بهترین سامانه ارسال پیامک انبوه ارزان

معتبرترین سامانه پیامکی، بهترین سامانه پیامک انبوه، ارسال پیامک

بهترین سامانه ارسال پیامک انبوه ارزان

بهترین سامانه پیامک انبوه  را بر اساس کیفیت و قیمت و گزارش دهی ارسال پیامک میتوان بررسی و معین کرد.

این روزها هیچ کسب و کار و موقعیت شغلی بدون تبلیغات و اطلاع‌رسانی به موفقیت و فروش بالا نمی‌رسد. در شرایطی که انجام تبلیغات مانند نصب بیلبورد، پخش تراکت، ساخت تیزر تلویزیونی، تبلیغات در فضای مجازی و… از هزینه‌های بالایی برخوردار است، استفاده از راه‌کارهای مؤثر و البته کم هزینه می‌تواند در پیشرفت اقتصادی مشاغل کمک فراوانی نماید. ارسال پیامک انبوه یکی از بهترین راه‌کارهایی است که در سال‌های اخیر به کسب و کارهای تازه تأسیس یا مشاغل قدیمی کمک فراوانی کرده است تا به بالاترین میزان فروش دست‌یابند. این راه‌کار اثربخش اطلاع‌رسانی که توسط سامانه ارسال پیامک انبوه محقق می‌شود، ازجمله خدماتی است که شرکت‌های ارائه دهنده پنل برای مشتریان خود انجام می‌دهند. در این مطلب قصد داریم درخصوص بهترین سامانه پیامک انبوه مطالب مفیدی به شما ارائه دهیم تا شما با پرداخت هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه به رشد تجاری دست یابید.

 

نماینده انحصاری آرین تل، ارسال پیامک انبوه

 

سامانه ارسال پیامک چگونه به رشد تجاری مشاغل کمک می‌کند؟

هر سامانه پیامکی که با نام‌های پنل sms یا پنل پیامک نیز شناخته شده است،  یک نرم‌افزار اینترنتی تحت وب است که توسط آن صاحبان مشاغل می‌توانند به‌صورت انبوه پیامک تبلیغاتی به مشتریان خود ارسال کنند. این سامانه که توسط شرکت‌های معدودی به مشتریان ارائه می‌گردد طی مراحل خاصی اطلاعات کسب و کار کاربران را برای مشتریان بالقوه و بالفعل هر برند تجاری ارسال می‌کند. در داخل کشور هلدینگ ایرانیان یکی از همین شرکت‌های ارائه‌دهنده پنل اس ام اس محسوب می‌شود. این شرکت که تنها نماینده رسمی شرکت آرین‌ تل در ایران است با ارائه پنل پیامک پرسرعت این امکان را برای صاحبان مشاغل فراهم می‌آورد تا به‌صورت انبوه و در عرض چند ثانیه اطلاعات مهم شغلی خود را برای مخاطبین ارسال کنند.

این سامانه می‌تواند براساس تقسیم‌بندی‌های مشخصی، پیامک‌های حاوی اطلاعات شغلی هر برند تجاری را به مخاطبین برساند. تقسیم‌بندی‌های موجود (ماژول‌های ارسال اس ام اس) توسط هلدینگ ایرانیان بعد از خرید پنل پیامک در اختیار صاحبان مشاغل قرار می‌گیرد. هر کاربر می‌تواند باتوجه به نوع خدمات خود جامعه‌ای از مخاطبین هدف را انتخاب و به‌صورت انبوه اطلاعات شغلی خود را برای آنان ارسال کند. ماژول‌های ارائه شده توسط هلدینگ ایرانیان که براساس آن صاحبان مشاغل می‌توانند اطلاع‌رسانی انبوه انجام دهند عبارتند از:

  • ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی باتوجه به رده سنی یا جنسیت مخاطبین
  • ارسال اس ام اس انبوه به اصناف و مشاغل مختلف
  • ارسال پیامک انبوه باتوجه به منطقه محل زندگی
  • ارسال sms انبوه بر اساس آدرس کدپستی یا نقشه جغرافیایی گوگل
  • ارسال پیامک انبوه به‌صورت محله‌ای
  • ارسال اس ام اس انبوه آنی و در لحظه

با ارسال پیامک انبوه چه اطلاعاتی منتقل می‌گردد؟

صاحبان مشاغل بعد از خرید پنل sms می‌توانند اطلاعاتی نظیر افتتاح شعب جدید، ارائه محصولات جدید، تخفیفات آخر فصل، تغییر آدرس فروشگاه برای مشتریان قدیمی، معرفی خدمات و محصولات خود به مشتریان جدید، ارائه کد تخفیف، ارسال پیامک‌های حاوی تبریک یا تسلیت مناسبت‌های تقویمی و… را برای مشتریان ارسال کند. همچنین هرکدام از صاحبان مشاغل می‌توانند اطلاعات شغلی و خدمات خود را به‌صورت انبوه برای همکاران خود در صنفی که مشغول به فعالیت هستند نیز ارسال نمایند.

بهترین سامانه پیامک انبوه چه ویژگی‌هایی دارد؟

همانطور که گفتیم هلدینگ ایرانیان تنها نماینده رسمی شرکت آرین تل اقدام به ارائه بهترین و معتبرترین پنل پیامکی به مشتریان خود نموده است. مدیریت این شرکت جناب آقای مهندس رشید نجاری در همین راستا و به جهت رعایت شرایط مدیران مشاغل در شرایط اقتصادی کنونی، اقدام به ارائه سامانه ارسال پیامک انبوه ارزان به مشتریان خود نموده است. منظور از پنل ارزان خدمات بی‌کیفیت یا امکانات نامناسب نیست، بلکه مدیریت شرکت ویرا ارتباط گستر ایرانیان، در این معامله کمترین سود تجاری را برای خود درنظر می‌گیرد و در مقابل پنل اس ام اس با امکانات و ویژگی‌های خاص و کامل به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

گوشه‌ای از خدمات و امکانات ارائه شده هلدینگ ایرانیان به درخواست‌کنندگان پنل پیامک عبارتند از:

  • ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
  • ارائه گزارشی از تعداد چیام‌های ارسال شده و آماری از تعداد پیام‌های باز شده و خوانده شده
  • ارائه بانک جامع و کاملی از شماره تلفن‌های اپراتورهای همراه اول و ایرانسل براساس تقسیم‌بندی‌های مورد نظر مشتری
  • ارائه خط خدماتی جهت ارسال اطلاعات مهم به خطوط بلک لیست

ارسال پیامک منطقه‌ ای،پیامک بهترین روش تبلیغات،پنل پیامک حرفه‌ ای، خرید پنل پیامک انتخابات

 کلام آخر

اگر به تازگی شغلی راه‎اندازی نموده‌اید یا صاحب کسب و کاری قدیمی هستید بهتر است همین امروز جهت پیشرفت شغلی خود قدم‌های مؤثری بردارید. شما با خرید بهترین سامانه ارسال پیامک انبوه ارزان از هلدینگ ایرانیان می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه به‌صورت انبوه و در مدت زمان کوتاهی شناخته شوید و مشتریان جدیدی را جذب کنید. این شرکت به شما این امکان را می‌دهد تا با تقسیم‌بندی‌های حساب‌شده و اصولی پیامک انبوه ارسال کنید و به‌سرعت شناخته شوید. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس بگیرید و شرایط خرید بهترین سامانه پیامک انبوه را جویا شوید.

تماس با خط ویژه ما: ۰۲۱۵۱۰۹۱۰۰۰ برای دریافت هرگونه مشاوره و پاسخگویی سوالات شما