خرید پنل پیامک انتخابات

کمترین تعرفه ارسال پیامک،ارسال پیامک انتخاباتی، پیامک ارزان انتخاباتی، ارسال پیام انتخاباتی، خرید پنل sms،خرید پنل پیامک انتخابات

خرید پنل پیامک انتخابات

خرید پنل پیامک انتخابات در ایام انتخابات و برای تبلیغات پیامکی رونق زیادی پیدا میکند.

امروزه اغلب افراد با هر سن و جنسیتی، تلفن همراه و گوشی‌های ساده یا هوشمند دارند و مرتباً با استفاده از گوشی مشغول جستجو در فضای مجازی یا با ارسال پیام درصدد ارتباط با افراد مختلف هستند. باتوجه به این موضوع ارسال پیامک به گوشی‌های همراه به‌عنوان یکی از شیوه‌های اطلاع‌رسانی مؤثر و مفید شناخته شده است. چراکه بیش از ۵۰ درصد پیام‌ها تبلیغاتی ازسوی مخاطبین خوانده می‌شوند و مورد توجه قرار می‌گیرند. در روزهای داغ تبلیغات انتخاباتی که تمام کاندیداها به‌دنبال شیوه‌های جدید و اثرگذار در معرفی خود هستند، ارسال پیامک تبلیغاتی نیز به‌عنوان بهترین شیوه اطلاع‌رسانی همگانی معرفی شده است.

ارسال پیامک انتخاباتی پروسه‌ای کوتاه و ساده دارد که در قدم اول با خرید پنل پیامک انتخابات آغاز می‌گردد. اگر به‌عنوان کاندیدا قصد شرکت در انتخابات را دارید با ادامه مطلب همراه ما باشید تا درخصوص خرید پنل sms مطالب مفیدی به شما ارائه دهیم.

 

ارسال پیامک منطقه‌ ای،پیامک بهترین روش تبلیغات،پنل پیامک حرفه‌ ای، خرید پنل پیامک انتخابات

 

مهم‌ترین شیوه تبلیغات انتخاباتی

در روزهای پرتب‌وتاب انتخابات در همه جای شهر تراکت‌های تبلیغاتی، بنرهای بزرگ، پارچه نوشته‌ها و عکس کاندیداها به وفور دیده می‌شود. در بیشتر مواقع مردم و رهگذران بدون توجه به این تبلیغات از کنار آن‌ها می‌گذرند و هیچ تأثیری از آن‌ها نمی‌پذیرند. در این میان عده‌ای از کاندیداها هستند که از مهمترین شیوه اطلاع‌رسانی و تبلیغات برای معرفی خود و بیان اهداف انتخاباتی استفاده می‌کنند. این افراد با ارسال پیامک ویژه انتخابات به‌صورت انبوه به بهترین شیوه خود را به مخاطبین معرفی می‌کنند. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با استفاده از سامانه پیامک ویژه انتخابات انجام می‌شود.

در این پروسه اطلاع‌رسانی کاندیداها می‌توانند با خرید پنل پیامک انتخابات به‌شکل گسترده‌ای پیام‌ها، شعارها و اهداف خود را به دست مخاطب برسانند. این شیوه نوین و همگانی حدود ۱۰ سال است توسط کاندیداهای انتخاباتی انجام می‌گیرد و مزیت‌های فراوانی را برای آن‌ها به‌دنبال دارد. هر کاندیدا با پرداخت هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و خرید پنل sms می‌تواند در عرض چند دقیقاً به جامعه مشخصی از گروه مخاطبین پیامک انتخاباتی ارسال کند. کاندیداها براساس دسته‌بندی‌های زیر می‌تواند جامعه هدف خود را مشخص کنند و نسبت به ارسال اس ام اس انتخاباتی اقدام نماید:

  • ارسال پیامک انتخاباتی به بانک شماره‌های استان و شهر
  • ارسال پیامک از طریق نقشه گوگل
  • ارسال پیام باتوجه به آدرس و کد پستی مخاطبین
  • ارسال پیامک باتوجه به سن و جنسیت واجدین شرایط رأی‌گیری
  • ارسال یامک ویژه انتخابات به‌صورت متن یا صوت
  • ارسال پیام تبلیغاتی به شماره‌ها یجمع‌آوری شده مخاطبین
  • ارسال پیامک‌های تبلیغاتی ویژه انتخابات به رأی اولی‌ها
  • ارسال پیامک انتخاباتی به اصناف و مشاغل

خرید پنل پیامک انتخابات

خرید پنل sms با انجام ثبت‌نام در کی از شرکت‌های ارائه دهنده پنل آغاز می‌شود. سپس شرکت یک خط پیامکی در اختیار کاندیدا قرار می‌دهد که با استفاده از آن خط کاندیدا می‌تواند پیامک‌های انتخاباتی خود را به‌صورت انبوه به مخاطبین ارسال کند. به‌طورکلی بهترین پنل اس ام اس بیشترین امکانات و کمترین هزینه را دارد. هلدینگ ایرانیان در میان تمام شرکت‌های ارائه دهنده پنل پیامکی با درنظر داشتن کمترین تعرفه برای خود، بهترین پنل را در اختیار کاندیداهای گرامی قرار می‌دهد. این شرکت با مدیریت رشید نجاری تمام تلاش خود را در پیروزی قطعی شما در انتخابات انجام می‌دهد.

