ارسال پیامک انبوه ارزان

ارسال اس ام اس انبوه ارزان، ارسال پیامک انبوه

ارسال پیامک انبوه ارزان

ارسال پیامک انبوه ارزان  برای اکثر کسب و کارها مهم و شاید لازم است.

اگر صاحب کسب و کاری هستید و تصور می‌کنید لازم است تا بیشتر مورد توجه قرار گیرید و برای رسیدن به رشد تـجاری نیاز به یک راه‌حل دارید بهتر است به فکر تبلیغات هوشمند و ارسال پیامک باشید. همه ما می‌دانیم کلمه تبلیغات با سرمایه و هزینه گره خورده است، اما این روزها برای شناخته شدن و به‌دست آوردن مشتری لازم نیست هزینه‌های بالایی صرف کنید، شما با یک برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند می‌توانید در مدت زمان کوتاهی با صرف هزینه‌ای منطقی به یک رشد چشمگیری دست‌پیدا کنید. ارسال پیامک انبوه ارزان یکی از راه‌حل‌های مؤثری است که در چند سال اخیر سبب رشد اقتصادی بسیاری از مشاغل و کسب و کارها شده است. این شیوه نوین باید براساس استراتژی‌های خاصی انجام شود تا شما را به بالاترین میزان سوددهی برساند.

اگر مدیریت کسب و کاری را برعهده دارید یا به تازگی قرار است شغل خود را راه‌اندازی کنید با ادامه مطلب همراه ما باشید تا بهترین و کارآمدترین شیوه بازاریابی را خدمت شما معرفی نماییم.

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

همانطور که گفتیم تبلیغات یکی از بهترین راه‌حل‌هایی است که مشاغل می‌توانند جهت شناساندن و معرفی خدمات خود انجام دهند. اما آیا تمام شیوه‌های تبلیغاتی مدیران مشاغل را به هدفشان نزدیک می‌کند؟ آیا تمام راه‌های معرفی خدمات مؤثر است و بازخورد مثبتی به‌همراه دارد؟ حتماً تا به حال بیلبورهای بزرگ را در سطح شهر دیده‌اید، این شیوه‌ تبلیغاتی که سال‌ها است مورد توجه برخی مشاغل قرار گرفته است هزینه بسیار زیادی به‌همراه دارد، اما آیا تصور می‌کنید به اندازه‌ای که هزینه دارد بازخورد مثبت هم دارد؟

در ده سال اخیر بهترین شیوه تبلیغاتی ارسال پیامک انبوه شناخته شده است، زیرا این روزها همه افراد در تمام نقاط کشور دارای تلفن همراه هستند. آمار نشان داده است حدود ۹۰ درصد افراد در همان لحظات دریافت پیامک آن را باز و مطالعه می‎نمایند و حدود ۵۰ درصد این افراد از خدمات معرفی شده استفاده می‌کنند. بنابراین مدیران مشاغل با ارسال پیامک تبلیغاتی تا ۹۰ درصد اطمینان دارند پیامشان به دست مخاطبین و مشتریان می‌رسد، اما ممکن است با نصب بیلبورد یا پخش تراکت، بسیاری از مشتریان از خدمات و محصولات آن‌ها اطلاع پیدا نکنند!

ارسال پیامک مکان محور - lbs

ارسال اس ام اس انبوه شیوه‌ای مؤثر در معرفی خدمات و محصولات تمام مشاغل شناخته شده است. این روش مفید که براساس ماژول‌های مشخصی انجام می‌گیرد نیاز به اقدامات خاص یا دشواری ندارد. اگر قصد دارید از این شیوه تبلیغاتی بهره‌مند شوید بهتر است با ادامه مطلب همراه ما باشید تا نحوه ارسال پیامک انبوه ارزان را در کنار یکدیگر ارزیابی ‌نماییم.

