پنل پیامک انبوه

خدمات ارسال پیامک،پنل پیامک انبوه، ارسال پیامک هدفمند

پنل پیامک انبوه

پنل پیامک انبوه کمک میکند نوع خدمات و فعالیت شغلی شما سریع به اطلاع مشتریان شما برسد. پس بهتر است ارسال پیامک انبوه را در برنامه کاری خود قرار دهید. به‌این ترتیب شما در مدت زمان کوتاهی به تعداد زیادی از مشتریان و مخاطبین خود پیامک ارسال خواهید کرد و شناخته خواهید شد. بنابراین اگر فعالیت شغلی جدیدی را آغاز نموده‌اید یا کسب و کاری قدیمی داری، بهتر است اطلاعات مفید خود را با ارسال پیامک انبوه به گوش مشتریانتان برسانید. این فعالیت تبلیغاتی که با استفاده از پنل پیامک انبوه انجام می‌شود، با کمترین هزینه شما را به سرعت به بالاترین میزان ارتقاء تجاری می‌رساند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ادامه مطلب همراه ما باشید تا با این شیوه اطلاع‌رسان نوین بهتر آشنا شوید.

 

ارسال اس ام اس انبوه ارزان، ارسال پیامک انبوه

 

پیامک انبوه چیست؟

سرویس پیامک انبوه، خدماتی نوین است که صاحبان مشاغل به واسطه آن به گروهی از مخاطبین خود پیامک تبلیغاتی ارسال می‌کنند. پنل اس ام اس انبوه به‌عنوان ابزاری قدرتند به مدیران کسب و کارهای مختلف این امکان را می‌دهد تا اطلاعات مهم شغلی خود را مانند تخفیفات، افتتاح شعب جدید، عرضه محصولات جدید و تازه و… را به مشتریان قبلی خود برسانند و مخاطبین جدید را نیز به همین واسطه جذب نمایند. ارسال پیامک به‌این ترتیب که با استفاده از پنل پیامک انبوه انجام می‌شود پیام‌های خدماتی مشاغل را مستقیماً به مشتریان می‌رساند و موقعیت شغلی آنان را به سرعت ارتقاء می‌بخشد.

سامانه پیامک انبوه علاوه‌بر ارسال اطلاعات مشاغل کاربردهایی نظیر برگزاری کمپین‌های بازاریابی، کمپین‌های تبلیغاتی مربوط به انتخابات، مسابقات، اعلام اطلاعات مهم به کارمندان سازمان یا اداره، رویدادهای مهم تجاری و… را دارد. پیام‌رسانی به شکل انبوه بهترین راه‌کار جهت ارسال حجم بالای پیام در یک لحظه به مخاطبین به‌حساب می‌آید. شرکت ویرا ارتباط گستر ایرانیان تنها نماینده رسمی شرکت آرین تل اقدام به ارائه پنل پیامک انبوه به مدیران مشاغل و صاحبان کسب و کار نموده است. این شرکت با مدیریت مهندس رشید نجاری کمترین تعرفه خرید پنل sms را برای خود درنظر می‌گیرند و سامانه پیامکی را با بهترین امکانات در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

ارسال پیامک انبوه که از بسیاری از شیوه‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی سریع‌تر، مطمئن‌تر و کم‌هزینه‌تر است برای کسب و کارهایی مانند مؤسسات مالی، شرکت‌های خدماتی و مسافرتی، خرده فروشان و… مفید و کاربردی به‌حساب می‌آید. شما نیز اگر به تازگی شغلی را راه‌انداخته‌اید یا کسب و کاری قدیمی دارید برای حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید می‌توانید به ارسال اس ام اس انبوه بیاندیشید.

