خرید پنل پیامک

ارسال پیامک ،خرید پنل پیامک، تبلیغاتی،ارسال پیامک محله ای، تبلیغات پیامکی انتخابات مجلس، بهترین پنل پیامکی، بانک موبایل

خرید پنل پیامک

خرید پنل پیامک و استفاده از تبلیغات پیامکی از راه کار های سریع و موثر تبلیغات است.

اغلب مدیران حرفه‌ای برای معرفی شغل و کسب و کار خود از به‌روزترین و سریعترین راه‌کار‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند تا در بازه زمانی کوتاهی در بین مخاطبین شناخته شوند. هر شیوه تبلیغاتی هزینه‌های فراوانی به‌همراه دارد، بنابراین برخی از صاحبین کسب و کار موفق به انجام تبلیغات گسترده نمی‌شوند و درنتیجه به ارتقاء تجاری نیز دست نمی‌یابند. خبر خوب برای این گروه از مدیران اینکه، در سال‌های اخیر ارسال پیامک تبلیغاتی به‌عنوان ساده‌ترین، کم‌هزینه‌ترین و سریعترین شیوه معرفی و تبلیغ مشاغل شناخته شده است. این شیوه که اثرگذاری بالایی نسبت به سایر روش‌های دیگر دارد در بین کسب و کارهای جدید و حتی مشاغل قدیمی‌تر طرفداران بسیاری پیدا نموده است.  

ارسال پیامک تبلیغاتی نیازمند انجام مقدماتی نظیر خرید پنل پیامک است، در ادامه این مطلب قصد داریم درخصوص مزیت‌های این شیوه و چگونگی تهیه پنل پیامکی، مطالب مهمی در اختیار شما قرار دهیم، پس تا پایان همراه ما باشید.

چرا ارسال پیامک تبلیغاتی اثربخشی بالایی دارد؟

در دنیای امروز همه افراد پیر یا جوان، مرد یا زن همه‌وهمه گوشی تلفن همراه دارند و مرتباً درحال ارسال پیام یا انجام امور روزانه با گوشی‌های خود هستند. ارسال اس ام اس به گوشی تلفن همراه یک روش معمول برای ارتباط افراد با یکدیگر و معاشرت آن‌ها محسوب می‌شود. مهمترین مزیت ارسال و دریافت پیامک این است که این شیوه اطلاع‌رسانی هیچ نیازی به اینترنت ندارد، بنابراین افراد با هر نوع گوشی هوشمند یا غیر هوشمند می‌توانند از این روش مرسوم استفاده نمایند و با دیگران ارتباط برقرار کنند.

علت اثربخشی پیامک تبلیغاتی نیز دقیقاً به همین موضوع برمی‌گردد. مدیران و صاحبین کسب و کارها با ارسال پیامک به تمام اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، می‌توانند ارتباط نزدیکی با مخاطبین برقرار کنند. طبق آمار حدود ۵۰ درصد پیامک‌ها در همان ثانیه‌های اول دریافت باز می‌شوند و از این تعداد حدود ۹۰ درصد آن‌ها از خدمات پیامک شده استفاده می‌کنند. بنابراین شانس موفق شدن هر کسب و پیشه‌ای با ارسال اس ام اس تبلیغاتی بسیار بالا می‌رود.

در انجام این اقدام هوشمندانه مدیران مشاغل با استفاده از راه‌کارهای زیرکانه‌ای می‌توانند میزان اثربخشی پیامک تبلیغاتی خود را بالاتر ببرند. به‌عنوان مثال همیشه از یک خط به مخاطبین پیامک ارسال کنند یا مخاطبین هدف خود را با نام کوچک مورد خطای قرار دهند. به‌این ترتیب افراد بیشتر به شما اعتملد می‌کنند و در جهت استفاده از خدمات شما رغبت بیشتری پیدا می‌نمایند.

 

رشد تجارت با اس ام اس، تفاوت پیامک تبلیغاتی و خدماتی، ارسال sms انتخاباتی، سامانه پیامکی انتخابات

 

ارسال پیامک تبلیغاتی بر چه اساسی انجام می‌شود؟

ارسال پیامک‌های تبلیغاتی با اهداف متفاوت و البته مشخصی انجام می‌پذیرند. اگر تنها ۲۴ ساعت به پیامک‌های گوشی تلفن همراه خود توجه نمایید، خواهید دید مشاغل و خدمات مختلفی با ارسال sms درصدد جذب مخاطب هستند. انواع اس ام اس‌های ارسالی و پیامک‌های تبلیغاتی می‌تواند حاوی پیام‌های زیر باشد:

  • اطلاع از راه‌اندازی کسب و کار جدید
  • افتتاح شعب جدید در برخی مشاغل و اصناف
  • آغاز فروش فوق‌العاده
  • ارسال پیامک هشدار
  • ارسال پیامک ورود و انتقال وجه از بانک
  • ارسال پیامک‌های قبوض برق، آب، تلفن و…
  • ارسال کد یا رمز عبور موقت در برخی سامانه‌های مجازی
  • ارسال پیامک ویژه انتخابات در دوران طلایی تبلیغات انتخاباتی
  • اطلاع‌رسانی مشاغل یا مؤسسات مختلف مبنی‌بر ورود، ثبت‌نام یا خروج شما از سامانه

