ارسال پیامک ارزان با اپراتور آرین تل

ارسال پیامک ارزان و موثر

ارسال پیامک ارزان برای اغلب کسب و کارها جذاب و قابل استفاده می باشد. یکی از بهترین روش های اطلاع رسانی خدمات و جذب مشتری بیشتر، استفاده از ارسال پیامک می باشد.

همه چیز درباره اپراتور آرین تل

با صدور مجوز رسمی جهت فعالیت تجاری اپراتور آرین تل تعداد اپراتورهای شبکه مجازی موبایل به هشت عدد در کشور رسید.

این هشت اپراتور معتبرترین اپراتورها در زمینه‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات هستند. شرکت آرین تل که جدیدترین کمپانی تأسیس شده است در کنار سایر شرکت‌های دیگر موفق به اخذ پروانه مجازی تلفن همراه از نوع اول شده است. لازم به ذکر است که اپراتور مجازی نوع اول یکی از بهترین و کامل‌ترین نوع کسب و کارهای ایرانی با کم‌ترین تعرفه و بدون واسطه است.

اپراتور ارین تل

اپراتور آرین تل قادر است با ثبت قرارداد با اپراتورهای دیگر که از امکانات و تجهیزات مختلفی جهت انجام مکالمه و ارسال داده‌ها برخوردار هستند، اقدام به خرید خدمات خود کند. سپس این اپراتور می‌تواند با استفاده از نام برند و نشان تجاری مختص به خود اقدام به عرضه خدمات تلفن همراه از جمله ارسال sms تبلیغاتی یا سامانه تبلیغاتی و ارسال مکالمه کند.

اپراتور آرین تل چیست؟

اپراتور آرین تل یک متصدی موبایل است که با یک اپراتور موبایل از نوع MNO که از امکانات فیزیکی جهت ارسال مکالمات و داده‌ها برخوردار است قراردادی منعقد می‌کند. طی این معامله و قرارداد، خدمات به صورت عمده از یک اپراتور توسط آرین تل خریداری می‌شود. در نهایت نیز آرین تل خدمات خریداری شده را با نشان تجاری خود به مشتریان عرضه می‌کند. لازم به ذکر است که آرین تل هیچگونه امکانات فیزیکی برای ارسال مکالمات و داده را ندارد. به عبارت ساده‌تر آرین تل، جدید‌ترین اپراتور مجازی در ایران است که گاهی اوقات دسترسی به شبکه اپراتور میزبان برای آن فراهم می‌شود. البته در بسیاری اوقات امکان چنین دسترسی برای آن وجود ندارد.

MVNO یا اپراتورهای مجازی شبکه موبایل همانند شاخه بازاریابی اپراتورهای اصلی موبایل هستند که عملکرد آن‌ها بر اساس بازاریابی خواهد بود. یک اپراتور مجازی شبکه موبایل همانند اپراتور آرین تل قادر است در شرایط خاص بازار ظرفیت خالی اپراتورهای اصلی را پوشش دهد.

اهمیت پلتفرم باز اپراتور آرین تل API Open

پلتفرم باز اپراتور آرین تل از اهمیت بالایی برخوردار است، به نحوی که می‌توان به کمک آن بستری فراهم کرد تا فعالین حوزه استارتاپ‌ها، توسعه دهندگان API به کمک سرویس‌های مختلف ابری این اپراتور و برنامه نویسی اقدام به رفع نیازمندی‌های مشتریان کنند. همچنین اقدام به اشتراک گذاری برنامه نویسی خود را با سایر اپراتورها کنند.

خدمات و ظرفیت های پلتفرم های اپراتور آرین تل

خدمات پلتفرم اپراتور آرین تل با توجه به ظرفیت‌های ارائه شده بر اساس اعطای سیم کارت به مشترکین حقیقی و حقوقی خود به شرح زیر است.

  • تلویزیون اینترنتی
  • فضای ذخیره سازی ابری
  • باشگاه هواداران مشتریان
  • خدمات پایه از جمله مکالمه، پیامک، دیتا و کدهای دستوری USSD
  • خدمات دیجیتالی بانکی و پرداخت
  • هوشمند سازی و اینترنت اشیاء
  • ارتباطات بین المللی
  • سیم کارت سازمانی آرین تل و سرویس های سازمانی APN و MVPN
  • خدمات احراز هویت کاربران
  • خدمات همگرای اینترنت ثابت و اینترنت موبایل