شما با مراجعه به سایت هلدینگ ایرانیان به نشانی www. iranianvas.ir می‌توانید از تمام مراحل ثبت‌نام و خرید پنل پیامک انتخابات آگاه شوید.

امکانات پنل پیامکی هلدینگ ایرانیان

سامانه پیامکی انتخاباتی هلدینگ ایرانیان نوعی نرم‌افزار تحت وب است که کاندیداها بدون داشتن مهارت خاصی می‌توانند از ان استفاده نمایند. پنل‌ اس ام اس ارائه شده توسط هلدینگ ایرانیان امکانات متنوع و ویژه‌ای دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

  • امکان ارسال پیامک ویژه انتخابات به اپراتورهای همراه اول و ایرانسل
  • امکان ارسال پیامک‌ها براساس کد پستی، آدرس گوگل، منطقه محل زندگی و…
  • امکان ارسال پیامک تبلیغاتی هوشمند، به‌این ترتیب کاندیدا با ذکر نام و مشخصات مخاطب پیام ارسالی را به‌صورت کاملاً شخصی برای مخاطب ارسال می‌کند.
  • امکان ارسال پیام تبلیغاتی انتخاباتی توسط خط خدماتی به شماره‌های بلک لیست
  • امکان گزارش‌گیری نحوه و میزان ارسال پیام‌ها و آمارگیری تعداد پیام‌های خوانده شده
  • امکان ارتباط با مخاطبین و دریافت نظرات و پیشنهادات آن‌ها

پیامک تبلیغاتی،تبلیغات پیامکی انتخابات مجلس

برای موفقیت در ارسال پیام‌های انتخاباتی چه مقرراتی باید رعایت گردد؟

ارسال پیامک ویژه انتخابات از قوانین خاصی تبعیت می‌کند. درواقع بیشتر این قوانین راه‌کارهای اثرگذار ارسال پیامک انتخاباتی به‌حساب می‌آیند و برخی قوانین راه‌حل‌های پیشگیرانه از شکایات محسوب می‌شوند. رعایت قوانین ازسوی کاندیدا درصد پیروزی و بازخورد مثبت مخاطبین را بالا می‌برد. مهمترین این قوانین عبارتند از:

  • بودجه مشخصی برای انجام تبلیغات پیامکی درنظر بگیرید تا در میانه راه با کمبود بودجه مواجه نشوید و بتوانید راه‌حل‌های مؤثر را اجرا کنید.
  • پیامک براساس منطقه جغرافیایی یا تفکیک جنستی روشی وؤثر در تبلیغات است، بنابراین قبل از شروع فرآیند تبلیغات شماره‌های تلفن همراه مخاطبین را جمع‌آوری کنید.
  • در ساعات مناسب روز پیامک انتخاباتی را ارسال کنید تا با بازخوردهای منفی روبه‌رو نشوید. معمولاً در ساعات ۱۰ صبح تا ۱۳ یا ۱۵ تا ۱۹عصر بهترین زمان برای ارسال پیام انتخاباتی محسوب می‌شود.
  • نام و کد انتخاباتی خود را در ابتدای متن پیام درج نمایید تا مخاطب به شما اطمنان کند و در زمان اخذ رأی به راحتی به کد شا دسترسی داشته باشد.
  • پیامک‌های تبلیغاتی خود را در بازه زمانی اعلام شده از سوی وزارت کشور ارسال کنید.
  • از شماره‎های پیامکی کوتاه جهت ارسال پیام استفاده کنید، این شماره‌ها برای مخاطب جذاب‌تر هستند.
  • هرگز رقیبانتان را تخریب نکنید، این اقدام به منزله تبلیغات نفی علیه خودتان به‌حساب می‎آید.

 کلام آخر

ارسال اس ام اس تبلیغاتی روشی مؤثر در معرفی افراد و مشاغل به مخاطبین محسوب می‌شود. این روزها که به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم، اغلب کاندیداها در فکر اجرای یک تبلیغات هدفمند و مفید هستند. اگر شما نیز نامتان در بین کاندیداها ثبت شده است بهتر است از همین امروز نسبت به خرید پنل پیامک انتخابات اقدام کنید و به دنبال یک کارشناس حرفه‌ای جهت تنظیم متن‌های جذاب باشید. هلیدنگ ایرانیان در همین راستا آماده هرگونه کمک‌رسانی به شم کاندیدای محترم است. شما هرگونه ابهام و سؤالی درخصوص دریافت و خرید پنل پیامکی داشته باشید می‌توانید با همکاران ما در این شرکت رمیان بگذارید. پیروزی و موفقیت شما آرزوی قلبی ما است.