پنل پیامک انتخاباتی

ارسال پیامک انتخابات،پنل پیامک انتخاباتی، تعرفه پیامک انتخاباتی

پنل پیامک انتخاباتی

پنل پیامک انتخاباتی، که قیمت بسیار مناسب داشته باشد برای ارسال پیامک انتخابات بسیار مورد استفاده است. 

زمانی که به تاریخ انتخابات نزدیک می‌شویم انجام تبلیغات انتخاباتی چالش مهم و بزرگی است که کاندیداها را مشغول خود می‌کند. مسلماً هر کاندیدایی برای معرفی خود به عموم مردم و بیان شعارهای انتخاباتی خود لازم است از شیوه‌هایی جهت تبلیغات استفاده نماید. از قدیم پخش تراکت‌های نامزدها، نصب بنر یا عکس کاندیداه به همراه شعارهای سیاسی، چاپ CD یا کتاب و… ازجمله شیوه‌های تبلیغاتی بود که مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما در ۱۰ سال گذشته روشی مؤثر در تبلیغات کاندیداها استفاده می‌شود که نه‌تنها هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه دارد بلکه از دیگر شیوه‌ها مؤثرتر و پربازده‌تر است. ارسال sms انتخاباتی شیوه‌ تبلیغاتی مؤثری است که اغلب کاندیداها مورد استفاده قرار می‌دهند. این پروسه تبلیغاتی نیازمند مقدماتی است که با خرید پنل پیامک انتخاباتی آغاز می‌گردد. در این مطلب قصد داریم درخصوص خرید پنل sms و نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاباتی مطالب مفیدی در اختیار شما قرار دهیم، پس تا پایان همراه ما باشید.

ارسال پیامک انبوه انتخاباتی چگونه سبب افزایش آرای مردمی می‌شود؟

ارسال پیامک انبوه انتخاباتی توسط پنل پیامک انتخاباتی یکی از اصلی‌ترین شیوه‌های تبلیغات انتخاباتی به‌حساب می‌آید. در سال‌های اخیر اغلب کاندیداها در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، شورا و… ازطریق ارسال sms شعارها و پیام‌های تبلیغاتی خود را به مخاطبین رسانده‌اند. این اقدام سبب می‌شود کاندیداها بتوانند در قالب یک متن نام و نام خانوادگی، شعار انتخاباتی و کد انتخاباتی خود را برای واجدین شرایط ارسال کنند. به‌این ترتیب کاندیدا به صرف هزینه‌ای اندک می‌تواند در مدت زمان کوتاهی خود را به جامعه بزرگی از مخاطبین خود در سراسر کشور معرفی نماید.  

کاندیداها از چه ماژول‌هایی برای ارسال پیامک می‌توانند استفاده کنند؟

اگر قصد کاندیداتوری در هر انتخاباتی را داشته باشید می‌توانید از شرکت‌های ارائه دهنده پنل، یک پنل پیامک انتخاباتی خریداری نمایید. در بین شرکت‌های مذکور هلدینگ ایرانیان سال‌ها است در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی، ارسال پیامک انتخاباتی و… با افراد مختلف، سازمان‌ها، ادارات و بخش‌های مختلف درحال همکاری است. این شرکت که تنها نماینده رسمی شرکت آرین‌ تل در ایران است خدمات و امکانات متنوعی را بعد از خرید پنل sms ویژه انتخابات در اختیار کاندیداهای محترم قرار می‌دهد.

مراحل ارسال پیامک تبلیغاتی ویژه انتخابات با خرید پنل پیامک انتخاباتی آغاز می‌شود، سپس گروه هلدینگ ایرانیان یک خط پیامکی و بانکی از شماره تلفن‌های اپراتورهای همراه اول و ایرانسل را در اختیار کاندیداها قرار می‌دهد. سپس کاندیداهای محترم می‌توانند براساس ماژول‌های زیر پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاعات کاندیداتوری خود را برای واجدین شرایط ارسال نمایند.

