ارسال پیامک انبوه انتخاباتی

ارسال پیامک محله ای، ارسال پیامک انبوه انتخاباتی، پیامک انتخابات،مزیت پیامک انبوه

ارسال پیامک انبوه انتخاباتی

ارسال پیامک انبوه انتخاباتی روشی موثر در زمان انتخابات است.

انتخابات به‌عنوان یک رویداد مهم اجتماعی هر چند سال یکبار برگزار می‌گردد و طی آن منتخب یا منتخبین مردم بر کرسی سیاست تکیه می‌زنند. ‌این اتفاق مهم سیاسی-اجتماعی نیازمند اقدامات و زمینه‌سازی‌های مهم و اساسی است تا کاندیداها به موفقیت و پیروز برسند. مهمترین راه‌کار در رسیدن به بهترین جایگاه انجام تبلیغات مفید و مؤثر انتخاباتی به‌حساب می‌آید. این شیوه اطلاع‌رسانی راه‌حلی کاربردی و البته پرهزینه است، اما طی این فرایند مخاطبین به‌ خوبی در جریان اهداف کاندیدا قرار می‌گیرند. تبلیغات در انتخابات شیوه‌های متعددی دارد که هر کاندیدا باتوجه به بودجه خود اقدام به انجام آن‌ها می‌نماید.

 در این بین علاوه‌بر هزینه، اثرگذار بودن تبلیغ بر ذهن مخاطب نقش مهمی را ایفا می‌کند. ممکن است یک کاندیدا انواع شیوه‌های تبلیغاتی را در انتخابات استفاده کند و هزینه‌های گزافی نیز پرداخت نماید، اما نتیجه قابل‌قبولی دریافت نکند. پس برای یک کاندیدا مهم است که شعارهای تبلیغاتی او به گوش همه مخاطبین برسد و همه اقشار جامعه او را به‌عنوان فردی تأثیرگذار بر آینده سیاسی جامعه بشناسند. ارسال پیامک انبوه انتخاباتی دقیقاً همان روشی است که کاندیداها را به این هدف می‌رساند. در ادامه مطلب درخصوص این شیوه مهم تبلیغاتی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

نمایندگی پنل پیامک،ارسال پیامک شهری، پنل پیامک ویژه انتخابات، سامانه پیامکی انتخابات

 

ارسال پیامک انبوه چگونه به پیروزی یک کاندیدا کمک می‌کند؟

حتماً دیده‌اید در روزها نزدیک به انتخابات هر کاندیدا با برگزاری همایش، مناظره، مصاحبه با رسانه‌ها، پخش تراکت، نصب بیلبورد و… سعی در معرفی خود به‌عنوان کاندیدا و بیان اهداف خود دارد. انجام این شیوه‌های مرسوم و البته قدیمی هزینه‌های بسیار زیادی به همراه دارد. ازطرفی ممکن است همه اقشار جامعه یا واجدین شرایط رأی امکان در دسترسی به تراکت‌ها یا برگه‌های تبلیغاتی را نداشته باشند؛ یا در یک مدت مشخص تعداد مخاطبین زیادی موفق به شرکت در یک همایش یا مشاهده یک مصاحبه تلویزیونی نشوند. بنابراین در اینجا نیاز به وجود یک فرآیند تبلیغاتی عمومی در معرفی کاندیدا برای حجم بالایی از مخاطبین احساس می‌شود.

ارسال پیامک انبوه انتخاباتی دقیقاً همان شیوه‌ای است که در اینگونه مواقع سبب ایجاد ارتباط کاندیداها با مخاطبین می‌گردد. هر کاندیدا یا مدیر کمپین تبلیغاتی با خرید پنل sms می‌تواند یک خط پیامکی دریافت کند و توسط آن به حجم بالایی از مخاطبین دسترسی داشته باشد. کاندیدا می‌تواند با دراختیار داشتن شماره‌های اپراتورهای ایرانسل و همراه اول و دسته‌بندی آنها در عرض چند دقیقه پیامک ویژه انتخابات را به گروه بالایی از مخاطبین ارسال کند. مخاطبین هدف کاندیدا می‌توانند براساس سن، جنسیت، محل زندگی، استان، شهر، شغل و… دسته‌بندی شوند و سپس توسط کاندیدا در جریان اطلاعات شخصی و اهداف سیاسی او قرار گیرند.

