پنل پیامکی هلدینگ ایرانیان واپراتور آرین تل

پنل پیامکی، تاثیر اینترنت در ارسال پیامک

پنل پیامکی ابزاری برای رضایت مشتریان

پنل پیامکی ابزاری برای رضایت مشتریان، ارائه خدمات بهتر و اطلاع رسانی می باشد.

اگر شما صاحب کسب‌وکاری باشید، برای رسیدن به سوددهی نیاز به شناخته شدن، تبلیغات و افزایش مشتری دارید. برای رسیدن به این هدف، پنل sms به دلیل داشتن امکانات ویژه می‌تواند به شما کمک نماید. پنل sms به سیستم مدیریت پیامکی گفته می‌شود که به وسیله آن می‌توانید از طریق اینترنت، پیامک‌های خود را به شماره‌های مورد نظر ارسال کنید. با استفاده از پنل اس ام اس، شما می‌توانید متن پیام‌های خود را تنظیم، شماره مخاطبین را به صورت یکجا و یا گروهی وارد کرده و در نهایت پیامک‌های خود را به صورت انبوه ارسال کنید. پنل اس ام اس برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، گزارش تحویل کالا، اطلاع رسانی‌های شرکتی و … استفاده می‌شود.

چرا باید پنل پیامکی داشته باشیم؟

پنل اس ام اس راه‌حلی موثر جهت ارسال پیامک به تعداد زیادی افراد است. با داشتن پنل sms، شما می‌توانید به راحتی پیامک‌های خود را به گروه‌های هدف، مشتریان و مخاطبان خود ارسال کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک شرکت یا فروشگاه داشته باشید، می‌توانید از پنل استفاده کنید تا به مشتریان خود پیامکی در مورد تخفیفات و پیشنهادهای ویژه بفرستید، همچنین می‌توانید به راحتی به مشتریان خود در مورد وضعیت سفارشات آن‌ها اطلاع رسانی کنید.

پنل sms همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا پیامک‌های خود را در زمان‌های مشخصی ارسال کنید، به عنوان مثال در زمانی که مخاطبان شما فعال و در دسترس هستند، پیامک سفارشی شما ارسال شود. شما از این طریق می‌توانید به راحتی با مخاطبان خود در ارتباط باشید و از طریق ارسال پیامک به آن‌ها خدمات و محصولات خود را معرفی کنید.

کاربرد پنل پیامکی چیست؟

پنل sms ابزاری برای ارسال و مدیریت پیام‌های متنی (SMS) به تعداد زیادی از مخاطبان است. با استفاده از پنل پیامکی، شما می‌توانید به سادگی پیام‌های خود را به مشتریان، اعضای تیم، دانشجویان، اعضای خانواده، دوستان و… ارسال کنید. پنل اس ام اس به کاربر این اجازه را می‌دهد تا پیام‌های خود را بر اساس مخاطبان و گروه‌های مختلف دسته‌بندی کند و در صورت نیاز، ارسال پیام‌های تکراری را برنامه‌ریزی کند. پنل پیامکی کاربردهای متعدد دیگری نیز دارد، به‌عنوان مثال:

  • ارسال اطلاعیه‌ها و به روزرسانی‌های مربوط به کسب و کار
  • ارسال پیام‌های تبلیغاتی به مشتریان
  • ارسال کد تأیید برای فرایند ثبت نام و ورود به سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها
  • ارسال پیام‌های تبریک، شادباش و تسلیت
  • اعلام خبرهای مهم و اطلاعات فوری به اعضای یک گروه یا تیم

پنل پیامکی چگونه کار می‌کند؟

پنل اس ام اس همان سرویس ارسال و دریافت پیام کوتاه است که توسط برخی شرکت‌های خدماتی ارائه می‌شود. این سرویس به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از یک رابط کاربر تحت وب، پیام‌های خود را به مخاطبان خود ارسال کنید. برای استفاده از پنل پیامکی، ابتدا باید با یکی از شرکت‌های ارائه دهنده سرویس پنل پیامکی تماس بگیرید و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. سپس این شرکت به شما یک شماره مجازی یا شماره کوتاه اختصاص می‌دهد که می‌توانید برای ارسال پیام‌های خود از آن استفاده کنید.

پس از ایجاد حساب کاربری، شما می‌توانید به رابط کاربری پنل پیامکی مراجعه کنید و با استفاده از آن، پیام‌های خود را به فرد یا افرادی که مایلید ارسال کنید. برای ارسال پیام، شما فقط به شماره تلفن همراه مقصد و متن پیام نیاز دارید. بعضی از ارائه دهندگان پنل پیامکی قابلیت‌های جالب دیگری را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند، مثلاً ارسال پیام چندگانه، برنامه‌ریزی ارسال پیام، ارسال پیام به صورت گروهی، ارسال پیام براساس سن یا جنسیت و… که به کاربران این سرویس کمک می‌کند تا با استفاده از آن، بهترین نتیجه را برای تبلیغات، اطلاع‌رسانی و ارتباط با مخاطبان خود بدست آورند. روش‌های ارسال پیامک ازطریق این شرکت‌ها باتوجه به لیست زیر انجام می‌شود:

  • ارسال پیامک براساس نقشه گوگل
  • ارسال پیامک براساس سن و جنسیت
  • ارسال پیامک bts
  • ارسال پیامک به دفترچه تلفن
  • ارسال پیامک ازطریق فایل اکسل
  • ارسال پیامک براساس کدپستی

خدمات پیامکی هلدینگ ایرانیان

هلدینگ ایرانیان باهدف کمک به صاحبان کسب و کارها و تولیدکنندگان آسیب دیده ناشی از همه گیری بیماری کرونا به منظور حفظ رونق اشتغال جبران بخشی از خسارات وارد شده به این عزیزان کم ترین تعرفه پیامکی را دربین سامانه های پیامکی ارائه می‌دهد. این شرکت ارسال انبوه پیامک را با قیمت و کیفیت مناسب با همکاری آرین تل به انجام می‌رساند.

🔴جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۰۲۱-۵۱۰۹۱۰۰۰☎️

۰۹۱۹۶۸۶۰۹۶۰☎️