معرفی پنل پیامک ملی ایران برای کسب و کارها

معرفی پنل پیامک ملی ایران

معرفی پنل پیامک ملی ایران برای کسب و کارها

معرفی پنل پیامک ملی ایران، برای آشنایی کسب و کارها و شرکت ها و استارت آپ ها با شرکت پیامک ملی ایران است

پنل پیامک همیشه برای همه کسب و کارها کاربردهای فراوانی داشته است. چه امروز که با فیلتر کردن شبکه‌های اجتماعی  فرستادن پیام برای تعداد زیادی از افراد به صورت هم زمان از گذشته محدودتر شده است؛ چه در گذشته که استفاده از شبکه‌های اجتماعی هنوز به گستردگی امروز نبود. پنل‌های پیامکی با اهداف زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که یکی از آن‌ها انجام تبلیغات محسوب می‌شود. اپراتور آرین تل یکی از این پنل‌ها است که برای ارسال هر نوع پیام با هر هدفی می‌توان از آن استفاده کرد. ارسال پیامک یکی از راه‌های تبلیغات و خبررسانی است که هنوز هم کارایی خودش را از دست نداده است.  

پنل پیامک

پنل پیامک چیست؟

پنل پیامک در واقع یک نرم افزار اینترنتی (آنلاین) است که به افراد و کسب و کارها اجازه می دهد تا بتوانند به کسانی که در نظر دارند با استفاده از یک رابط کاربری وب به‌طور انبوه پیام ارسال کنند. شما به‌عنوان کارفرما می‌توانید تعداد افرادی که قرار است برای آ‌ن‌ها پیام فرستاده شود را به سادگی مشخص کنید. استفاده از این پنل‌ها نیازی به سخت افزار یا برنامه جانبی ندارد. ارسال ازطریق پیام کوتاه ملی ایران یکی از همین امکانات کم نظیر است. بدین ترتیب شما می‌توانید به شکلی سریع، ثابت و کم هزینه پیامک مورد نظر خود را به مخاطبین ارسال نمایید. همچنین از این روش شما می‌توانید برای اشتراک‌گذاری اطلاعات خود با همکاران یا پرسنل فروشگاهتان استفاده نمایید.

برخی از این امکانات تنها منحصر به دیتا جدید همراه اول و ایرانسل می‌شوند. ارسال پیامک ازطریق مشخص شدن جامعه هدف را می‌توان بر اساس چند عامل دسته‌بندی و درخواست نمود:

  • ارسال پیامک براساس کد پستی و منطقه
  • بر اساس جنسیت و رده سنی
  • ترکیب کد پستی و جنسیت
  • بر اساس مکان آنی برای سیم کارت‌های ایرانسل
  • فرستادن sms برای شماره‌های روشن در شهر و استان
  • استفاده از تبلیغات در اتمام هر پیام برای سیم کارت‎های ایرانسل
  • فرستادن پیام مطابق با کامل‌ترین بانک مشاغل خاص
  • همچنین ارسال smsتبلیغاتی صوتی به شکل منطقه و مکان آنی برای سیم کارت‌های ایرانسل

هلدینگ ایرانیان به‌عنوان نماینده انحصاری ارسال پیامک اپراتور آرین تل، بهترین و مطمئن‌ترین مرجع جهت تهیه پنل پیامکی به‌شمار می‌آید. شما با خرید خط اختصاصی امکان فرستادن پیامک و مدیریت آن‌ها را در اختیار خواهید داشت. این خط‌های اختصاصی با اپراتورهای مختلف، قابلیت دلیور بیس را دارند و برای ارسال پیامک به بلک لیست نیز قابل استفاده هستند.

خط خدماتی

شیوه های فرستادن پیام به لیست سیاه

با پنل پیامک امکان فرستادن پیام به شماره هایی که شماره های تبلیغاتی را در لیست سیاه خود قرار داده اند هم وجود دارد. بسیاری از کاربران گوشی های همراه با ارسال کدی به مخابرات درخواست مسدود شدن پیامک های تبلیغاتی را می دهند. برای این که کسب و کارها بتوانند از این سد عبور کنند و برای ارسال پیامک لیست سیاه می توانند از چند راه استفاده کنند. یعنی می توان با استفاده از شیوه های ضد بلاک پیامک عمل کرد. برای فرستادن پیامک به این شماره ها می توان از سیم کارت ها یا خط های خدماتی استفاده کرد.   

ارسال به شماره های بلک لیست دغدغه بسیاری از کسب و کارها است. کار کردن با این خط های خدماتی مشابه با خط های تبلیغاتی است. تنها تفاوت آنها در این است که از این خط ها برای اطلاع رسانی استفاده می شود. ضمن این که فرستادن پیامک از این طریق به شماره های در دسترس و بانک شماره ها امکان پذیر است. یعنی به این ترتیب نمی توان به شماره های گسترده منطقه ای که دسترسی به آنها نیست از این طریق پیامک ارسال کرد.