پیامک انتخاباتی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

تمام کاندیداها در هر دوره انتخاباتی با شعار حل مشکلات و دغدغه‌های اجتماعی و سیاسی وارده عرصه رقابت می‌شوند. ارسال پیامک انتخاباتی باید براساس همین دغدغه‌ها و مسائل انجام پذیرد. کاندیدا با خرید سامانه پیامک ویژه انتخابات در مرحله نخست شماره مخاطبین خود را انتخاب می‌کند و با کمک تیم پشتیبانی متنی جذاب و اثرگذار تدارک می‌بیند، سپس در عرض چند دقیقه، پیام به لیست انتخاب شده ارسال می‌گردد. هر پیامک انتخباتی باید ویژگی‌هایی داشته باشد تا به دل مخاطب بنشیند و نظر او را جلب کند. مهمتذین این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • مختصر و مفید نوشته شود: از زیاده گویی و بیان شعارهای پوچ و توخالی دوری کنید، مخاطبین شما انسان‌های باهوش و زیرکی هستند و عدم صداقت کلام شما را به راحتی درک می‌کنند. بنابراین سعس کنید با دیدی واقع‌گرایانه و منصفانه به مسائل جامعه نگاه کنید و راه‎کارهای مؤثر و عملی را در شعارهای خود بگنجانید.
  • در ساعات شلوغی روز هرگز پیام ارسال نکنید: اگر تمایل دارید پیام شما توسط مخاطب باز و خوانده شود، مشغله‌ها و گرفتاری‌های روزانه او را درک کنید. معمولاً افراد شاغل در ساعات اداری فرصت بررسی پیام‌های دریافتی خود را ندارند. همچنین مشغله افراد دیگر مانند دانشجویان، بانوان خانه‌دار و دیگر اقشار جامعه را درنظر بگیرید و سپس در ساعات خاصی پیامک انتخاباتی خود را ارسال کنید.
  • از تخریب رقبا بپرهیزید: هرگز رقیبانتان را تخریب نکنید، سعی کنید شعارهای شما سازنده باشند و با تکیه بر دانش و توانایی‌ها خود پیروز میدان شوید نه تخریب رقیبان.
  • مناسبت‌های تقویمی را جدی بگیرید: با تبریک یا تسلیت مناسبت‌ها، مخاطب احساس می‌کند با یک کاندیدای پویا در ارتباط است.
  • رأی اولی‌ها را جدی بگیرید: قدرت رأی اولی‌ها در هر انتخاباتی بر کسی پوشیده نیست، با پیام‌ها و شعارهای خود آن‌ها را برای ساختن آینده‌ای بهتر و کشوری پیشرفته تشویق نمایید.
  • نام و کد انتخاباتی خود را ذکر کنید: در ابتدای هر پیام نام و کد انتخاباتی خود را درج نمایید تا واجدین شرایط به راحتی به کد شما دسترسی داشته باشند و در زمان اخذ رأی به مشکلی برخورد نکنند.

خرید پنل پیامکی

ارسال پیامک انبوه با خرید پنل sms از یکی از شرکت‌های ارائه دهنده پنل انجام می‌پذیرد. هلدینگ ایرنیان یکی از بهترین شرکت‌هایی است که در سال‌های اخیر سریع‌ترین و به‌روزترین پنل‌های ویژه پیامکی را در اختیار کاربران و متقاضیان قرار می‌دهد. این شرکت با مدیریت رشید نجاری سعی بر ارائه بهترین سرویس‌های پیامکی به مشتریان خود دارد. هلئینگ ایرانیان در این راستا کمترین تعرفه را برای خود درنظر می‌گیرد، بنابراین شما کاندیدای محترم با دریافت پنل sms انتخاباتی ارزان، می‌توانید یک اطلاع‌رسانی عمومی ترتیب دهید.

ارسال اس ام اس ارزان به معنی کیفیت پایین خدمات هلدینگ ایرانیان نیست، بلکه این مجموعه تمام امکانات ارسال پیامک انبوه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و تنها تعرفه خود در را این زمینه کاهش می‌دهد که این مسئله سبب افزایش اعتماد و پیشرفت مشتریان گردیده است. همچنین این شرکت با اختصاص یک خط خدماتی به کاندیداها امکان ارسال پیامک ویژه انتخابات را به شماره‌ها یبلک لیست فراهم می‌کند. این مجموعه تمام تلاش خود را برای موفقیت و پیروزی شما به انجام می‌رساند.

کلام آخر

این روزها ارسال پیامک انبوه انتخاباتی به گروه مشخصی از مخاطبین بهترین و اثرگذارترین شیوه تبلیغات انتخاباتی محسوب می‌شود. بهتر است همین امروز به فکر تهیه یک سامانه پیامکی انتخاباتی باشید و از کارشناسان خود بخواهید متن‌های جذاب تبلیغاتی شما را آماده کنند. شما به محض خرید پنل sms می‌توانید به سرعت با حجم بالایی از مخاطبین ارتباط برقرار کنید و خود را به ایشان معرفی نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در هلدینگ ایرانیان تماس بگیرید. کارشناسان ما در این بخش آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.