نسل جدید سامانه ارسال پیامک در ایران

تبلیغات پیامکی، ارسال پیامک انبوه ، بازاریابی با ارسال پیامک، سرویس ارسال پیامک

نسل جدید سامانه ارسال پیامک

نسل جدید سامانه ارسال پیامک در ایران چه امکانات و ویژگی در اختیار مشتریان قرار میدهد؟

امروزه بسیاری از کسب‌کارهای مختلف جهت بازاریابی و جذب مشتری از سامانه پیامکی استفاده می‌کنند. سامانه پیامکی به‌عنوان یک نرم‌افزار اینترنتی تحت وب است که شما ازطریق مرورگر گوگل کروم، فایرفاکس و اکسپلور یا اپلیکیشن موبایل با استفاده از نام کاربری و رمز عبور وارد آن شوید. نسل جدید سامانه ارسال پیامک به شما کمک می‌کند تا به شکل انبود برای گروه مخاطبین هدف پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید. این سامانه از روش‌های مختلفی کسب‌وکار شما را به گروه مشخصی اطلاع‌رسانی می‌کند. به این ترتیب شما ظرف مدت زمان کوتاهی شناخته می‌شوید. درواقع می‌توان گفت سامانه پیامک بهترین ابزار برای انجام تبلیغات در حوزه تلفن همراه محسوب می‌شود.

روش‌های مختلف پیامک رسانی

پنل اطلاع رسانی پیام کوتاه، از روش‌های مختلفی کسب‌وکار شما را به جامعه هدف معرفی می‌نماید. این روش‌ها عبارتند از:

  • ارسال پیامک باتوجه به سن و جنسیت
  • ارسال پیامک باتوجه به کدپستی
  • ازسال پیامک براساس نقشه گوگل
  • ارسال پیامک bts
  • ارسال چیامک به دفترچه تلفن
  • ارسال پیامک ازطریق فایل اکسل

کاربرد و مزیت‌های استفاده از سامانه پیامک تنها به اینجا ختم نمی‌شود. شما با کمک نسل جدید سامانه ارسال پیامک می‌توانید همیشه به مشتریان خود وفادار باشید، همچنین با ارسال پیامک‌هایی با مضمون تبریک تولد، روز مادر، روز پدر و… کسب‌وکار شما همیشه در ذهن مشتریان شما ماندگار خواهد شد. 

چرا سامانه پیامک را انتخاب کنیم؟

امروزه بازاریابی به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود که در این بین بازاریابی دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است. دلیل این اهمیت، وابستگی شدید جامعه انسانی به این ابزار است. برای مثال تلفن همراه یکی از لوازمی است که استفاده از آن در اکثر جوامع بشری رواج دارد و به همین دلیل بازاریابی از طریق تلفن همراه یکی از شیوه‌های رایج به‌شمار می‌آید.
البته امروزه اپلیکیشن‌های مختلفی در حوزه تلفن همراه طراحی شده‌اند و در درون آن‌ها انواع تبلیغات انجام می‌شود. اما از آنجایی که همه دارندگان سیم کارت به تلفن‌های همراه هوشمند و همچنین اینترنت دسترسی ندارند در نتیجه می‌توان استفاده از روش ارسال پیامک را مهمترین شیوه بازاریابی در تلفن همراه دانست.

کلام آخر

سامانه پیامک به‌عنوان یک ابزار تخصصی برای ارسال پیامک انبوه محسوب می‌شود. اگر شما نیز به فکر تبلیغات ازطریق پیامک افتاده‌اید، لازم به ذکر است برای اینکه بتوانید پیامک تبلیغاتی خود را با سرعت مناسب و کیفیت بهتر انجام دهید به هیچ وجه نمی توانید از یک تلفن همراه استفاده نمایید، بنابراین در این موارد باید از ابزار تخصصی این کار یعنی نسل جدید سامانه ارسال پیامک استفاده کنید. نسل جدید سامانه ارسال پیامک دارای امکانات مناسبی در زمینه ارسال پیامک به مخاطبین مختلف به‌شمار می‌آید. هزینه این پنل برای متقاضیان  بسیار مقرون به صرفه است. تنها لازم است شما برای کسب اطلاعات بیشتر  به وب سایت اینترنتی این مجموعه به آدرس www.payamakemelli.com مراجعه نمایید یا اینکه جهت مشاوره رایگان و رونق کسب‌وکار خود با شماره ۰۲۱۵۵۷۹۹۶۰۰  – ۰۹۱۹۶۸۶۰۹۶۰   تماس بگیرید.