تعرفه پیامک انتخاباتی VIP

ارسال پیامک انتخابات،پنل پیامک انتخاباتی، تعرفه پیامک انتخاباتی

تعرفه پیامک انتخاباتی VIP

تعرفه پیامک انتخاباتی، ویژه برای تبلیغات پیامکی کاندیداهای انتخابات ، توسط هلدینگ ایرانیان، ارائه میشود.

در روزهای پرتب و تاب انتخابات که تمام کاندیداها و کمپین‌های حمایتی آن‌ها مشغول انجام فعالیت جهت کسب آراء بیشتر هستند، هیچ راه‌کاری مؤثرتر از تبلیغات مناسب و پربازده نیست. اغلب کاندیداها در این روزهای پرمشغله تمام شیوه‌های اطلاع‌رسانی را انجام داده‌اند، اما آیا تمامی این روش‌های تبلیغاتی ثمربخش بوده‌اند؟ بهترین و پربازده‌ترین شیوه تبلیغاتی در دنیای مدرن امروزی ارسال پیامک انبوه به‌شمار می‌آید. بنابراین اگر شما هم جزو کاندیداهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی هستید و تمایل دارید تبلیغات شما با بازخورد بالایی روبه‌رو گردد، بهتر است اطلاعات خود را ازطریق ارسال پیامک انبوه انتخاباتی به دست مخاطبین خود برسانید. در این مطلب قصد داریم شما را با تعرفه پیامک انتخاباتی آشنا کنیم و ویژگی‌های پنل پیامک ارائه شده توسط هلدینگ ایرانیان را در کنار هم بررسی نماییم.

خرید پنل SMS، ارسال پیامک تبلیغاتی، تعرفه پیامک انتخاباتی

مهمترین ویژگی‌ پنل پیامک ویژه انتخابات در هلدینگ ایرانیان

شرکت ویرا ارتباط گستر ایرانیان به‌عنوان تنها نماینده رسمی شرکت آرین تل در ایران، پنل پیامک ویژه انتخابات با سرعت بالا و امکانات فوق‌العاده را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این شرکت در روزهای داغ تبلیغات کاندیداهای محترم انتخابات، با ارائه پنل sms انتخاباتی سعی دارد شما کاندیداهای گرامی را به موفقیت و پیروزی برساند. همچنین در کنار تمام امکانات و ویژگی‌های پنل‌های ارائه شده توسط این شرکت، وجود پنل با تعرفه  VIP یکی از مهمترین خدماتی است که این شرکت به کاندیداهای محترم ارائه می‌کند. لازم به ذکر است هدف مدیریت محترم هلدینگ ایرانیان، جناب مهندس رشید نجاری موفقیت هرکدام از کاندیداها و کسب آراء بالا در انتخابات است.

تماس با خط ویژه ما: ۰۲۱۵۱۰۹۱۰۰۰ برای دریافت هرگونه مشاوره و پاسخگویی سوالات شما

تعرفه VIP وی آی پی چیست؟

در بین پنل‌های انتخاباتی، کاندیداهای گرامی با انتخاب پنل sms با تعرفه VIP می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای مناسب پنل ویژه انتخابات پرسرعتی در اختیار داشته باشند. کمپین‌های تبلیغاتی می‌توانند با استفاده از این پنل در زمان انتخابات اطلاعات مهم کاندیدای تحت حمایت خود را به واجدین شرایط ارسال نمایند. باتوجه به اینکه ارسال اس ام اس تبلیغاتی ویژه انتخابات با بازخورد بالایی همراه است، استفاده از پنل پیامک ویژه انتخابات VIP این امکان را به هر کاندیدا می‌دهد تا با شرایط ویژه به موفقیت دست‌یابد. امکاناتی که این تعرفه در اختیار کانیدداها قرار می‌دهد به شرح زیر است.

حذف واسطه‌ها

همکاران ما در شرکت هلدینگ ایرانیان با حذف واسطه‌ها، پنل پیامک ویژه انتخابات را خود، به دست کاندیداهای محترم می‌رسانند. به‌این ترتیب هزینه پرداختی هر کاندیدا بابت خرید پنل sms به مقدار قابل توجهی کاهش می‌یابد. بنابراین شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و خرید پنل پیامک ویژه انتخابات از این شرکت، اطلاعات شغلی، اهداف و رزومه خود را در قالب پیامک انبوه به تمام مخاطبین خود ارسال کنید. عدم وجود واسطه در این میان در پرداخت هزینه‌های شما بابت پنل بسیار تأثیرگذار است.

ارائه پنل با قیمت پایین

هلدینگ ایرانیان نه‌تنها واسطه‌ها را جهت سود بیشتر مشتریان خود حذف نموه است، بلکه با درنظر گرفتن کمترین تعرفه برای خود قیمت پنل اس ام اس را تا حد قابل‌توجهی پایین آورده است. این شرکت به جهت سود بیشتر هر کاندیدا از سود و تعرفه خود به میزان بالایی کاسته است. بنابراین شما با خرید پنل sms انتخاباتی می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای پایین اطلاع‌رسانی گسترده‌ای انجام دهید.  

بهترین سامانه پیامکی، ارسال پیامک هدفمند

با انتخاب پنل VIP پیروز انتخابات شوید

اگر قصد دارید از رقبای خود پیشی بگیرید و هنوز تبلیغات شما با بازخورد بالایی همراه نبوده است، به شما پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‍تر نسبت به خرید پنل VIP انتخاباتی از هلدینگ ایرانیان اقدام نمایید. حتماً تا به حال هزینه بالایی جهت چاپ تراکت یا ساخت ویدئو تبلیغاتی پرداخته‌اید، ما از شما می‌خواهیم با پرداخت هزینه‌ای بسیار کمتر و خرید پنل پیامک ویژه انتخابات، خود را در کمتر از چند ثانیه به تمام مخاطبین خود معرفی کنید و به تعداد طرفداران خود بیافزایید. شما به‌این ترتیب می‌توانید مطمئن باشید که اطلاعات شخصی و اهداف انتخاباتی شما به دست تمام مخاطبین رسیده است و درنهایت به موفقیت دست خواهید یافت.

کلام آخر

هلدینگ ایرانیان در کارنامه کاری خود موفقیت‌های بیشماری ثبت نموده است و این‌ بار نیز قصد دارد با ارائه پنل پیامک انتخاباتی با تعرفه VIP بر موفقیت‌های خود بیافزاید. شما کاندیداهای گرامی اگر قصد دارید تبلیغات مؤثر با بازخورد بالا انجام دهید حتماً پنل VIP پیامک ویژه انتخابات ارائه شده توسط این شرکت را انتخاب کنید. به‌این ترتیب تبلیغات شما با بالاترین بازخورد روبه‌رو می‌شود و شما می‌توانید با تمام مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید. شما این پنل ویژه را با پرداخت هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه دریافت می‌نمایید و پیروزی خود در انتخابات را تضمین می‌کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید پنل sms همین حالا با همکاران ما در هلدینگ ایرانیان تماس حاصل فرمایید.

تماس با خط ویژه ما: ۰۲۱۵۱۰۹۱۰۰۰ برای دریافت هرگونه مشاوره و پاسخگویی سوالات شما