ارسال انبوه اس ام اس چه مزیت‌هایی دارد؟

ارسال پیامک ازطریق پنل پیامک انبوه، این امکان را به مشاغل مختلف می‌دهد تا با مشتریانی که از خدمات آن‌ها استقبال می‌کنند ارتباط مؤثر و عمیق‌تری برقرار نمایند. همچنین این شیوه اطلاع‌رسانی مزیت‌های دیگری دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • افزایش تعامل با مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید
  • افزایش میزان فروش و افزایش نرخ تبدیل
  • تبلیغ و معرفی محصولات جدید
  • اجرای کمپین‌های بازاریابی هدفمند
  • ارسال پیام‌های خودکار
  • بهبود خدمات‌رسانی به مشتریان
  • دستیابی مؤثر به مخاطبین هدف

پنل پیامک انبوه هلدینگ ایرانیان

استفاده از پنل پیامک انبوه هلدینگ ایرانیان کاری ساده و البته مقرون‌به‌صرفه است، این پنل که نرم‌افزاری تحت وب است به صاحبان مشاغل این امکان را می‌دهد تا به‌صورت ارسال پیامک شهری، ارسال پیامک استانی، ارسال پیامک محله‌ای یا ارسال پیامک ازطریق کدپستی اقدام نمایند. این شرکت برای پیشرفت و ارتقاء تجاری مشاغل مختلف بستر مناسبی را فراهم می‌آورد و امکانات زیر را بعد از خرید پنل پیامک در اختیار مدیران مشاغل قرار می‌دهد:

  • امکان دریافت گزارش از تعداد پیام‌های ارسال شده و تعداد پیام‌های خوانده شده ازسوی مشتریان
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته به مدیران کسب و کارها
  • امکان ارسال پیامک انبوه باتوجه به رده‌بندی سنی یا جنسیت
  • امکان ارسال sms انبوه به صاحبان مشاغل و اصناف
  • امکان تشکیل کمپین تبلیغاتی یا معرفی کالاها و خدمات
  • امکان ارسال اس ام اس انبوه در مناسبت‌های مذهبی به مشتریان
  • امکان ارسال پیامک انبوه به خطوط بلک لیست با استفاده از خطوط خدماتی

مدیران شماغل جهت خرید پنل پیامک انبوه از هلدینگ ایرانیان می‌توانند در وب‌سایت این شرکت مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند، سپس با دریافت خط پیامکی و متن جذاب تبلیغاتی خود را به مشتریان ارسال کنند. کاربران گرامی بعد از خرید پنل sms انبوه توسط شرکت هلدینگ ایرانیان به بانکی از شماره تلفن‌های همراه اپراتورهای ایرانسل و همراه اول دسترسی پیدا می‌کنند و می‌توانند براساس ماژول‌های مختلف پیامک انبوه ارسال نمایند. فرآیند ارسال اس ام اس انبوه می‌تواند باتوجه به سن، جنسیت، محل زندگی، کدپستی، شغل و… مشتریان انجام شود.  

نماینده انحصاری آرین تل، ارسال پیامک انبوه

کلام آخر

این روزها هیچکدام از مشاغل و خدمات اجتماعی بدون تبلیغات به پیشرفت و سوددهی نمی‌رسند. بنابراین تمام مشاغل باید قبل از راه‌اندازی کسب و کار خود به فکر تبلیغات مؤثر و زودبازده باشند. آمار نشان داده است حدود ۹۰ درصد پیامک‌های ارسالی به دست مخاطبین در همان ثانیه‌های ابتدایی دریافت، باز و خوانده می‌شود، بنابراین باتوجه به اینکه تمام افراد در داخل کشور گوشی تلفن همراه دارند، ارسال پیامک تبلیغاتی با بازخوردهای بالایی روبه‌رو می‌شود. پس اگر شما نیز به فکر اطلاع‌رسانی همگانی هستید به جای نصب بیلبورد یا پخش تراکت به فکر خرید پنل پیامک انبوه باشید تا در عرض چند ثانیه به شمار بالایی از مشتریان اطلاعات شغلی و خدماتی خود را ارسال نمایید.

شما برای رسیدن به پیشرفت تجاری تنها باید چند قدم مؤثر بردارید، خرید پنل sms اولین و اصلی‌ترین اقدام در رسین به این هدف مهم است. همکاران ما در شرکت هلدینگ ایرانیان آماده ارائه انواع خدمات پیامکی به شما کاربران گرامی هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با آنان تماس گرفته و مراحل خرید پنل را جویا شوید.

تماس با خط ویژه ما: ۰۲۱۵۱۰۹۱۰۰۰ برای دریافت هرگونه مشاوره و پاسخگویی سوالات شما