  • ارسال پیامک براساس رده سنی و جنسیت
  • ارسال اس ام اس انتخاباتی براساس استان یا شهر محل سکونت واجدین شرایط در انتخابات مجلس یا شورا
  • ارسال sms ویژه انتخابات به رأی اولی‌ها
  • ارسال اطلاعات کاندیداها به‌صورت صوت یا متن نوشتاری
  • ارسال پیامک انتخاباتی به اصناف و مشاغل

ارسال پیامک ویژه انتخابات چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

اگر قصد دارید در انتخابات آینده کاندیدا شوید حتماً باید نکات مهمی را درنظر داشته باشید تا درنهایت عده بیشتری از هموطنان شما را بشناسند و با اهدافتان آشنا شوند. به‌طورکلی کاندیداهای محترم می‌توانند با رعایت نکات مهم زیر پیامک‌های جذاب و منحصربه‌فردی برای مخاطبین ارسال کنند و درنتیجه به‌سرعت شناخته شوند:

  • در ابتدای متن تبلیغاتی خود نام و کد انتخاباتی خود را ذکر نمایید تا مخاطبین در زمان اخذ رأی به نام و کد شما دسترسی داشته باشند.
  • سعی نمایید شعارها و اهداف انتخاباتی خود را با بیان جملات کوتاه اما تأثیرگذار بیان کنید. هرچه جملات شما کوتاه‌تر باشند مخاطب با شما ارتباط بهتری برقرار می‌کند.
  • شعارهای تبلیغاتی خود را براساس سن، جنسیت یا نیاز هموطنان انتخاب کنید.
  • برای اثرگذاری بیشتر در ابتدای پیامک تبلیغاتی خود نام مخاطب را ذکر نمایید.
  • پیامک‌های تبلیغاتی خود را در بازه زمانی مشخصی ارسال کنید، به‌عنوان مثال ساعات ۱۰ صبح تا ۱۳ و ۱۵ تا ۱۹ عصر بهترین زمان برای ارسال پیامک‌های ویژه انتخابات است.
  • شماره‌های کوتاه برای مخاطبین جذاب‌تر است، بنابراین بهتر است از شماره‌های کوتاه جهت ارسال پیامک انتخاباتی استفاده کنید.
  • ارسال پیامک ویژه انتخابات به‌صورت انبوه به تمام واجدین شرایط در کشور

هزینه ارسال پیامک‌های تبلیغاتی

هلدینگ ایرانیان تنها شرکتی در ایرن است که اقدام به ارائه پنل پیامک انتخاباتی ارزان نموده است. منظور از پنل پیامکی ارزان امکانات کم یا خدمات بی‌کیفیت نیست، بلکه مدیریت این شرکت جناب آقای رشید نجاری با درنظر گرفتن کمترین تعرفه پیامکی برای شرکت، پنل ارزان را به کاندیداها ارائه می‌دهد. بنابراین کاندیداهای محترم با پرداخت هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه می‌توانند به‌صورت وسیع به تبلیغات خود ادامه دهند.

امکانات و ویژگی‌های پنل پیامک انتخاباتی هلدینگ ایرانیان

کاندیداهای گرامی بعد از تهیه پنل sms ارائه شده توسط هلدینگ ایرانیان علاوه بر دریافت خط پیامکی و لیستی از شماره تلفن‌های همراه اول و ایرانسل امکانات زیر را نیز در اختیار خواهند داشت:

  • امکان دریافت گزارش از تعداد پیام‌های ارسال شده، و دریافت آمار از تعداد پیام‌های خوانده شده توسط مخاطبین.
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته توسط تیم هلدینگ ایرانیان.
  • امکان دریافت خط خدماتی و ارسال پیامک ویژه انتخابات به خطوط بلک لیست.
  • امکان ارتباط با مخاطبین و دریافت نظرات و پیشنهادات آن‌ها.
  • امکان ارسال پیامک انتخاباتی به‌صورت شخصی با به‌کار بردن نام مخاطبین.

کلام آخر

اگر قصد کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی را دارید یا قرار است خودتان را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده کنید بهتر است به فکر یک برنامه تبلیغاتی مفید و مؤثر باشید. بهترین شیوه اطلاع‌رسانی به واجدین شرایط ارسال پیامک ویژه انتخابات است، چراکه دریافت پیامک نیاز به اینترنت ندارد و اغلب مردم در سراسر کشور گوشی همراه دارند. بنابراین پیامک‌های تبلیغاتی در همان ثانیه‌های اول دریافت و سپس خوانده می‌شوند. ارسال پیامک ویژه انتخابات نیازمند خرید پنل پیامک انتخاباتی است. هلدینگ ایرانیان تنها نماینده رسنی شرکت آرین تل در ایران پنل sms پرسرعت ویژه انتخابات با امکانات و شرایط ویژه را به کاندیداهای محترم ارائه می‌نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص خرید پنل اس ام اس یا دریافت پاسخ سؤالاتتان می‌توانید با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل فرمایید و ابهامات خود را برطرف نمایید.

تماس با خط ویژه ما: ۰۲۱۵۱۰۹۱۰۰۰ برای دریافت هرگونه مشاوره و پاسخگویی سوالات شما