کمترین تعرفه ارسال پیامک

کمترین تعرفه ارسال پیامک،ارسال پیامک انتخاباتی، پیامک ارزان انتخاباتی، ارسال پیام انتخاباتی، خرید پنل sms،خرید پنل پیامک انتخابات

کمترین تعرفه ارسال پیامک

کمترین تعرفه ارسال پیامک برای ارسال sms تبلیغاتی، کدام اپراتور است؟

یکی از روش‌های مؤثری که امروزه از آن به عنوان بستری برای اطلاع رسانی استفاده می‌شود، سامانه‌های ارسال پیام کوتاه است. این سامانه‌ها امروزه در بسیاری از کسب و کارهای گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما به عنوان یک کاربر، در طول شبانه روز، از نرم افزارها و برنامه‌های گوناگونی که در تلفن همراه خود دارید، استفاده می‌کنید. بنابراین شما به‌صورت روزانه سامانه‌های ارسال پیامک تبلیغاتی و اعلان‌های آن‌ها را بررسی می‌کنید و از آخرین پیام‌هایی که به شما داده شده است، مطلع می‌شوید.

در ادامه این محتوا قصد داریم شما را با خدمات اپراتور آرین تل آشنا کنیم و قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان را مورد بررسی قرار دهیم.

ارسال پیام کوتاه یکی از موثر ترین راهکار های بازاریابی و تبلیغات است.

ویژگی پیامک‌های تبلیغاتی چیست؟

پیامک‌های تبلیغاتی همیشه از سوی کسب و کارهای گوناگون به مخاطبین ارسال می‌گردد. با استفاده از پیامک‌های تبلیغاتی، صاحبان مشاغل می توانند قدم مؤثری در پیشرفت شغلی خود بردارند. همیشه رخدادهای بزرگ می تواند از طریق ارسال یک پیامک تبلیغاتی ساده نمودار شود. این اتفاق‌ها می‌تواند در زندگی حرفه‌ای افراد تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها، از سامانه‌های ارسال پیام کوتاه (SMS Panels) به منظور اطلاع‌رسانی خدمات و دوره‌های خود استفاده می‌کنند. این اپراتورها را می‌توان MVNO (اپراتور های مجازی شبکه سیار) نیز نامید. شما هم می‌توانید با ثبت نام در یکی از این سامانه‌ها، از خدمات و مزایای متعدد آن‌ها بهره‌مند شوید و به کسب و کار خود بهبود ببخشید. با استفاده از سامانه پیام کوتاه ملی ایران، شما با جذاب‌ترین پیشنهادات ویژه می‌توانید مخاطبین هدف خود را ترغیب نمایید تا از خدمات شما استفاده نمایند. هرچه مخاطبین شما بیشتر شوند، کسب و کار شما در مدت زمان کمی به بالاترین سوددهی خود می‌رسد.

برای ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی می بایست از محتوای مناسب استفاده کنید

سامانه پیام کوتاه ملی ایران، توسط اپراتور آرین تل پشتیبانی می‌شود. شما با استفاده از این سامانه جامع اطلاع‌رسانی، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کسب و کار خود را به راحتی به میلیون‌ها نفر معرفی کنید. معرفی فعالیت‌های شما به کسب و کارهای گوناگون با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی بر مبنای قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان به سادگی انجام می‌شود. شما می توانید در کنار شیوه‌های متعددی که برای بازاریابی و توسعه بازار کسب و کارتان می‌شناسید، از این راهکار نیز استفاده کنید.

قابلیت‌های سامانه پیام کوتاه ملی ایران

سامانه پیام کوتاه ملی ایران به‌عنوان به‌عنوان یک سکوی پرتاب شما را به بالاترین پله‌های موفقیت می‌رساند. این سامانه ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیر را برای کاربران به‌دنبال خواهد داشت.

  • فعال سازی خط خدماتی در ۲۴ ساعت: شما کاربران گرامی می‌توانید با ارائه مدارک شناسایی از پیش تعیین شده، شماره تماس‌های همراه و ثابت و نیز نشانی دقیق، ثبت نام خود را تکمیل کنید. این مراحل به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. پس از ثبت نام و تشکیل حساب کاربری، نام کاربری و رمز عبور را از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد و به راحتی وارد سامانه خواهید شد.
  • ضمانت بازگشت: یکی از اقدامات ضروری فروشندگان به منظور کسب رضایت کامل مشتریان و کاربران که در قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان نیز آمده است، بازگرداندن وجه پرداختی است. این کار در صورت عدم رضایت مشتریان و کاربران از خدمات ارائه شده صورت می‌گیرد.