سرویس‌های احراز هویت یا خدمات OTP و پرداخت اپراتور آرین تل در مجموعه خدمات پرداخت و سرویس‌های احراز هویت اپراتور آرین تل عبارت‌اند از:

  • قرار دادن کیف پول بر روی سیم کارت
  • انجام تراکنش موبایلی آفلاین و آنلاین
  • پرداخت و کاربری ساده به وسیله QR Code
  • اجرای پروتکل امنیتی بسیار قوی به کمک سیم کارت برای ایجاد رمز یکبار مصرف
  • سرویس های پرداخت اعتباری

راه‌های ارسال پیامک به بلک لیست با استفاده از اپراتور آرین تل

ارسال پیامک به شماره‌های بلک لیست برای مشاغل و کاربران یک دغدغه اساسی محسوب می‌شود. صاحبان کسب و کار با هدف اطلاع‌رسانی به جامعه‌ای گسترده روش ارسال پیامک را انتخاب می‌کنند. حال تصور کنید برخی افراد شماره خود را برای دریافت پیامک مسدود کرد‌اند، به این ترتیب باید راهی برای اطلاع‌رسانی به این شماره تلفن‌ها فراهم شود. در اپراتور آرین تل جهت ارسال پیامک به بلک لیست می‌توان به دو طریق عمل کرد. این دو روش عبارت‌اند از:

  • ارسال به کمک سیم کارت
  • ارسال به کمک خط خدماتی

لازم به ذکر است که به وسیله خط خدماتی می‌توان پیامک اطلاع رسانی ارسال کرد. اما امکان ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشتریان وجود ندارد. همچنین جهت ارسال به شماره‌های بلک لیست باید از سیم کارت استفاده کرد. در واقع ارسال پیامک به لیست سیاه از طریق خط خدماتی وجود ندارد و افرادی که قصد ارسال پیامک به شماره‌های موجود در این لیست را دارند باید از امکانات سیم کارت استفاده کنند.

خط خدماتی چیست؟

خط خدماتی نوعی سامانه پیامکی در اپراتور آرین تل است که از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به خط تبلیغاتی است. با این تفاوت که با خط خدماتی امکان ارسال پیامک به شماره‌های مسدود شده وجود دارد. در مقابل اما امکان ارسال sms تبلیغاتی با آن وجود ندارد. لازم به ذکر است که جهت فعال سازی خط خدماتی باید اپراتور را با دادن تعهد و سفته متقاعد کرد. به این معنی که از خط خدماتی هیچ گونه پیامک تبلیغاتی ارسال نخواهد شد. به طور کلی خط های خدماتی برای ارسال پیام کوتاه های وب سرویس و اطلاع رسانی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کاربردهای دیتا جدید همراه اول و ایرانسل در اپراتور آرین تل

در میان سیم کارت‌های ایرانسل نوعی سیم کارت به افراد عرضه می‌شوند که از آن تنها برای ارسال پیام کوتاه استفاده می‌شود. همچنین این سیم کارت‌ها به‌طور گسترده تحت پوشش اپراتور آرین تل قرار می‌گیرند. در واقع این نوع سیم کارت‌ها سیم کارت‌های دیتای ایرانسل هستند که از مدت‌ها پیش در اختیار افراد قرار داده شده‌اند. همچنین اخیراً همراه اول نیز بعد از فعال‌سازی اینترنت نسل ۳G اعلام نموده است که علاوه‌بر سیم کارت‌های معمولی اقدام به ارائه سیم کارت‌های دیتا نیز می‌کند. سیم کارت‌های دیتای همراه اول از نوع اعتباری است و تنها جهت ارسال پیامک درنظر گرفته شده‌اند، بنابراین از قابلیت برقراری تماس برخوردار نیستند.

سخن پایانی

رشید نجاری مدیر عامل هلدینگ ایرانیان در راستای توسعه کسب و کارهای ایرانی با کم‌ترین هزینه‌ها اقدام به انعقاد قرارداد با اپراتور آرین تل نموده است. قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان توسط روابط عمومی این هلدینگ رسماً اعلام شده است. به طور کلی این قرارداد، در جهت توسعه بازار و ارائه خدمات مدرن به مشتریان هلدینگ ایرانیان بسته شده است. قرارداد منعقد شده بیشتر با هدف ارسال پیامک، ایجاد پنل پیامک، کمک به کسب و کارهای داخلی و ایجاد نسل دوم سامانه‎های ارسال پیامک از سوی طرفین منعقد می‌گردد. شم مشتری گرامی و صاحبین مشاغل، می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت iranianvas.ir مراجعه کنید.