این نمونه‌ها در ارسال پیامک تنها بخشی از انواع اس ام اس‌های تبلیغاتی یا اطلاع‌رسانی به‌حساب می‌آیند. فرقی ندارد کاربران خرید پنل پیامک را به‌ چه منظور انجام می‌دهند، نکته مهم این است که همه افراد با هر هدف، براساس یک طبقه‌بندی مشترک اقدام به ارسال پیامک می‌نمایند. این طبقه‌بندی عبارت است از:

  • ارسال پیامک براساس سن یا جنسیت
  • ارسال پیامک باتوجه به آدرس پستی یا کدپستی
  • ارسال اس ام اس به برخی شماره‌های خاص
  • ارسال پیامک شهری، استانی یا محله‌ای
  • ارسال پیام به اصناف و مشاغل مختلف
  • ارسال اس ام اس باتوجه به نقشه جغرافیایی

نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی چگونه است؟

در قسمت‌های قبل گفته شد اولین قدم در ارسال پیامک تبلیغاتی خرید پنل پیامک محسوب می‌شود. این مرحله با ثبت‌نام در سامانه پیامکی انجام می‌پذیرد که هر متقاضی می‌تواند به‌صورت مجازی در وب‌سایت شرکت‌های ارائه دهنده پنل انجام دهد. در بین تمام شرکت‌های ارائه دهنده نام هلدینگ ایرانیان برای تمام مدیران حرفه‌ای شناخته شده است. این شرکت با مدیریت رشید نجاری بهترین، سریع‌ترین و ارزان‌ترین پنل پیامکی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. منظور از پنل رزان، کیفیت پایین خدمات پنل نیست، بلکه هلدین ایرانیان در جهت رفاه و ارتقاء تجاری مشاغل و کسب و کارها از میزان تعرفه خود کم می‌نماید تا کاربران با پرداخت هزینه پایین‌تری به رشد و شکوفایی نزدیک شوند.

جهت خرید پنل sms شما می‌توانید در وب‌سایت هلدینگ ایرانیان مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهید و بلافاصله یک خط پیامکی دریافت کنید. سپس با تنظیم متنی جذاب خدمات خود را به مشتریان معرفی و برای آن‌ها ارسال کنید. تنها کافی است شما بعد از خرید پنل لیستی از شماره‌های تلفن همراه را در اختیار داشته باشید تا با یک دسته‌بندی اصولی سریعتر به اهداف خود برسید. هلدینگ ایرانیان بعد از ارائه خط پیامکی  خدماتی ازجمله امکان گزارش‌گیری را برای شما درنظر می‌گیرد. به‌این ترتیب شما بعد از ارسال پیامک خود می‌توانید آماری از تعداد پیام‌های ارسالی، تعداد پیام‌های دریافت شده از سوی مخاطب، تعداد پیام‌های خوانده شده و همچنین بازخورد مخاطبین داشته باشید.  

یکی دیگر از بهترین خدمات هلدینگ ایرانیان امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه به‌شمار می‌آید. این شرکت به کاربران یک خط خدماتی ارائه می‌دهد که به واسطه آن افراد می‌توانند به شماره‌های تلفن بلک لیست پیام‎های خود را ارسال کنند. این شرکت بعد از فروش سامانه پیامکی با کمک همکاران خود و با پشتیبانی ۲۴ ساعته تمامی ابهامات و مشکلات شما را در این مسیر برطرف می‌نمایند.

کلام آخر

پیشرفت و ارتقاء تجاری در هیچ کسب و کاری بدون تبلیغات و معرفی دقیق خدمات شغلی اتفاق نمی‌افتد. این روزها در بین صاحبین کسب و کارها ارسال پیامک تبلیغاتی روشی مطمئن و سریع در رسیدن به بالاترین میزان فروش و سوددهی به‌حساب می‌آید. اگر شما نیز به تازگی کسب و کار خود را راه‌اندازی نموده‌اید یا پیشه‌ای قدیمی دارید، بهتر است از این شیوه نوین اطلاع‌رسانی برای جذب بیشتر مخاطبین و حفظ مشتریان قبلی خود استفاده کنید. برای این کار تنها کافی است با همکاران ما در شرکت هلدینگ ایرانیان تماس حاصل فرمایید و اقدام به خرید پنل پیامک کنید. به‌این ترتیب شما با پرداخت هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه، سریع شناخته می‌شوید و رشد قابل‌توجهی پیدا خواهید کرد. همچنین شما می‌توانید جهت دریافت پاسخ سؤالات خود با همکاران ما در مجموعه ارتباط برقرار کنید و از راهنمایی‌های آنان استفاده کنید.