تعهدات بازگشت وجه ازسوی اپراتور آرین تل

در ارتباط با بازگرداندن وجه ارسال پیامک تبلیغاتی، هر یک از مجموعه‌هایی که خدماتی را به دیگر افراد ارائه می‌دهند، مواردی را به عنوان تعهدهای خود در قبال کاربران در نظر می‌گیرند. یکی از تعهدهای سامانه پیام کوتاه ملی ایران که در قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان نیز رعایت شده است، ارائه تعرفه‌های کاربری به مشتریان مطابق با مطالب درج شده در سایت‌ها محسوب می‌شود. دیگر تعهد سامانه پیام کوتاه ملی ایران، توسعه‌دادن امکانات سامانه‌های ارسال پیام کوتاه است تا کاربران از خدمات نوین بهره مند شوند. این تنها تعداد اندکی از تعهداتی است که عرضه‌کننده سامانه ارسال پیام کوتاه می‌بایست در قبال مشتریان ارائه دهد.

بهتر است قبل از اقدام به تهیه اشتراک ارسال پیامک تبلیغاتی، از چنین تعهداتی آگاه شوید. البته بهتر است بدانید که کاربران نیز در قبال مجموعه هایی که کالا یا خدماتی را عرضه می‌کنند، تعهداتی دارند. یکی از تعهدات کاربران این است که اطلاعات غلط را به مجموعه‌های توسعه کسب و کار ارائه ندهند. ارائه مشخصات دقیق به منظور پیشبرد کار از سوی کاربران الزامی است.

تیم پشتیبانی اپراتور آرین تل

پشتیبانی ۲۴ ساعته از خدماتی که برای کاربران ارائه می‌شود، در تمامی سامانه‌های ارسال پیام کوتاه وجود دارد. این موضوع یکی از مواردی است که در بخش مورد نظر در قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان درج شده است. پس از فروش پنل به مشتریان، تمامی سامانه‌های مبتنی بر وب یا نرم افزارها باید مورد پشتیبانی قرار بگیرند. اگر به هر دلیلی کاربران با مشکلات فنی مواجه شوند، بهتر است پس از اطلاع‌رسانی مشکل مورد نظر، شکیبا باشند تا ایراد پیش‌آمده برطرف گردد.

البته بهتر است قبل از خرید پنل پیام کوتاه، این موضوع را مورد پیگیری قرار دهید. چرا که برخی از مجموعه‌هایی که پنل‌های ارسال پیام کوتاه را به مشتریان عرضه می‌کنند، خدمات پشتیبانی را به کاربران و مشتریان خود ارائه نمی کنند. سامانه پیام کوتاه ملی ایران بر اساس قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان این امکان را برای شما فراهم می‌کند و شما به‌عنوان کاربر این مجموعه به صورت شبانه روزی از پشتیبانی بهره مند خواهید شد.

ارسال پیامک می تواند کسب و کار شما را به راحتی توسعه دهد

روش‌های پشتیبانی سامانه پیام کوتاه ملی ایران

سامانه پیام کوتاه ملی ایران بر اساس قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان به دو روش تلفنی و برخط (آنلاین) از کاربران و مشتریان خود پشتیبانی به عمل می‌آورد.

در نظر داشته باشید که کارکنان این مجموعه به‌صورت حضوری در دو نوبت کاری در مجموعه مشغول انجام فعالیت هستند. شما کاربران گرامی می‌توانید با استفاده از ارسال ایمیل، ارسال پیام در فضای مجازی و دیگر راهکارها با واحد پشتیبانی سامانه پیام کوتاه ملی ایران ارتباط برقرار کنید.

ارائه گزارش های دقیق از سوی سامانه پیام کوتاه ملی ایران

با استفاده از سامانه پیام کوتاه ملی ایران می‌توان از گزارش‌های مالی و عملکرد‌های پیشین به صورت دقیق مطلع شد. یکی از قابلیت‌های اصلی هر یک از سامانه پیام کوتاه ملی ایران که در مفاد قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان نیز آمده است، استفاده از گزارش ارسال پیامک است. هر کسی که از این سامانه در کسب و کار خود استفاده می‌کند، انتظار دارد تا از وضعیت پیام‌های کوتاهی که ارسال کرده است، به طور شفاف و دقیق اطلاع پیدا کند.

در این سامانه، ارسال پیام‌های کوتاه به جدیدترین و به‌روز شده‌ترین شماره‌ها صورت خواهد گرفت. آپدیت شماره ها براساس دستورالعمل‎های کاری به طور منظم انجام خواهد شد. در هر شغلی هدف از ارائه گزارش کار اطلاع از نحوه انجام کار به‌شمار می‌آید. ارسال پیام‌های کوتاه نیز مانند تمامی امور دیگر می‌توانند از این قابلیت مهم و موثر برخوردار باشد. چنین قابلیتی بی‌تردید به امور مربوط به کسب و کارها نظم بیشتری خواهد بخشید و صاحبان و مدیران کسب و کار را از خدمات انجام شده مطلع خواهد کرد.