خرید پنل SMS

شما می‌توانید باتوجه به سن، جنسیت، محل زندگی، شغل و… مشتریان خود ارسال پیامک انبوه را انجام دهید؛ اما قبل از شروع باید نسبت به خرید پنل اس ام اس یا سامانه پیامک اقدام نمایید. شرکت‌های بسیاری در داخل کشور هستند که پنل پیامک به مشتریان ارائه می‌نمایند، اما اگر قصد دارید بهترین پنل پیامک را خریداری نمایید و به‌سرعت به رشد اقتصادی دست پیدا کنید بهتر است شرکت ویرا ارتباط گستر ایرانیان را انتخاب نمایید. این شرکت که با نام تجاری هلدینگ ایرانیان در بین مشتریان خود شناخته شده است، تنها نماینده رسمی شرکت آرین تل در ایران به‌حساب می‌آید. شما با خرید پنل پیامک از هلدینگ ایرانیان در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید به‌صورت انبوه پیامک‌های تبلیغاتی خود را به مخاطبینتان ارسال کنید.

پنل SMS برنامه‌ای تحت وب است که توسط این مجموعه بعد از خرید در اختیار مدیران مشاغل قرار می‌گیرد. همچنین کاربران گرامی بعد از خرید پنل اس ام اس، به بانکی از شماره‌ تلفن‌های همراه اپراتورهای ایرانسل و همراه اول دسترسی پیدا می‌کنند و می‌توانند براساس یکی از ماژول‌های گفته شده اس ام اس تبلیغاتی خود را به‌صورت انبوه ارسال نمایند. مراحل خرید سامانه پیامک اصلاً پیچیده نست، تنها کافی است شما در وب‌سایت سامانه پیامک ملی ایران (هلدینگ ایرانیان) ثبت‌نام نمایید، سپس با دریافت یک خط پیامکی و تدارک متن‌های تبلیغاتی جذاب می‌توانید خدمات و محصولات خود را به مخاطبین خود معرفی کنید. ارسال پیامک انبوه ارزان توسط هلدینگ ایرانیان، بهترین راه در رسیدن سریع شما به موفقیت و ارتقاء تجاری به‌حساب می‌آید.

ارسال اس ام اس انبوه ارزان

امکانات پنل اس ام اس در هلدینگ ایرانیان

مهمترین ویژگی سامانه پیامکی شرکت ویرا ارتباط گستر ایرانیان، ارائه پنل پیامک ارزان به مشتریان به‌شمار می‌آید. ارائه پنل ارزان به معنای خدمات بی‌کیفیت یا کم نیست، بلکه مدیریت این شرکت، جناب مهندس رشید نجاری برای رفاه حال مشتریان خود و مدیران مشاغل جدید یا کسب و کارهای قدیم کمترین تعرفه را برای خود درنظر می‌گیرد. بنابراین شما با خرید پنل اس ام اس از این شرکت با پرداخت هزینه‌ای مقرون به‌صرفه موفق به ارسال پیامک انبوه ارزان خواهید شد. از دیگر امکانات و ویژگی‌های پنل پیامک ارائه شده توسط هلدینگ ایرانیان می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارسال پیامک براساس سن یا جنسیت مشتریان
  • ارسال sms باتوجه به منطقه محل زندگی و یا براساس کدپستی
  • ارسال پیامک ویژه انتخابات به رأی اولی‌ها
  • سهولت استفاده از سامانه پیامکی
  • امکان ارسال پیامک به خطوط بلک لیست با خرید خط خدماتی
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
  • امکان گزارش‌گیری از تعداد پیام‎های ارسال شده و تعداد پیام‌های دریافت شده
  • ارسال سریع‌ پیام‌های تبلیغاتی به‌صورت انبوه و در حجم بالا
  • امکان ارسال پیامک ویژه تبریک مناسبت‌های مذهبی و تبریک تولد مشتریان
  • ارسال پیامک تبلیغاتی ویژه اصناف و مشاغل
  • ارسال پیامک به‌صورت منطقه‌ای و در لحظه

کلام آخر

بهترین شیوه اطلاع‌رسانی و تبلیغات ارسال اس ام اس انبوه است، بنابراین اگر قصد دارید دیده شوید، مشتریان قدیمی خود را حفظ کنید و مشتریان جدیدی پیدا نمایید بهتر است همین امروز با همکاران ما در هلدینگ ایرانیان تماس حاصل فرمایید. شما با خرید پنل sms می‌توانید در مدت زمان کوتاهی به بالاترین میزان رشد تجاری دست‌ یابید. فراموش نکنید امکان ارسال پیامک انبوه ارزان خدماتی است که تنها توسط این شرکت ارائه می‌گردد. پس برای دریافت این خدمات همین امروز تصمیم خود را نهایی نمایید و به فکر مدیریت مشتریان جدید خود باشید.