره تلفن‌های اپراتورهای همراه اول و ایرانسل بعد از خرید سامانه پیامکی
  • امکان ارسال پیامک تبلیغاتی براساس نقشه جغرافیایی یا آدرس کدپستی به شهر یا استان‌های مختلف
  • ارائه شماره تلفن‌های همراه مربوط به محله یا منطقه‌ای خاص جهت ارسال پیامک محله‌ای
  • ارسال پیامک تبلیغاتی براساس سن و جنسیت
  • امکان ارسال پیامک باتوجه به کدپستی و جنسیت یا رده سنی به‌صورت ترکیبی
  • ارسال پیامک به اصناف و مشاغل
  • امکان ارسال پیامک ویژه انتخابات به رآی اولی‌ها
  • امکان گزارش‌گیری از تعداد پیام‌های فرستاده شده و تعداد چیام‌های خوانده شده
  • امکان ارسال پیامک به خطوط بلک لیست با خرید خط خدماتی
  • امکان ارسال پیامک انبوه به‌صورت منطقه‌ای و آنی
  • امکان ارسال پیام صوتی
  • امکان برقراری ارتباط با مشتریان برای اطلاع از میزان رضایت و بازخورد آن‌ها
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

اطلاع از تعرفه‌های پنل پیامک در هلدینگ ایرانیان

شرکت ویرا ارتباط گستر ایرانیان با مدیریت مهندس رشید نجاری، کمترین تعرفه را برای پنل‌های اس ام اس خود درنظر می‌گیرد. ارائه پنل پیامک ارزان به معنی خدمات کم یا غیر حرفه‌ای نیست، بلکه این شرکت برای رفاه حال مشتریان خود از سود خود کم می‌نماید و درقبال پنل sms، هزینه پایین‌تری را دریافت می‌نماید. خدمات ارسال پیامک در این شرکت زیر نظر کارشناسان حرفه‌ای انجام می‌پذیرد و مشتریان ارجمند اطمینان داشته باشند تمام امکانات به‌صورت کاملاً حرفه‌ای به آن‌ها ارائه می‌گردد. اگر تمایل به خرید پنل پیامک دارید، بهتر است با همکاران بخش فروش هلدینگ ایرانیان تماس حاصل فرمایید و نوع خدماتی که به آن نیاز دارید را درخواست نمایید.

 سامانه پیامک ملی ایران به مشاغل مختلفی که در زمینه‌های گوناگون فعالیت می‌نمایند خدمات ارائه می‌دهد. تنها کافی است شما با این مجموعه تماس گرفته و هدف خود از ارسال پیامک تبلیغاتی و نوع خدماتتان را اعلام بفرمایید. مطمئناً شما با هلدینگ ایرانیان و ارسال اس ام اس‌ انبوه و هدفمند به رشد اقتصادی دست خواهید یافت.

خدمات ارسال پیامک

کلام آخر

این روزها تنها راه موفقیت در بازار و تجارت، اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع به‌حساب می‌آید. باتوجه به هزینه‌های بسیار بالای تبلیغات، ارسال پیامک بهترین و موفق‌ترین شیوه تبلیغاتی شناخته شده است که علاوه‌بر هزینه پایین، بازخوردهای بسیار بالایی به‌همراه دارد. هلدینگ ایرانیان به‌عنوان تنها نماینده انحصاری شرکت آرین تل در ایران بهترین خدمات ارسال پیامک را به مدیران مشاغل ارائه می‌دهد. این شرکت با هدف پیشرفت و ارتقاء تجاری مشاغل امکانات حرفه‌ای و ویژه‌ای را در اختیار خریداران پنل sms قرار می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با همکاران بخش فروش این شرکت تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم جهت خرید پنل پیامک را دریافت نمایید.