فاکتورهای مهم گزارش پیامک‌های ارسالی

گزارش پیامک‌های ارسال شده به‌صورت تخصصی در موارد مشخصیئتنطیم و ارائه می‌گردد، این موارد عبارتند از:

  • در صف ارسال پیامک تبلیغاتی: این وضعیت بیانگر این است که پیام کوتاه مورد نظر از نظر ارسال در قدم اول است و منتظر است تا کاربر آن را تایید کند.
  • ارسال پیام کوتاه به کاربر: این وضعیت بیانگر این است که پیام کوتاه به جامعه هدف ارسال شده است. به عبارت دیگر، این وضعیت می‌گوید که پیام ارسال شده توسط مخابرات دریافت شده است و آماده است تا در مرحله بعدی به شماره‌های تلفن همراه ارسال شود.

بهتر است از متن های گوناگونی به منظور ارسال پیام کوتاه استفاده کنید

  • دریافت شده توسط دستگاه: این وضعیت بیانگر این است که پیام کوتاهی که توسط فرستنده ارسال شده بود، اکنون به شماره همراه ارسال شده است. گیرنده ها در این وضعیت می‌توانند از طریق تلفن همراه خود، پیام ارسال شده را بررسی کنند.
  • عدم دریافت پیام کوتاه توسط دستگاه: در این شرایط پیام کوتاه ارسال شده به دستگاه مخاطب هدف دریافت نشده است. چنین وضعیتی در زمان‌هایی که تلفن همراه خاموش باشد، یا به مدت قابل توجهی در دسترس نباشند، رخ خواهد داد.
  • قرار گرفتن شماره در لیست سیاه: اگر کاربران، قابلیت دریافت پیام‌های کوتاه تبلیغاتی را مسدود کرده باشند این مسئله رخ می‌دهد.

گاهی ارسال یک پیام کوتاه می تواند دریچه ی بزرگی را در زندگی به روی شما باز کند

بانک جامع شماره‌ها برای ارسال پیامک تبلیغاتی

یکی از شیوه‌های ارائه بانک اطلاعاتی، استفاده از بانک جامع اطلاعات مدیران کسب و کارها است. اطلاعات مدیران کسب و کارها بر اساس قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان، در کنار شماره همراه آن‌ها در این بانک اطلاعاتی قرار می‌گیرد. هر کسب و کار به منظور ارسال پیام‌های کوتاه از این منبع اطلاعاتی می‌تواند استفاده می‌کند. به این ترتیب شماره‌های همراه به صورت طبقه‎بندی شده به کاربران ارائه می‌شود. صاحبان مشاغل برای بهره‌مندی از این قابلیت می‌توانند اقدام به خرید بسته بانک اطلاعاتی شماره همراه مدیران کسب و کار کنید.

استفاده از بسته بانک اطلاعاتی، این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی و بدون واسطه با کمک خدمات مورد نظر رونق تازه‌ای به فعالیت خود ببخشید. پس از خرید این بانک اطلاعاتی برای ارسال پیامک تبلیغاتی، شما می‌توانید به مدیران کسب و کار پیام‌های کوتاه تبلیغاتی که متن آن‌ها را از پیش آماده کرده‌اید، ارسال کنید. در صورتی که از آنلاین شاپ استفاده می‌کنید، می‌توانید بخش اینترنتی کسب و کار خود را نیز با ارسال لینک‌هایی از سایت فروشگاهی خود توسعه دهید.

شماره‌های تماس با استفاده از روش‌های گوناگونی در سامانه ارسال پیام کوتاه بانک ملی ایران طبقه‌بندی می‌شود. برخی از رایج‌ترین و شناخته شده‌ترین مبنا‌های طبقه‌بندی شماره همراه مدیران کسب و کار به‌صورت زیر است:

  • بر اساس کدپستی و منطقه‌بندی شهرداری
  • بر اساس صنف و دسته شغلی
  • بر اساس اپراتور (این که شماره همراه متعلق به اپراتور همراه اول یا ایرانسل باشد)
  • بر اساس استان، شهر، محله، سن، جنسیت، پیش‌شماره

در نظر داشته باشید تمامی طبقه‌بندی‌های ذکر شده به صورت هم زمان و یک‌جا انجام می‌شود. ارسال پیامک تبلیغاتی در سامانه پیام کوتاه ملی ایران با کمترین تعرفه صورت می‌گیرد. در این سامانه تعرفه هر پیامک ۳۰ تومان درنظر گرفته شده است.

بهتر است از سامانه های ارسال پیام کوتاه به صورت برنامه ریزی شده استفاده کنید

سخن پایانی

قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان به منظور ارائه خدمات به شما کاربران گرامی تنظیم شده است. جناب آقای رشید نجاری مدیر عامل هلدینگ ایرانیان با همکاری با اپراتور آرین تل در نظر دارند تا خدمات متنوعی را به شما مشتریان عرضه کنند. ما در نظر داریم با عرضه خدمات متنوع و نیز به عمل آوردن پشتیبانی کامل از شما کاربران گرامی و بر مبنای قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان، بهترین شرایط ممکن را برای کسب و کار شما فراهم آوریم.

شما می‌توانید در کنار روش های دیگر توسعه کسب و کار، از خدمات سامانه پیام کوتاه ملی ایران نیز بهره‌مند شوید.