برای این که بتوان تبلیغ یا پیغام خود را برای مخاطبان ارسال کرد، می توان از خطوط مختلف تبلیغاتی و خدماتی استفاده کرد. هر پنل پیامک دارای ویژگی ها و مشخصات به خود است. با شناخت دقیق تر این خطوط می توان انتخاب بهتری داشت. برای این که بتوانید از خطوط مناسب برای کسب و کار خود استفاده کنید می توانید از مشاوران متخصص در این حوزه کمک بگیرید.   

 

معرفی پنل پیامک ملی ایران  

خط خدماتی و تبلیغاتی – معرفی پنل پیامک ملی ایران

پنل پیامک با خط‌های خدماتی و تبلیغاتی قابل ارسال است. در واقع، فرستادن پیامک برای تعداد زیادی مخاطب به طور هم زمان به هر دو شکل امکان پذیر است. این دو خط با عملکردی شبیه به هم در دسترس همه کسب و کارها قرار دارند. تفاوت این دو خط با یکدیگر به این صورت است که، در خط‌های خدماتی برای شماره‌هایی پیامک ارسال می‌شود که تمایل به دریافت پیامک دارند و شماره خود را در اختیار فرستنده قرار داده‌اند، بنابراین این خطوط نوعی سامانه پیامک هستند. این خطوط شکلی از خطوط اختصاصی هستند که با دریافت مدارک حقوقی و شرکتی اپراتور خط اختصاصی به خطوط خدماتی تبدیل می شوند.  

سامانه تبلیغاتی درحقیقت مجموعه‌ای از ابزارها و فرآیندهایی است که برای ایجاد مدیریت و پیشبرد تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرند. این سامانه شامل ابزارهای مختلفی مانند تحلیل بازار، تحلیل رقبا، تعیین هدف مشتری، استراتژی تبلیغاتی، طراحی تبلیغات، انتشار تبلیغات و اندازه‌گیری و ارزیابی عملکرد تبلیغات هستند. با استفاده از سامانه تبلیغاتی، شرکت‌ها و کسب و کارها می‌توانند به سادگی و با کمترین هزینه‌ها به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند و فروش خود را افزایش دهند.

این سامانه با خطوط خدماتی متفاوت است و به‌طورکلی محیط کاربری آن‌ مشابه ارسال ایمیل است. شیوه استفاده از سامانه تبلیغاتی، شبیه بقیه ابزارهای پیام رسانی است. برای شروع باید در وب سایت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند ثبت نام شوید. شما جهت ارتقاء شغلی خود و رسیدن به سوددهی بالا، با کمک این سامانه‌ها و پنل‌ها می‌توانید به شکل تکی یا گروهی برای مخاطبان هدف خود پیامک ارسال کنید. این سامانه‌ها به‌طور معمول دارای امکانات مختلفی هستند و شما می‌توانید با آگاهی از این امکانات و ویژگی‎ها برای خرید آن‌ها اقدام نمایید.

سامانه تبلیغاتی – معرفی پنل پیامک ملی ایران

تهیه پنل پیامک از هلدینگی به نام ایرانیان

شما برای تبلیغ کسب و کارتان و شناساندن خود به مخاطبین، پنل پیامک و سامانه‌های پیامکی مختلف را می‎توانید از هلدینگ ایرانیان تهیه نمایید. این هلدینگ خدمات ارسال پیامک را با کمک اپراتور آرین تل به مشتریان عرضه می‌کند. هلدینگ ایرانیان برای کمک به کسب و کارها از سود خود چشم پوشی نموده و تعرفه بسیار کمی را برای مشتریان در نظر گرفته است. برای دسترسی به همه خدمات این هلدینگ از جمله پنل ارسال پیامک می‌توانید به https://iranianvas.ir/ مراجعه کنید.

کلام آخر

هلدینگ ایرانیان، سامانه پیام کوتاه ملی ایران، معتبرترین سامانه پیام کوتاه کشور با مدیریت رشید نجاری در راستای توسعه کسب و کارهای ایرانی کمترین تعرفه بدون واسطه را دریافت می‌کند و ارزان ترین پنل پیامکی است و تا به حال توانسته است در زمینه تبلیغ و برندینگ کسب و کارها فعالیت گسترده ای انجام دهد. برای تهیه هر یک از پنل‌ها ارائه شده توسط این شرکت، می توانید از طریق قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان اقدام کنید و به طور مرتب از این خدمات بهره‌مند شوید. ارسال و فرستادن پیامک جهت اطلاع‌رسانی و تبلیغات با وجود گسترده شدن شبکه‌های اجتماعی هنوز هم کاربرد و بازخورد عمیقی دارد.