ارسال پیامک هدفمند

خدمات ارسال پیامک،پنل پیامک انبوه، ارسال پیامک هدفمند

ارسال پیامک هدفمند

ارسال پیامک هدفمند به جذب مشتری بیشتری را ایجاد میکند.

این روزها که بازار تبلیغات پیامکی داغ است، اغلب مدیران کسب و کارها به‌دنبال راه‌کاری هستند تا با ارسال پیامک هدفمند تعداد بیشتری مشتری به خود جذب نمایند و به بالاترین میزان فروش برسند. شرکت‌های ارائه‌دهنده پنل sms ماژول‌های مختلفی جهت ارسال پیامک به مشتریان خود ارائه می‌دهند تا آنان بتوانند پیامک‌های تبلیغاتی خود را به دست مخاطبان هدف برسانند. چراکه درصورتی ارسال تبلیغات پیامکی مؤثر است که به دست مخاطب هدف برسد. در این مطلب قصد داریم درخصوص انتخاب ماژول مناسب یا ارسال پیامک انبوه به جامعه هدف مطالب مفیدی به شما ارائه هیم، پس تا پایان همراه ما باشید.

بهترین سامانه پیامکی، ارسال پیامک هدفمند

چگونه می‌توان پیامک هدفمند ارسال کرد؟

کسب و کار شما یا نوع خدماتی که به مشتریان خود ارائه می‌دهید، همیشه مشتریان خاصی دارد، به‌عنوان مثال اگر شما فروشنده لوازم‌التحریر باشید اغلب مشتریان شما خانواده‌هایی هستند که فرزند محصل یا دانشجو دارند، یا ممکن است مشتریان شما خود مشغول به انجام فعالیت‌های حرفه‌ای مانند طراحی، نقشه‌کشی و… باشند. بنابراین اگر شما قصد داشته باشید با ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی حرفه و شغل خود را معرفی نمایید، درصورتی موفق می‌شوید و به بالاترین میزان رشد اقتصادی می‌رسید که به مخاطبین هدف یا همان مشتریان خود پیامک انبوه را ارسال کنید.

شما پس از خرید پنل اس ام اس از شرکت‌های ارائه دهنده، می‌توانید به لیستی از شماره تلفن‌های اپراتورهای همراه اول و ایرانسل که مخاطب هدف شما هستند دسترسی داشته باشید. سپس با تنظیم یک یا چند متن تبلیغاتی مناسب، خدمات خود را به مشتریان خود ارسال نمایید.

انواع ماژول‌های ارسال پیامک هدفمند

همانطور که گفتیم بعد از خرید پنل پیامک شما به لیستی از شماره تلفن‌های همراه دسترسی خواهید داشت و می‌توانید براساس تقسیم‌بندی مشخص باتوجه به نوع خدمات خود پیامک انبوه ارسال کنید. شرکت ویرا ارتباط گستر ایرانیان یا هلدینگ ایرانیان به‌عنوان تنها نماینده رسمی شرکت آرین تل در ایران ارائه‌دهنده پرسرعت‌ترین سامانه پیامکی در ایران است. این مجموعه با مدیریت رشید نجاری اقدام به فروش پنل ارزان قیمت نموده است، تا کاربران گرامی با پرداخت هزینه‌ای مقرون به‌صرفه پنل پیامکی پرسرعت با تمام امکانات در اختیار داشته باشند. در ادامه این مطلب ماژول‌های موجود هلدینگ ایرانیان را که بعد از خرید پنل در اختیار مدیران مشاغل قرار می‌گیرد به شما معرفی می‌نماییم: 

  • ارسال پیامک باتوجه به سن و جنسیت
  • ارسال اس ام اس براساس منطقه محل زندگی، نقشه جغرافیایی یا کدپستی به شهرها و استان‌های مختلف در سراسر ایران
  • ارسال sms به اصناف و مشاغل
  • ارسال پیامک انبوه در مناسبت‌های مذهبی یا تبریک سالرزوز تولد مشتریان
  • امکان ارسال پیامک باتوجه به آدرس کدپستی و رده سنی یا جنسیت به‌صورت ترکیبی
  • ارسال پیامک هدفمند به خطوط بلک لیست با استفاده از خط خدماتی
  • امکان ارسال پیامک انبوه ویژه انتخابات به واجدین شرایط
  • امکان ارسال پیامک به رأی اولی‌ها در زمان انتخابات
  • ارسال پیامک انبوه به‌صورت آنی و منطقه‌ای
  • ارسال اس ام اس مکان محور
  • امکان ارسال پیامک صوتی

خدمات ارائه شده توسط هلدینگ ایرانیان به خریداران پنل پیامکی

همانطور که گفتیم هلدینگ ایرانیان با ارائه سامانه پیامکی ارزان کمترین تعرفه را برای خود درنظر می‌گیرد، این مسئله به آن معنا است که این شرکت خدمات و امکانات کامل را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد و تنها از تعرفه خود در این زمینه کم کرده است. خدمات ارائه شده توسط این شرکت عبارتند از:

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
  • امکان گزارش‌گیری تعداد پیام‌های ارسال شده، دریافت شده و خوانده شده توسط مشتری
  • امکان ارتباط با مشتریان و دریافت میزان رضایت‌مندی آنان از خدمات ارائه شده

کلام آخر

این روزها هیچ خدمات و کسب و کاری بدون تبلیغات به پیشرفت و رشد تجاری نمی‌رسد، بنابراین اگر به تازگی شغلی راه‌اندازی نموده‌اید یا صاحب کسب و کار قدیمی هستید بهتر است به فکر تبلیغات سودمند باشید. در بین تمام شیوه‌های تبلیغاتی ارسال پیامک هدفمند بهترین و مؤثرترین شیوه تبلیغات به‌حساب می‎آید، چراکه شما پیام‌های مهم شغلی و خدماتی خود را مستقیماً به دست مشتریان خود می‌رسانید. در این مسیر پیشرفت هلدینگ ایرانیان تمام تلاش خود را برای رشد شما انجام می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با همکاران این مجموعه تماس حاصل فرمایید و در جریان چگونگی خرید پنل sms و نحوه ارسال پیامک جویا شوید.

تماس با خط ویژه ما: ۰۲۱۵۱۰۹۱۰۰۰ برای دریافت هرگونه مشاوره و پاسخگویی سوالات شما