ارسال پیامک استانی

امکانات پنل اس ام اس پیامک ملی،ارسال پیامک استانی، عوامل موثر در ارسال sms

ارسال پیامک استانی

ارسال پیامک استانی کاربردهای خاص دارد، مانند انتخایات مجلس، انتخابات شورای شهر.  این روزها با افزایش رقابت بین آنلاین‌شاپ‌ها و فروشگاه‌های سطح شهر، انجام تبلیغات شیوه‌ مؤثری در جذب مشتری و ارتقاء شغلی محسوب می‌شود. تبلیغات انواع مختلفی دارد که البته تمامی این روش‌ها هزینه‌های نسبتاً بالایی را به خود اختصاص می‌دهند. یکی از بهترین راه‌کارهای تبلیغاتی استفاده از روش ارسال پیامک محسوب می‌شود. ارسال پیامک تبلیغاتی نه‌تنها اثرگذارتر از دیگر شیوه‌ها شناخته شده است بلکه هزینه بسیار پایین‌تری را به خود اختصاص می‌دهد. در این مطلب فصد داریم درخصوص ارسال پیامک استانی مطالب مفیدی به شما ارائه دهیم تا شما را به سوددهی بیشتر و پیشرفت تجاری بالاتری هدایت کنیم.

 

 

قدرت پیامک تبلیغاتی

اگر در زمان کوتاهی میخواهید شهر، منطقه یا جمعیت خاصی را از تبلیغی مطلع نمایید که اغلب این تبلیغات دیده شود، ارسال پیامک بهترین و کم هزینه ترین روش است.

و یا اگر کسب و کار خود را به تازگی شروع کرده‌اید یا به‌دنبال مناسب‌ترین و کم‌ هزینه‌ترین شیوه تبلیغاتی هستید بهتر است با خرید یک پنل پیامکی اقدام به ارسال پیامک استانی نمایید. به‌این ترتیب شما با کمترین هزینه می‌توانید شغل و نوع خدمات خود را به افراد بیشتری در مناطق مختلف معرفی کنید و در مدت کوتاهی با انبوهی از مشتریان روبه‌رو شوید. ارسال پیامک به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید مخاطبین هدف خود را در استان‌های مختلف پیدا نمایید و پیامک خود را در قالب متنی جذاب برای آن‌ها ارسال کنید. این قابلیت برای آنلاین‌شاپ‌ها روش مؤثری است تا با کمترین پرداختی بیشترین مشتری را از سراسر کشور به‌دست آورند.

 

ارسال پیامک از روی نقشه

ابزار ارسال پیامک نقشه ای، به اصطلاح «پیامپ» نام دارد. این ابزار به مشاغل مختلف در هر شهر و هر منطقه این امکان را می‌دهد تا به شماره اپراتورهای تلفن‌های همراه اول و ایرانسل پیامک مورد نظر را بفرستند. تبلیغ با استفاده از این امکانات در حال حاضر برای کلانشهرهایی مانند تهران، مشهد و تبریز فعال است. با استفاده از پیامپ صاحبین کسب و کار می‌توانند با انتخاب مناطقی خاص پیامک تبلیغاتی خود را به‌صورت هوشمندانه برای مخاطبین هدف ارسال نمایند. یکی از بهترین قابلیت‌های ارسل پیامک منطقه‌ای، ارسال پیام به مخاطبینی است که به یک منطقه وارد می‌شوند، به‌این ترتیب مدیران مشاغل می‌توانند به این افراد نیز پیامک ارسال کنند.

 اگر به تازگی سفری به مشهد یا تبریز داشته‌اید، حتماً دیده‌اید در بدو ورود شما پیامک‌های در قالب خوش‌آمد گویی از سوی مشاغل مختلف ارسال شده است. این پیام‌ها با استفاده از امکانات ارسال پیامک از روی نقشه برای شما فرستاده شده است. به‌این ترتیب مدیران مشاغل مختلف به زیرکی شما را به خرید از آن‌ها یا استفاده از خدماتشان دعوت می‌کنند.  

مزیت‌های ارسال پیامک استانی

مهمترین مزیت ارسال پیامک استانی آشنایی هم صنفی‌ها و مشتریان بالقوه شما با نوع خدمات و محصولات شما است. این موضوع سبب گسترش مراودات و گسترش روابط شما با همکارانتان و مشتریان احتمالی می‌گردد. اغلب افراد ترجیح می‌دهند بسیاری از خدمات و خرید‌های خود را به‌صورت غیر حضوری و آنلاین انجام دهند. ارسال پیامک استانی این شرایط را برای اینگونه مشتریان فراهم می‌آورد تا از محل زندگی خود محصول مورد نظر را خریداری نمایند. تبلیغات ازطریق ارسال پیامک استانی مانند یک بیلبورد بزرگ عمل می‌کند که همه افراد در تمام استان‌ها می‌توانند آن را ببینند.

شما می‌توانید در ارسال پیامک وب‌سایت یا پیج فروشگاهی خود را در قالب یک متن فوق‌العاده و جذاب به مشتریان خود معرفی کند. به‌این ترتیب مخاطبین صفحه اجتماعی شما بیشتر می‌گردد و رتبه وب‌سایت شما در موتورهای جستجوگر بالا می‌رود.

 

کاهش هزینه‌ ارسال پیامک

 

چگونه ارسال استانی پیامک را انجام دهیم؟

شما با خرید پنل پیامکی از یکی از شرکت‌های ارائه دهنده پنل می‌توانید با انتخاب مخاطبین هدف خود به تعداد نامحدود پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. یکی از معتبرترین و بهترین شرکت‌های ارائه دهنده پنل پیامکی شرکت هلدینگ ایرانیان محسوب می‌شود. این شرکت با همکاری شرکت آرین تل پنلی با کمترین تعرفه در اختیار مدیران قرار می‌دهد، درنتیجه شما می‌توانید با استفاده از خدمات این شرکت‌ها با کمترین هزینه به بالاترین میزان سوددهی برسید و به ارتقاء تجاری قابل‌توجهی دست ‌یابید.

شما به راحتی می‌توانید با راه‌اندازی و ایجاد یک حساب کاربری در هلینگ ایرانیان، پنل پیامکی را از این شرکت دریافت نمایید. در این پنل شما با تنظیم یک متن پیامکی جذاب می‌توانید نسبت به ارسال پنل پیامکی استانی اقدام نمایید.

 

کلام آخر

این روزها به‌همان اندازه که نحوه راه‎‌اندازی و داشتن سرمایه برای یک کسب و کار مهم است، انجام تبلیغات و معرفی نوع خدمات و محصولات به مشتریان نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. شما با استفاده از خدمات ارسال پیامک استانی می‌توانید با معرفی شغل و حرفه‌تان به تمام افراد، مشتریان بیشتری کسب نمایید و به سود قابل‌توجهی برسید. شرکت هلدینگ ایرانیان با مدیریت رشید نجاری در زمینه ارتقاء تجاری شما آماده خدمت رسانی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل فرمایید.