بهترین سامانه پیامکی

بهترین سامانه پیامکی، ارسال پیامک هدفمند

بهترین سامانه پیامکی

بهترین سامانه پیامکی از نظر قیمت و کیفیت انجام کار کدام است ؟

این روزها رقابت در بازارهای تجاری سبب شده است تا صاحبان کسب و کارها به شیوه‌های مختلف بازاریابی و تبلیغات روی آورند و هرکدام به طریقی خدمات خود را به مشتریان معرفی نمایند. همه ما می‌دانیم انجام تبلیغات با هزینه‌های نسبتاً زیادی همراه است که ممکن است مشاغل کوچک، خانگی یا نوپا از پس این هزینه‌ها برنیایند. به همین علت استفاده از سرویس پیامک به‌عنوان راه‌کاری مؤثر، زودبازده و البته کم هزینه در بین بسیاری از مشاغل شناخته شده است. این فرآیند که با خرید پنل sms آغاز می‌شود و با ارسال پیامک انبوه ادامه پیدا می‌کند، راه‌کاری مؤثر در معرفی خدمات مشاغل بزرگ و کوچک به‌شمار می‌آید. اما این سرویس ارسال پیامک درصورتی مشاغل را به بالاترین میزان بازدهی می‌رساند که از قابلیت‌های ویژه و مهمی برخوردار باشند.

در این مطلب قصد داریم درخصوص امکانات و ویژگی‌هایی که یک سامانه پیامکی را به بهترین در نوع خود بدل می‌کند صحبت نماییم، پس با ادامه مطلب همراهمان باشید.

 

 

سامانه پیامکی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

حداقل کاری که یک سامانه پیامکی انجام می‌هد، ارسال پیامک انبوه به تعداد بالایی از مخاطبین محسوب می‌شود. اما این مقدار امکانات آیا برای رساندن مدیران مشاغل به اهداف تجاری کافی نیست. یک سامانه پیامکی خوب علاوه‌بر ارسال sms انبوه باید ویژگی‌های منحصربه‌فرد و خاصی داشته باشد تا مورد توجه صاحبان کسب و کارها قرار گیرد. در ایران شرکت‌های مختلفی هستند که ارائه‌دهنده پنل پیامکی هستند، اما در بین این مجموعه‌ها تنها شرکت هلدینگ ایرانیان است که به‌عنوان نماینده انحصاری آرین تل خدمات فوق‌العاده‌ای را برای مشتریان خود درنظر می‌گیرد. این شرکت با مدیریت رشید نجاری ویژگی‌ها و امکانات زیر را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد:

  • ارائه بانکی کامل از شماره تلفن‌های همراه اپراتورهای ایرانسل و همراه اول بعد از خرید پنل پیامک
  • ارسال پیامک انبوه براساس تفکیک سن یا جنسیت
  • ارسال پیامک تبلیغاتی باتوجه به کدپستی، منطقه محل زندگی یا نقشه جغرافیایی
  • ارسال پیامک در کمترین زمان ممکن
  • ارائه خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته برای تمامی خریداران پنل sms
  • ارائه بهترین و پرسرعت‌ترین پنل پیامک انتخاباتی
  • ارسال پیامک ویژه انتخابات باتوجه به سن برای رأی اولی‌ها
  • ارسال پیامک ویژه مناسبت‌های مذهبی
  • ارسل پیامک تبریک ویژه سالگرد تولد
  • ارائه سامانه پیامکی ارزان برای رفاه حال مشتریان با وجود تمام امکانات و ویژگی‌ها
  • امکان تشکیل کمپین تبلیغاتی در زمان انتخابات
  • امکان دریافت گزارش از نحوه ارسال و تعداد پیامک‌های ارسال شده و تعداد پیامک‌های باز و خوانده شده
  • امکان ارسال پیامک ویژه اصناف
  • امکان ارسال پیامک به شماره تلفن‌های بلک لیست با خرید خط خدماتی
  • دارای بهترین نسخه تحت وب

چرا هلدینگ ایرانیان؟

اگر صاحب کسب و کار نوپایی هستید یا شغلی قدیمی دارید، حتماً شیوه تبلیغات ازطریق ارسال sms به گوشتان خورده است. شما برای موفقیت باید یک حامی داشته باشید تا علاوه‌بر ارائه سریع‌ترین سامانه ارسال پیامک به شما، راهنمای خوبی برای رساندن شما با اهدافتان باشد. هلدینگ ایرانیان با دراختیار داشتن بانک کاملی از شماره تلفن‌های اپراتورهای ایرانسل و همراه اول قدم اول را برای رسیدن به موفقیت شما برمی‌دارد. سپس باتوجه به نوع خدمات و نحوه تبلیغات شما ارسال پیامک براساس سن، جنسیت، منطقه جغرافیایی و… را به شما پیشنهاد می‌دهد و ارسال اینگونه‌ پیامک‌ها را به‌صورت انبوه برای شما فراهم می‌نماید.

 این شرکت بیش از ۱۵ سال است در زمینه فناوری اطلاعات و سرویس‌های مخابراتی مشغول خدمت رسانی به مشتریان گرامی است. هلدینگ ایرانیان با همکاری تیم پشتیبانی سرویس پیامک پرسرعتی به شما ارائه می‌نماید و شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بالاترین بازخورد می‌رساند. همچنین این شرکت با ارائه پنل پیامک انتخاباتی و ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی پیامکی موفقیت نامزدهای انتخاباتی و شناخته شدن آن‌ها را به‌عنوان یک چهره انتخاباتی تضمین می‌نماید.

کلام آخر

بهترین راه‌کار برای تبلیغات مفید و مؤثر برای صاحبان مشاغل ارسال پیامک انبوه به مشتریان و مخاطبین به‌حساب می‌آید. صاحبان مشاغل و مدیران کسب و کار برای اینکه در این زمینه به موفقیت و رشد تجاری دست یابند باید از بهترین پنل پیامکی استفاده نمایند و از شرکت‌های معتبری اقدام به خرید پنل sms کنند. هلدینگ ایرانیان نامی شناخته شده و قدیمی در عرصه فناوری اطلاعات آماده خدمت‎رسانی به صاحبان کسب و کار می‌باشد. اگر قصد خرید سامانه پیامک را دارید بهتر است همین امروز جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در هلدینگ ایرانیان تماس حاصل فرمایید و نسبت به ثبت‌نام و خرید پنل پیامک اقدام کنید. این شرکت برای موفقیت شغلی شما نهایت تلاش خود را خواهد کرد.